Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Hoi allen, is er iemand die even met mij mee wil kijken voordat ik deze auto boek bij avis.dk?
Zoals ik heb begrepen zitten er standaard alle verplichte verzekeringen bij als je bij Europese site boekt voor autohuur in Amerika.
Ik heb hem nog niet doorgevoerd maar zie nu niets over de tol en brandstofbeleid vol/vol.
Pas na volledige doorvoering ga ik dat zien waarschijnlijk schat ik zo in?
Zou iemand even willen mee kijken of dit zo ok is? Of toch eerst doorvoeren compleet de "bestelling" ?
Zoals ik heb begrepen zitten er standaard alle verplichte verzekeringen bij als je bij Europese site boekt voor autohuur in Amerika.
Ik heb hem nog niet doorgevoerd maar zie nu niets over de tol en brandstofbeleid vol/vol.
Pas na volledige doorvoering ga ik dat zien waarschijnlijk schat ik zo in?
Zou iemand even willen mee kijken of dit zo ok is? Of toch eerst doorvoeren compleet de "bestelling" ?
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Huur is altijd zonder Tol. Evt. kan je een transponder bijhuren.
En vol/vol is de standaard. Tenzij de meerprijs met vol/leeg minder is dan ca. $40 is het zelden gunstig hiervoor te kiezen. Dus zelf voltanken voor inleveren.
En vol/vol is de standaard. Tenzij de meerprijs met vol/leeg minder is dan ca. $40 is het zelden gunstig hiervoor te kiezen. Dus zelf voltanken voor inleveren.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Ik zie op jouw screenshot alleen de schadedekking, maar geen aansprakelijkheid denk ik?
Want dit krijg ik als voorbeeld op .NL, zowel schadedekking als aansprakelijkheid:
Laatst gewijzigd door harryh op 12 feb 2025, 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
@jerkar , je mist de aansprakelijkheid verzekering, daar wil je echt niet zonder in de VS.
-
- Amerika-expert
dat zei ik toch al, of mis ik iets?
Hoi allen! Goede tip! Als ik een pagina verder klik zegt Avis de reservering omvat ook aansprakelijkheid.
Het zou ook eigenlijk wel zo moeten zijn , als ik dit forum doorlees, dat als je rechtstreek bij de verhuurder boekt bij Europese site, de benodigde verzekeringen erbij zitten. Dus volgens mij klopt het wel. Overigens stom dat ie dat op de eerste pagina niet laat zien, maar enfin. Volgens mij kan ik veilig gaan boeken eindelijk, gister mijn anwb visa gold pas ook binnen gekregen.
Het zou ook eigenlijk wel zo moeten zijn , als ik dit forum doorlees, dat als je rechtstreek bij de verhuurder boekt bij Europese site, de benodigde verzekeringen erbij zitten. Dus volgens mij klopt het wel. Overigens stom dat ie dat op de eerste pagina niet laat zien, maar enfin. Volgens mij kan ik veilig gaan boeken eindelijk, gister mijn anwb visa gold pas ook binnen gekregen.
-
- Amerika-expert
Prima, dat ziet er goed uit
bij welk verschil doen jullie nu betalen (of nooit)
als ik nu kijk kost een rav4 bij avis in miami voor 2 weken 519 achteraf of nu betalen 471
we halen de auto over 3 1/2 week op dus denk niet dat het nog veel goedkoper wordt. Maar wellicht zijn er andere redenen om het niet te doen
als ik nu kijk kost een rav4 bij avis in miami voor 2 weken 519 achteraf of nu betalen 471
we halen de auto over 3 1/2 week op dus denk niet dat het nog veel goedkoper wordt. Maar wellicht zijn er andere redenen om het niet te doen
Volgens mij kun je bij vooraf betalen alleen 24uur van te voren annuleren en anders kost het geld, bij betalen zijn er geen risico's en ook niet wanneer je niet komt opdagen.
Dit laatste is dus ideaal als je meerdere reserveringen kan hebben en er nog een auto keuze is.
Dit laatste is dus ideaal als je meerdere reserveringen kan hebben en er nog een auto keuze is.
Beste forumleden,
SUV kunnen vinden voor 12 dagen(23juli/4aug) via Budget (EWR Airport) 606 euro . Goede prijs of kan het nog beter
? Gratis annuleren 24 uur. Verzekeringen met Zero Excess
bedankt voor feedback ! Zie screenshot.
SUV kunnen vinden voor 12 dagen(23juli/4aug) via Budget (EWR Airport) 606 euro . Goede prijs of kan het nog beter

bedankt voor feedback ! Zie screenshot.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Die 0 excess is bijna overal standaard
Newark is gewoon een dure locatie. Vind deze prijs nog wel meevallen. Lekker boeken en zo nu en dan kijken of het ergens goedkoper kan. Je bent nog vroeg.
Newark is gewoon een dure locatie. Vind deze prijs nog wel meevallen. Lekker boeken en zo nu en dan kijken of het ergens goedkoper kan. Je bent nog vroeg.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
- wbtje
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 24
Hoi Allemaal, hebben jullie nog tips t.b.v. autohuur. Wij zoeken een huurauto voor 3 weken in florida. Normaliter boeken wij bij us travel maar zie hier en daar toch lagere prijzen voorbij komen.
alvast bedankt voor de tips!!
alvast bedankt voor de tips!!
USA? Bin there Done that and i definitely will go back!!
- dejong89
- Amerika-expert
Tip 1 is om het 1e bericht door te lezen en vervolgens de laatste paar pagina's van dit topic. Daar staan genoeg tips in.
Vergeet ook niet om het Hertz/National/Avis topic door te spitten. Er zijn genoeg manieren om veel geld te besparen
Vergeet ook niet om het Hertz/National/Avis topic door te spitten. Er zijn genoeg manieren om veel geld te besparen
- angelique100
- Amerikafan
Wij zijn ook aan het kijken voor 3 weken Florida. Autoeurope heeft wel leuke aanbiedingen. Wacht zelf nog even op leuke aanbieding alamo. Als je account aanmaakt bij autoeurope krijg je een kleine korting
2006 Orlando 2007 Napels+Orlando 2008 Cape Coral+Orlando 2009 Keys+Orlando 2010 Orlando+Marco Island 2011 Keys+Cape Coral 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim 2016 Keys
- wbtje
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 24
ik boek al jaren via voordeel sites alleen zonder succes laatste keer was 2023 via us travel maar die is ook aanzienlijk duur geworden. Ik zal nogmaals de pagina's doorspitten maar tips zijn welkom.
USA? Bin there Done that and i definitely will go back!!
Even een auto-vraagje. Heb zojuist via Europe.nl een kleine SUV gehuurd voor een heel leuk prijsje. Het betreft Tampa Airport, Thrifty en een Hyundai Kona (of soortgelijk). Ik ga ervan uit dat het een benzineauto is, want ik zie bij deze aanbieding geen 'electric' staan. Maar als ik de Kona googel dan zie ik dat-ie anno nu er vooral in een elektrische versie is, wat ik voor onze reis beslist niet wil. Betekent dit dat je dan een ouder benzinemodel krijgt? Of kan ik voor de zekerheid beter voor een (slechts iets duurdere) Jeep Compass o.i.d. gaan?
- dejong89
- Amerika-expert
@wbtje
Voor welke periode zoek je ?
Welk type auto wil je en welke locatie?
Voor welke periode zoek je ?
Welk type auto wil je en welke locatie?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20580 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties