Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
-
- Amerika-ontdekker
Re: Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegticke
Verwacht je lagere prijzen dan?
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Via Cheaptickets:
€ 673,37 (incl. toeslagen) voor een retour Amsterdam - Las Vegas
Heen op maandag 10/12 en terug op vrijdag 14/12
Is nog steeds boven je budget zo te zien.
Je zou de site van http://www.lastminute.nl in de gaten kunnen houden.
Daar staat ook nog wel eens een interessante aanbieding tussen.
Er staat nu voor deze maand een fly-drive bij voor € 599.
Het is natuurlijk maar de vraag of die er straks voor december ook komt.
Dan heb je wel meteen een auto erbij en dat scheelt dus weer kosten.
Ik begrijp dat je hotel gratis is zolang het maar niet in het weekend is?
Mocht je een goedkoopste vlucht treffen die toevallig wel een dag weekend meepikt, dan is er in Las Vegas altijd wel een extra nachtje te boeken voor weinig tot niks natuurlijk.
Succes
Bert
€ 673,37 (incl. toeslagen) voor een retour Amsterdam - Las Vegas
Heen op maandag 10/12 en terug op vrijdag 14/12
Is nog steeds boven je budget zo te zien.
Je zou de site van http://www.lastminute.nl in de gaten kunnen houden.
Daar staat ook nog wel eens een interessante aanbieding tussen.
Er staat nu voor deze maand een fly-drive bij voor € 599.
Het is natuurlijk maar de vraag of die er straks voor december ook komt.
Dan heb je wel meteen een auto erbij en dat scheelt dus weer kosten.
Ik begrijp dat je hotel gratis is zolang het maar niet in het weekend is?
Mocht je een goedkoopste vlucht treffen die toevallig wel een dag weekend meepikt, dan is er in Las Vegas altijd wel een extra nachtje te boeken voor weinig tot niks natuurlijk.
Succes
Bert
martijn76 schreef:Ik wil dolgraag in december met zijn tweetjes voor een bliksembezoek naar Las Vegas voor 4 dagen.
Ik heb de restrictie dat ik geen zaterdag- of vrijdagnacht in de trip mag hebben (ivm met de hotelaanbieding die ik heb ontvangen voor drie gratis nachten). Dus zondag aankomen en donderdag vertrekken of maandag aankomen en vrijdag vertrekken.
De beste prijs die ik nu kan vinden is via US airways en Amsterdam-Lasvegas voor 754 euro.
Maar: budgettair kan en wil ik niet meer uitgeven dan 600 pp. Kansloos? Ik weet dat de week voor kerst altijd een van de allerrustigste is in Las Vegas, dus dat zal wellicht nog de prijzen doen kelderen.
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Ik heb 2 weken geleden BRU -LAS voor 517€ op de kop kunnen tikken bij United.mtl schreef:Als je 754 euro teveel vindt dan zul je moeten wachten op een betere deal. Of die komt is weer een andere vraag. Het is puur gokken om het op z'n Las Vegas te zeggen.
Had ook nog een kortijngsbon van 100€ omdat tijdens mijn vorig tripje 3 van de 4 vluchten waren geannuleerd.
Soms kan wachten lonen
DUS voo 417 naar Vegas in sept-okt

Laatst gewijzigd door buildy op 06 aug 2012, 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- ronenivonne
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Vandaag geboekt via Lufthansa.com retourtje Dusseldorf - Las Vegas. 645 PP incl. alles. in Mei 2013. Met overstap in Newark.
De voorpret kan beginnen................

2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
Dank jullie wel, ik kan inderdaad drie nachten gratis in Las Vegas overnachten, zolang het maar ma t/m do is. Ik heb inmiddels geboekt in Encore voor dinsdag 25-12 tot en met donderdag 27-12.
Ik ben een beetje aan het spelen met data, en zie nu dat ik in de week van 7 december via Ebookers inclusief auto al kan boeken vanaf 680 p.p. En ook: via British Airways met perfecte aankomst en vertrektijden voor slechts 715 euro pp.
Ik blijf het in de gaten houden!
Ik ben een beetje aan het spelen met data, en zie nu dat ik in de week van 7 december via Ebookers inclusief auto al kan boeken vanaf 680 p.p. En ook: via British Airways met perfecte aankomst en vertrektijden voor slechts 715 euro pp.
Ik blijf het in de gaten houden!
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wauw Martijn, wat een leuke aanbieding! En wat fijn dat je toch weer die kant kan optrekken. *jaloers* 

