Als je toch zo lekker bezig bent....sla Avis.es niet over !!
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
- bedeve
- Amerika-expert
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
@bedeve Keek vooral alleen standaard op .is, Spanje is gelijk qua prijs zoals via Avis.com en .is bijna 700 euro en constant hoog.
@habbekuk
430 dollar via Hertz met status en anders Avis 510 euro voor een Midsize suv met status ben ik inmiddels wel blij mee. Denk niet dat het nog goedkoper gaat worden en zal nu alleen af en toe nog checken.
@habbekuk
430 dollar via Hertz met status en anders Avis 510 euro voor een Midsize suv met status ben ik inmiddels wel blij mee. Denk niet dat het nog goedkoper gaat worden en zal nu alleen af en toe nog checken.
- ronenivonne
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Vaak komt alles bij elkaar Alamo.de er toch goedkoper uit voor in ieder geval Florida. En naar mijn mening ook 1 van de betere. Ik heb echt nog nooit gedoe gehad met Alamo.
Als je qua totale huurprijs alleen al kijkt naar bv het feit dat de toll pass/ sunpass er hier al bij inzit en je deze los moet boeken HERTZ en ook AVIS.
Daarnaast werkt het skip the counter systeem van Alamo zoveel beter. Je kunt gewoon na online inchecken en skipt the counter optie door naar de garage zonder op een scherm te hoeven turen of je auto gereed staat, je auto uitzoeken in de geboekte klasse, inladen en korte stop bij het uitrijden en je bent op weg.
Wij hebben geboekt voor zomer 2025 bij Alamo.de met de code THPPS15 voor 17 dagen en ophalen en terugbrengen in Miami, een mid size SUV voor €1126 incl tank leeg terug inleveren.
Houden het nu gewoon in de gaten en als het nog wat goedkoper wordt zetten we het nog een keer om.
Als je qua totale huurprijs alleen al kijkt naar bv het feit dat de toll pass/ sunpass er hier al bij inzit en je deze los moet boeken HERTZ en ook AVIS.
Daarnaast werkt het skip the counter systeem van Alamo zoveel beter. Je kunt gewoon na online inchecken en skipt the counter optie door naar de garage zonder op een scherm te hoeven turen of je auto gereed staat, je auto uitzoeken in de geboekte klasse, inladen en korte stop bij het uitrijden en je bent op weg.
Wij hebben geboekt voor zomer 2025 bij Alamo.de met de code THPPS15 voor 17 dagen en ophalen en terugbrengen in Miami, een mid size SUV voor €1126 incl tank leeg terug inleveren.
Houden het nu gewoon in de gaten en als het nog wat goedkoper wordt zetten we het nog een keer om.
2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
- wbtje
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 24
alamo .de doet de code het nu niet iig. of het ligt aan mij 

USA? Bin there Done that and i definitely will go back!!
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Heb je hem wel ingevuld bij Vertrags-ID?
Bij mij doet ie het gewoon
Bij mij doet ie het gewoon
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Toll: Alamo Tollpass is goedkoper qua toeslagkosten, maar het is niet zo dat je bij Hertz persé iets moet bijboeken @ronenivonne. Alleen de (naar mijn mening veel te dure en niet noodzakelijke) all-inclusive optie van Hertz moet je los boeken, maar zonder iets te doen heb je al wel de gewone versie van Platepass, vergelijkbaar met die van Alamo.ronenivonne schreef: ↑03 mar 2025, 07:34Vaak komt alles bij elkaar Alamo.de er toch goedkoper uit voor in ieder geval Florida. En naar mijn mening ook 1 van de betere. Ik heb echt nog nooit gedoe gehad met Alamo.
Verder kun je in Florida de toltoeslagen van alle autoverhuurders sowieso vermijden met een transponder of Visitor Toll Pass (Orlando). Meer info hier viewtopic.php?p=1281006#p1281006
Ik vind skip-the-counter niet "zoveel beter" werken dan Hertz. En Hertz biedt Ultimate Choice, Alamo niet. Bij Alamo betaal je voor de klasse die je wilt, bij Hertz betaal je voor midsize en kun je uitzoeken, mits je UC lid bent.ronenivonne schreef: ↑03 mar 2025, 07:34Daarnaast werkt het skip the counter systeem van Alamo zoveel beter. Je kunt gewoon na online inchecken en skipt the counter optie door naar de garage zonder op een scherm te hoeven turen of je auto gereed staat, je auto uitzoeken in de geboekte klasse, inladen en korte stop bij het uitrijden en je bent op weg.
Alamo doet het meest van allemaal aan krimpflatie, auto's worden in duurdere klasses gezet, waardoor je netto voor dezelfde auto meer betaald of bij een vergelijkbare prijs kleiner gaat rijden. De anderen volgen hiermee ook helaas.
Het wagenpark bij Hertz is overigens de laatste jaren sterk achteruit gegaan (meer km's, slecht onderhoud enz) en schoonmaken wordt ook op bezuinigd, dat doet Alamo beter.
- wbtje
- Amerika-ontdekker
doet het niet...
