Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 6 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Re: Tickethulp deel 6 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Flighttix.de is onderdeel van tix.nl die op dit forum geen beste recensies heeft. Ik heb eens gegoogled op de Duitse google en zie nogal wisselende ervaringen. Een van de klachten zou zijn dat Flighttix met tarieven adverteert die er niet zijn.
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Vandaag via vliegwinkel dezelfde tickets die ik van het weekend zag voor 982, nu voor 936. Scheelt mij in totaal 500 euro op de totaalprijs. Ik zit echt met een dillema nu, wel of niet boeken, of nog wachten.
Normaal ben ik altijd heel resoluut en boek ik gewoon, maar iets houdt mij nu nog tegen.
Voorgaande jaren had ik rond deze periode allang geboekt.
Normaal ben ik altijd heel resoluut en boek ik gewoon, maar iets houdt mij nu nog tegen.
Voorgaande jaren had ik rond deze periode allang geboekt.
Weet iemand of je ook via de Amerikaanse site van AA kunt boeken met een Nederlands paspoort etc? De prijzen verschillen namelijk nogal van de 'vernederlandste' site van AA. En aangezien mijn vriendin en ik nogal een vreemde reis voor de boeg hebben (mijn vriendin AMS - YYZ, DTT - LAX en LAX - AMS en ik AMS - LAX v.v.) en we willen daarom graag boeken bij een airline waarbij we zeker weten dat we op de terugvlucht bij elkaar zitten..
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik heb ook al eens een binnenlandse vlucht geboekt op AA.com, dat was geen probleem.
Ik vraag me wel af met wie je vliegt van LA naar AMS, waarschijnlijk met British airways via Londen, American airlines vliegt niet op Amsredam.
Ik vraag me wel af met wie je vliegt van LA naar AMS, waarschijnlijk met British airways via Londen, American airlines vliegt niet op Amsredam.
Ik heb ook wel eens, in 2011, via http://www.AA.com geboekt. Alleen werd er geen niet US creditcard geaccepteerd. Ik heb toen gebeld en men heeft mijn vlucht bevestigd en ik kon vlak voor vertrek boeken. Er kwamen toen nog wel kosten bij. We vlogen vanaf Brussel en daar hadden ze nog een ticketbalie toen. Maar het kan zijn dat de regels van het boeken inmiddels zijn veranderd. Ik ben overigens een keer extra naar Brussel gereden om te betalen, omdat ik niet het risico wilde lopen dat het toch niet goed was of ik de NL of BE prijs moest betalen. Het ging toen om een extra ticket voor iemand die met ons mee ging en deze was alleen via .com te vinden en te boeken.
Zie hier nog een draadje over het boeken op AA.com http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 9&start=20
Zie hier nog een draadje over het boeken op AA.com http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 9&start=20
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
En anders kan je een broker zoals orbitz.com gebruiken.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
Zelf heb ik onlangs met een Nederlands creditcard op de US site van AA.com geboekt. AMS - SFO - DFW - AMS. Waar je voorheen alleen met een creditcard uit de Uk, US en wat omringende landen daar kon boeken, kan dit nu ook met een Nederlandse creditcard. Ik kwam erachter toen ik een 'dummy' boeking ging maken om te kijken of dit misschien al mogelijk was.
Wat me tevens ook opvalt in de boeking is dat het niet uitmaakt bij welke Airline je boekt als het aankomt op het van te voren vastleggen van stoelen. AA en BA hebben dit online prima uitwisselbaar gemaakt.
Wat me tevens ook opvalt in de boeking is dat het niet uitmaakt bij welke Airline je boekt als het aankomt op het van te voren vastleggen van stoelen. AA en BA hebben dit online prima uitwisselbaar gemaakt.
Betaal je dan ook de Amerikaanse prijzen of toch de Nederlandse?
Ik heb in dollars betaald, $1401 voor 2 tickets. Omgerekend werd dat €559 per ticket.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Voor de liefhebber.
Aanbieding Turkish Airlines naar San Fransisco ! Reisduur heenweg 13/6 ongeveer 25 uur met een stop in Istanbul. Retour 1/7 ook via Istanbul in 19 uur.
2e week juni 2015 Amsterdam - San Fransisco voor 676 USD. (542 Euro) Te boeken op http://www.expedia.com
Aanbieding Turkish Airlines naar San Fransisco ! Reisduur heenweg 13/6 ongeveer 25 uur met een stop in Istanbul. Retour 1/7 ook via Istanbul in 19 uur.
2e week juni 2015 Amsterdam - San Fransisco voor 676 USD. (542 Euro) Te boeken op http://www.expedia.com
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Turkish Airlines met zijn waanzinnige reisschema's 

Nog gekker; 13-6 3-7 voor 488....
Bron: travelgenio.com
Wel helemaal naar de kl#ten na een reis van 25 uur, maar het is wel een koopje
Bron: travelgenio.com
Wel helemaal naar de kl#ten na een reis van 25 uur, maar het is wel een koopje

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Vanaf vandaag zijn er speciale actie's bij Connections.
Voor 4 tickets: 2 volwassenen met 2 kinderen ; van BRU naar SF en terug van PHX naar BRU in het groot verlof , zou het ongeveer 4200 euro zijn.