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Misschien interessant voor sommigen:
Pak dan nu je koffers maar vast in, want Icelandair brengt je voor slechts € 499 naar New York of Boston! (reizen vanaf januari).
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
Cool he? Krijg ook nog 200 dollar gokgeld van Steve Wynn dus dat is ook even mooi meegenomen. Heb ook nog nooit in Encore overnacht (uiteraard wel in Wynn), dus ben daar ook razend benieuwd naar.Doockles schreef:Wauw Martijn, wat een leuke aanbieding! En wat fijn dat je toch weer die kant kan optrekken. *jaloers*
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4

Ik vind de kamers in de Encore leuker. De afscheiding tussen het zit- en slaapgedeelte vind ik heel fijn. Op die scheiding staat ook de tv en die kan je dus volledig draaien zodat je zowel vanuit je bed als vanuit de zetel tv kan zien. Geweldig toch!

Onze reisverslagen:
Iemand een idee vanaf wanneer tickets vrijgegeven worden?
Ik bedoel hoeveel maanden op voorhand je kan boeken of kijken?
Na 2 keer Westkust willen we in de zomer van 2013 naar Florida, maar ik heb de indruk dat prijzen bekijken voor die periode nog niet mogelijk is.
Een tweede vraag is, iemand een idee hoeveel een one way vlucht van Miami naar Chicago ongeveer kost? Ik vind bij Kayak nu al prijzen van rond de 100$, is dit realistisch?
We mogen in Chicago op familiebezoek, dus moet van Miami nog naar Chicago. Mijn eerste idee is om de oversteek zo te boeken: Brussel-Miami Chicago-Brussel en dan afzonderlijk een tussenvlucht van Miami naar Chicago te regelen, of is dit geen goed plan?
Ik bedoel hoeveel maanden op voorhand je kan boeken of kijken?
Na 2 keer Westkust willen we in de zomer van 2013 naar Florida, maar ik heb de indruk dat prijzen bekijken voor die periode nog niet mogelijk is.
Een tweede vraag is, iemand een idee hoeveel een one way vlucht van Miami naar Chicago ongeveer kost? Ik vind bij Kayak nu al prijzen van rond de 100$, is dit realistisch?
We mogen in Chicago op familiebezoek, dus moet van Miami nog naar Chicago. Mijn eerste idee is om de oversteek zo te boeken: Brussel-Miami Chicago-Brussel en dan afzonderlijk een tussenvlucht van Miami naar Chicago te regelen, of is dit geen goed plan?
2011 Westkust
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
Eerste vraag weet ik niet.
Tweede vraag: ja kan met southwest bijvoorbeeld, je kan ook de optie multicity ticket gebruiken en dan boek je in 1 keer ook die extra vlucht erbij kan ook gunstig zijn qua prijs.
Tweede vraag: ja kan met southwest bijvoorbeeld, je kan ook de optie multicity ticket gebruiken en dan boek je in 1 keer ook die extra vlucht erbij kan ook gunstig zijn qua prijs.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Vraag 1 iets van 300 dagen van te voren dacht ik.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Bij de meeste maatschappijen is het 330 dagen vooraf aan de retourdatum naar NL.jokaluma schreef:Vraag 1 iets van 300 dagen van te voren dacht ik.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
Mooie prijs, ik zoek 27-4 tot 10-5 maar dat lukt niet bij Lufthansa voor deze prijs. Daarnaast is de terugreis vaak al vroeg in de ochtend dus dat kost toch een dag...ronenivonne schreef:Vandaag geboekt via Lufthansa.com retourtje Dusseldorf - Las Vegas. 645 PP incl. alles. in Mei 2013. Met overstap in Newark.
Ik wil graag met British Airways DUS-LHR-LAS, een rechtstreekse vlucht vanaf London naar Las Vegas en einde middag/begin avond terug. Deze zit nu rond de 725 Euro, als ie richting 650 gaat dan is ie verkocht

- laguna62
- Amerikafan
- Partner van: Lyan
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Hoi,
Deze week ook geboekt bij Lufthansa,voor Mei 2013,heen Dus-Chicago-Las Vegas en terug LV-Newark-Dus en dat voor de preis van 628 pp incl.
Weet niet of dit te duur is en of ze nog verder zakken,maar ons gevoel zegt doen
......... dus nu kunnen we gaan plannen
Albert.
Deze week ook geboekt bij Lufthansa,voor Mei 2013,heen Dus-Chicago-Las Vegas en terug LV-Newark-Dus en dat voor de preis van 628 pp incl.
Weet niet of dit te duur is en of ze nog verder zakken,maar ons gevoel zegt doen

Albert.
Hoi,
wij zijn aan het kijken om half januari naar florida te gaan, maar de tickets die ik nu zie zijn het goedkoopst via al italia en air portugal. Allemaal zo rond de 650 maar US airways zie ik ook staan. Hoe zijn de ervaringen met die maatschappij?
wij zijn aan het kijken om half januari naar florida te gaan, maar de tickets die ik nu zie zijn het goedkoopst via al italia en air portugal. Allemaal zo rond de 650 maar US airways zie ik ook staan. Hoe zijn de ervaringen met die maatschappij?
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
US Airways is een beetje de 'low-cost' airline; vaak geen eigen schermpjes, allemaal wat basic. Vrienden van ons zijn eergisteren naar Philadelphia met ze gevlogen (vanaf Brussel) en dat ging prima op tijd, maar eten vonden ze niets en inderdaad geen eigen schermpje. Wij hebben ook 2 keer met ze gevlogen; niets bijzonders, niet geweldig, maar ook niet slecht. Voor een echt goede prijs zou ik zo weer voor ze kiezen.
Geen ervaringen met TAP Air en Alitalia voor intercontinentale vluchten; wel vaak met ze binnen Europa gevlogen en wat mij betreft prima maatschappijen. Ik heb wel aantal vrienden die met TAP Air naar Florida zijn gevlogen en dat was voor zover ik weet prima. Op het gevoel zou ik ze ietsje minder 'ranken' dan KLM, Lufthansa en BA; maar dat is onderboekgevoel (oftewel, als ik voor dezelfde prijs kon kiezen, zou ik eerder voor een van deze kiezen dan TAP Air en Alitalia, maar voor een goede prijs zou ik niet lang twijfelen, denk ik). Aan jullie om te bedenken of € 650 een goede prijs is
Geen ervaringen met TAP Air en Alitalia voor intercontinentale vluchten; wel vaak met ze binnen Europa gevlogen en wat mij betreft prima maatschappijen. Ik heb wel aantal vrienden die met TAP Air naar Florida zijn gevlogen en dat was voor zover ik weet prima. Op het gevoel zou ik ze ietsje minder 'ranken' dan KLM, Lufthansa en BA; maar dat is onderboekgevoel (oftewel, als ik voor dezelfde prijs kon kiezen, zou ik eerder voor een van deze kiezen dan TAP Air en Alitalia, maar voor een goede prijs zou ik niet lang twijfelen, denk ik). Aan jullie om te bedenken of € 650 een goede prijs is

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
De KLM heeft werelddealweken maar hoe heten zulke acties bij andere maatschappijen? Noemt Lufthansa ze soms Weltdealwoche? 

Wij zijn in 2010 met Alitalia gevlogen en de vluchten zelf zijn goed bevallen. Bij ons hadden de koffers op de heenweg de overstap van 1 uur (op Rome erg kort) niet gehaald. In Chicago netjes info gekregen, enige vervelende was dat het telefoonnummer niet goed werkte en je vaak een Italiaans bandje kreeg 
Uiteindelijk na 3 dagen onze koffers, en ze hebben de gemaakte kosten grotendeels vergoed (wij kozen er voor om dan maar meten goede kleren te kopen, ook al zouden we dat dan niet vergoed krijgen, de reisverzekering heeft het gat overigens aangevuld)..
Wij zouden er zo weer mee vliegen als de prijs goed is! De service aan boord was prima en het personeel aardig.

Uiteindelijk na 3 dagen onze koffers, en ze hebben de gemaakte kosten grotendeels vergoed (wij kozen er voor om dan maar meten goede kleren te kopen, ook al zouden we dat dan niet vergoed krijgen, de reisverzekering heeft het gat overigens aangevuld)..
Wij zouden er zo weer mee vliegen als de prijs goed is! De service aan boord was prima en het personeel aardig.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2927 Weergaves
-
Laatste bericht door roverdijk
-
- 16 Reacties