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
@wbtje Het ligt aan jou
Je moet de code THPPS15 invullen in het veld "Vertrags-ID"
Het veld "Gutscheincode" laat je leeg.

Je moet de code THPPS15 invullen in het veld "Vertrags-ID"
Het veld "Gutscheincode" laat je leeg.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- wbtje
- Amerika-ontdekker
Dank kom uit op 1497.50 voor een standaard suv via us travel ongeveer het zelfde ik ben echt voorstander van alamo maar de prijzen dit jaar..... andere kant denk ik, ik boek gewoon HERTZ maar daar lees je zowel hier als online tegenstrijdige berichten over de auto's zoals oudere autos niet schoon etc etc.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Tegenstrijdige berichten kun je overal lezen, daar laat ik me niet door leiden. Je kan soms ook kiezen voor een versie uit een bepaald jaar. En je rijdt toch thuis ook niet altijd in een auto van 2 maanden oud.
Of een auto schoon is daar ben je zelf bij; bevalt hij niet (of deugt er iets niet), dan vraag je een andere.
Of een auto schoon is daar ben je zelf bij; bevalt hij niet (of deugt er iets niet), dan vraag je een andere.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Daarvoor moet je wel geduld hebben na een lange reis, maar desondanks huur ik bijna altijd bij Hertz. Afgelopen jaar vijf keer, daarvan vier keer om een andere auto moeten vragen, vooral in Florida. Alleen op Denver was het prima.
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Probleem bij Hertz op Las Vegas vind ik dat de PC en Gold rijen vrijwel altijd leeg zijn.
En SUV's zijn er al helemaal zelden te vinden.
Weet niet of een greeter iets kan betekenen om een SUV te regelen voor Gold Canopy.
En SUV's zijn er al helemaal zelden te vinden.
Weet niet of een greeter iets kan betekenen om een SUV te regelen voor Gold Canopy.
ik hoop ook deze zomer dat evt de greeter wat kan regelen met een goede fooi wat is normaal (ik zit te denken 20 of 50 usd)
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
Wij moeten €1150 betalen bij Avis, met de hier bekende code, voor een Midsize SUV. Bij Alamo.de met de code €2200.
Ophalen Sea en inleveren LAS, voor 22 dgn, in juni. We huren liever bij Alamo maar dit verschil is te groot. We zijn bij Avis President club, dus hopelijk gelijk de auto ophalen en niet meer in de rij.
Ophalen Sea en inleveren LAS, voor 22 dgn, in juni. We huren liever bij Alamo maar dit verschil is te groot. We zijn bij Avis President club, dus hopelijk gelijk de auto ophalen en niet meer in de rij.
@laanvdj welke avis site heb je geboekt ? ik zoen in juli voor 22 dagen vanaf las naar pdx maar kom bij avis rond 1800 uit. Heb heel lang geleden bij hertz geboekt voor 1300 dollar daar nu ook veel duurder
@ONYX666 en via Avis.com dan?
Als ik bijvoorbeeld zoek van 1 april t/m 22 april met code W819200 is intermediair SUV 989.65 dollar. Geen idee dus welke klasse jij zoekt en je exacte periode.
Als ik bijvoorbeeld zoek van 1 april t/m 22 april met code W819200 is intermediair SUV 989.65 dollar. Geen idee dus welke klasse jij zoekt en je exacte periode.
op avis.com 1610 usd
24-07 las vegas tot 17-08 portland
24-07 las vegas tot 17-08 portland
@Resetovic Die prijs is excl taxes en fees.
Als je het voertuig selecteert krijg je pas de prijs incl taxes en fees te zien van 1306.26 USD
Als je het voertuig selecteert krijg je pas de prijs incl taxes en fees te zien van 1306.26 USD
@Glorious nou vertel wat komt er nog bij?
Mijn avis.is reservering,
INBEGREPEN
Luchthaven-/stadstoeslag
Voertuigregistratiekosten
Lokale belasting
Wettelijke aansprakelijkheid
Schadedekking (LDW)
Onbeperkt aantal kilometers
Mijn avis.com reservering,
INBEGREPEN
Luchthaven-/stadstoeslag
Lokale belasting
Schadedekking (LDW)
@ONYX666 ach sorry, ik meende dat het om april ging. Welke voertuig dan?, ik zit zelf op 1286 euro met een intermediate suv voor je genoemde periode..
Mijn avis.is reservering,
INBEGREPEN
Luchthaven-/stadstoeslag
Lokale belasting
Schadedekking (LDW)
Mijn avis.com reservering,
INBEGREPEN
Luchthaven-/stadstoeslag
Lokale belasting
Schadedekking (LDW)
@ONYX666 ach sorry, ik meende dat het om april ging. Welke voertuig dan?, ik zit zelf op 1286 euro met een intermediate suv voor je genoemde periode..
Deze prijs (989,65 usd) die je voor Onyx666 als voorbeeld hebt gevonden is excl taxes and fees. Je moet verder klikken. Dan zie je pas de totaalprijs.
Laatst gewijzigd door Glorious op 03 mar 2025, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 15880 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties