Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 2
- analogkid
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 2
Ik heb eigenlijk alleen ervaring met auto huur in Florida, maar daar zijn we meestal rond de 30 euro per dag kwijt voor een intermediate SUV. Misschien is het in Florida goedkoper en ik weet niet wat de drop off kosten zijn, maar die €1718 lijkt mee best veel.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik denk dat je al gauw rekening moet houden met 500 dollar dropoff kosten. Wij betalen voor 28 dagen Premium SUV nog geen 1200 euro bij Hertz. Voor een minivan is het aardig aan de prijs, denk ik. Avis is niet de goedkoopste de laatste maanden volgens mij.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
De dropoff kosten zijn bij de prijs van 1718 euro inbegrepen. Basisprijs was 1432 euro + 279 euro dropoff kosten.Ik heb tot hier toe helaas niks goedkoper zien voorbijkomen (we hebben mss ook wel een moeilijke verbinding met Denver-San Diego?) Ik probeer ook al een tijdje via alamo co uk/brits, maar via deze website slaag ik er niet in om te boeken omdat ik iedere keer een foutmelding krijg als ik een bepaalde auto kies om te reserveren...
Frouke
Frouke
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jawel, ik snap dat die kosten inbegrepen zijn, dat maakt de basisprijs inderdaad nog best hoog. Blijven zoeken, je hebt nog heel lang de tijd en kan gratis annuleren.
Ik had een boeking van 1681 euro bij AutoEurope, later voor een dag langer een voor 1614 en uiteindelijk pakte ik dezelfde boeking voor 1176 rechtstreeks bij Hertz.
Ik had een boeking van 1681 euro bij AutoEurope, later voor een dag langer een voor 1614 en uiteindelijk pakte ik dezelfde boeking voor 1176 rechtstreeks bij Hertz.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Das waar
Maar ik ben bang dat de prijzen alleen nog maar zullen stijgen...
Mijn man denkt dat we volgende week op 'Black Friday' mss wel een mooie deal kunnen doen.
Ps: is er toevallig een topic waar je de autohuurprijzen van anderen kan vergelijken?
Groetjes, Frouke

Ps: is er toevallig een topic waar je de autohuurprijzen van anderen kan vergelijken?
Groetjes, Frouke
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
ps: @ Nieuwenoord: is deze prijs in het hoogseizoen? En voor hoelang? Is hoogseizoen in autoverhuur ook duurder dan buiten het seizoen zoals met vliegtickets?
Frouke
Frouke
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee, deze prijs is voor de hele maand april. Ik denk dat hoogseizoen wel wat hoger ligt, maar dat je ook nog best veel tijd hebt om een betere prijs te scoren.
Er loopt een topic waarin je kan zien wie wat betaalt heeft en heeft meegekregen, maar dat zegt niks voor de prijs voor komend seizoen natuurlijk.
Er loopt een topic waarin je kan zien wie wat betaalt heeft en heeft meegekregen, maar dat zegt niks voor de prijs voor komend seizoen natuurlijk.
-
- Amerikafan
Ik heb nu bij Autoeurope & Rentalcars de volgende prijzen voor Midsize SUV 4-26 april Seattle > Las Vegas:
Basisprijs: EUR 837
One way: USD 300
Extra bestuurder: USD 220 (10 per dag?)
= ca EUR 1300,-.
Bij Rentalcars is het nog 37 euro goedkoper, maar daar is niet gratis te annuleren.
Ik vind het best duur tov wat wij vorig jaar in California betaalde, klopt dat? Tips zijn welkom!
.
Basisprijs: EUR 837
One way: USD 300
Extra bestuurder: USD 220 (10 per dag?)
= ca EUR 1300,-.
Bij Rentalcars is het nog 37 euro goedkoper, maar daar is niet gratis te annuleren.
Ik vind het best duur tov wat wij vorig jaar in California betaalde, klopt dat? Tips zijn welkom!

- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Ja ik vind dat wel duur. Ik zou zeker in die periode toch een Alamo Gold pakket (waar de extra bestuurder reeds in zit) voor die basisprijs verwachten...
Hier staat dat er nog eens extra bij... Die drop-off kosten kan je gewoon niet aan uit denk ik...
(Ik heb een standard SUV voor 21 dagen in september bij autoeurope.nl voor 1032€, Alamo Gold pakket. Geen drop-off van toepassing.)
Hier staat dat er nog eens extra bij... Die drop-off kosten kan je gewoon niet aan uit denk ik...
(Ik heb een standard SUV voor 21 dagen in september bij autoeurope.nl voor 1032€, Alamo Gold pakket. Geen drop-off van toepassing.)
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
vraagje ivm autohuur Hertz.
Ik heb een mooi tarief gevonden voor autohuur standard SUV in Alaska in juni.
Ik heb echter twee keuzes en zit met twijfel over wat inbegrepen is in geval van met name lekke band.