Is dat een goede prijs of zou het nog goedkoper kunnen? Ik ben aan het twijfelen...in januari zijn er ook nog actie's..
Voor 4 tickets: 2 volwassenen met 2 kinderen ; van BRU naar SF en terug van PHX naar BRU in het groot verlof , zou het ongeveer 4200 euro zijn.
Is dat een goede prijs of zou het nog goedkoper kunnen? Ik ben aan het twijfelen...in januari zijn er ook nog actie's..
2015: NY + Zuid-West
2016: New York Marathon
2017: Seattle-Olympic NP-West Canada-Glacier NP-Yellowstone NP
2018: Oost-USA
2018: Chicago Marathon
Sowieso vind ik elke economy class ticket boven de 1000 euro duur. Dus vind ik 4200 euro voor 2 volwassenen en 2 kinderen behoorlijk veel. Misschien de acties in januari afwachten.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
dacht ik ook...natuurlijk het is in het groot verlof dus de prijs zal wel hoger liggen. Maar ik hoop toch op een 3700...ik wacht nog even af tot begin januari.
2015: NY + Zuid-West
-
- Amerika-newbie
Bedankt mtl. Wij hebben besloten om toch te wachten op de wereld deal weken van KLM in januari en kunnen hopelijk vliegen voor een mooi prijsje rechtstreeks.Re: Tickethulp deel 6 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Berichtdoor mtl » 10 nov 2014, 18:55
Flighttix.de is onderdeel van tix.nl die op dit forum geen beste recensies heeft. Ik heb eens gegoogled op de Duitse google en zie nogal wisselende ervaringen. Een van de klachten zou zijn dat Flighttix met tarieven adverteert die er niet zijn.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Via het reisbureau kregen wij een aanbieding van 713€ pp. Voor volgende vluchten via British Airways :
10 Sep 2015 Brussels - London Heathrow 15u25/15u40
10 Sep 2015 London Heathrow - Las Vegas Mccar 16u50/19u20
5 Okt 2015 Las Vegas Mccar - London Heathrow 21u20/15u00 (Di 06 Oct)
6 Okt 2015 London Heathrow - Brussels 16u30/18u40
We moeten wel een huurwagen voor min 1 week of 4 hotelovernachting erbij nemen. Wij zouden opteren voor de huurwagen.
We overwegen sterk om dit vast te leggen, is dit een goede deal, of zouden we best ook wachten tot januari voor de vroegboek kortingen?
En wat met de overstaptijd in Heatrow? Is dat haalbaar?
10 Sep 2015 Brussels - London Heathrow 15u25/15u40
10 Sep 2015 London Heathrow - Las Vegas Mccar 16u50/19u20
5 Okt 2015 Las Vegas Mccar - London Heathrow 21u20/15u00 (Di 06 Oct)
6 Okt 2015 London Heathrow - Brussels 16u30/18u40
We moeten wel een huurwagen voor min 1 week of 4 hotelovernachting erbij nemen. Wij zouden opteren voor de huurwagen.
We overwegen sterk om dit vast te leggen, is dit een goede deal, of zouden we best ook wachten tot januari voor de vroegboek kortingen?
En wat met de overstaptijd in Heatrow? Is dat haalbaar?
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
als je niet kunt wachten is dit een goede prijs maar voor die periode zou ik nog wat verder kijken, er komen zeer waarschijnlijk nog lagere prijzen
je moet er rekening mee houden dat de huurwagen duurder zal zijn dan elders (bvb bij alamo.co.uk/brits of usareisen.de)
de hotels kun je ook vergelijken, als je bij de vluchten die verplichte nachten goedkope hotels naar jouw keuze kunt vinden, OK, anders kun je beter een 30-40 euro meer betalen voor de vluchten en zelf je hotels boeken
je moet er rekening mee houden dat de huurwagen duurder zal zijn dan elders (bvb bij alamo.co.uk/brits of usareisen.de)
de hotels kun je ook vergelijken, als je bij de vluchten die verplichte nachten goedkope hotels naar jouw keuze kunt vinden, OK, anders kun je beter een 30-40 euro meer betalen voor de vluchten en zelf je hotels boeken
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Het feit dat je vanuit Brussel wilt vertrekken doet me vermoeden dat je van Belgie bent, van waar ben je juist in Belgie want je kan ook overwegen vanuit Dusseldorf te vertrekken stukken goedkoper want BRU is een zeer dure luchthaven ivm taks enzo wij vertrekken bijna altijd vanuit Dusseldorf en voor 3 weken parking betaal 65€ dus dat is ook al niet veel.Printje schreef:Vanaf vandaag zijn er speciale actie's bij Connections.
Om een voorbeeld te geven vorig jaar naar de westkust gevlogen vanuit Dusseldorf voor 3100€ in hoogseizoen ( 2volwassen 2kinderen) en vanuit Brussel vond ik toen niets goedkoper dan 4300€.
Wij zijn nu ook aan het kijken voor volgend jaar en nu is ook dusseldorf de goedkoopste oplossing + dusseldorf is echt wel een zeer aangename en rustige luchthaven in vergelijking met Brussel
2001:Florida
2011:Florida
2013:West Usa
2017:Florida
2018:NY
2019:Oost Canada en Oost USA
2022:Florida
2011:Florida
2013:West Usa
2017:Florida
2018:NY
2019:Oost Canada en Oost USA