OPTIE 1 via USA-reizen (gaat via andere broker ook naar Hertz
Ik meen hier uit op te maken dat depannage in geval van lekke band inbegrepen is
Package: Super Cover
No cancellation fee until 48 hours prior to pickup (You may cancel your rental car reservation with no cost to you until 48 hours prior to pickup by contacting us during our regular business hours.); Unlimited Mileage; Local taxes & fees included; Fuel: Pickup - Full / Return - Full; Supplemental Liability Insurance Coverage: 1,000,000 US-$; Loss/Collision Damage Waiver without a deductible including glass, tire, and undercarriage damage: a liability waiver for rental vehicle damage or theft without a deductible including glass-, tire-, roof and undercarriage- damage, excludes cases of reckless driving.;
Tour-Operator: Auto Europe EU Deutschland GmbH
OPTIE 2 rechstreeks bij Hertz.nl (80 eur goedkoper op een periode van 2 weken)
Ik denk dat deze dus exclusief depannage lekke band is aangezien dit nooit inbegrepen is (road side nodig?)
Inclusief
Luchthavenbelasting
Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
Belasting
Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
Kenteken registratie kosten invorderen
KLANTENFACILITEITENTOESLAG EN TOESLAG ONDERHOUD FACILITEITEN
Energy Toeslag
Onbeperkt mijl inclusief
Exclusief
Persoonlijke Verzekering (PI)
24-uurs Pechhulp
Toeslag Extra Bestuurder
Brandstof
Iemand advies en het exacte verschil begrijpt?
thx!
Ik heb een mooi tarief gevonden voor autohuur standard SUV in Alaska in juni.
Ik heb echter twee keuzes en zit met twijfel over wat inbegrepen is in geval van met name lekke band.
OPTIE 1 via USA-reizen (gaat via andere broker ook naar Hertz
Ik meen hier uit op te maken dat depannage in geval van lekke band inbegrepen is
Package: Super Cover
No cancellation fee until 48 hours prior to pickup (You may cancel your rental car reservation with no cost to you until 48 hours prior to pickup by contacting us during our regular business hours.); Unlimited Mileage; Local taxes & fees included; Fuel: Pickup - Full / Return - Full; Supplemental Liability Insurance Coverage: 1,000,000 US-$; Loss/Collision Damage Waiver without a deductible including glass, tire, and undercarriage damage: a liability waiver for rental vehicle damage or theft without a deductible including glass-, tire-, roof and undercarriage- damage, excludes cases of reckless driving.;
Tour-Operator: Auto Europe EU Deutschland GmbH
OPTIE 2 rechstreeks bij Hertz.nl (80 eur goedkoper op een periode van 2 weken)
Ik denk dat deze dus exclusief depannage lekke band is aangezien dit nooit inbegrepen is (road side nodig?)
Inclusief
Luchthavenbelasting
Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
Belasting
Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
Kenteken registratie kosten invorderen
KLANTENFACILITEITENTOESLAG EN TOESLAG ONDERHOUD FACILITEITEN
Energy Toeslag
Onbeperkt mijl inclusief
Exclusief
Persoonlijke Verzekering (PI)
24-uurs Pechhulp
Toeslag Extra Bestuurder
Brandstof
Iemand advies en het exacte verschil begrijpt?
thx!
Jeetje, vorige week bij Hertz een SUV voor nog geen 800,- (30dg juli2016). Nu vind ik ze niet meer onder de 1100,-.
Hebben jullie enig idee wat een goede prijs hiervoor is? Natuurlijk hebben jullie ook geen kristallen bol, maar verwachten jullie dat de prijzen nog zullen zakken?
Hebben jullie enig idee wat een goede prijs hiervoor is? Natuurlijk hebben jullie ook geen kristallen bol, maar verwachten jullie dat de prijzen nog zullen zakken?
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Je zegt zelf een prijs van 800 gezien te hebben. Dus je weet wat er mogelijk is. Prijzen fluctueren enorm. Mijn raad boek een aanvaardbare prijs die gratis te annuleren, mogelijks zonder op voorhand te betalen. Annuleer of herboek wanneer je een nieuwe betere prijs vindt.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Wel als je tijdens je boeking gelijk het gehele huurbedrag voldoet.M&MgoesUSA schreef: Bij Rentalcars is het nog 37 euro goedkoper, maar daar is niet gratis te annuleren.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Ik heb bij rentalcars voor onze reis nu een prijs gezien van €278,- euro voor 11 dagen een SUV bij Alamo. Pick up is in San Francisco. Drop off in Las Vegas. Is dit een beetje een aanvaardbare prijs volgens jullie of kan ik beter nog even wachten?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Voor onze reis van 11/04/16 t/m 28/04/16 retour Atlanta zijn we opzoek naar een huurauto.
De voorkeur gaat naar een Dodge Charger 2015, echter weet je natuurlijk nooit zeker of je deze kan krijgen.
Nou ben ik een heel aantrekkelijke prijs tegengekomen bij Avis, namelijk € 490,-- all-in (excl. Inzittentenverzekering en road ass.) voor categorie E (full-size), Chevrolet Impala of gelijkwaardig.
Volgens de website van Avis valt de Dodge Charger als gelijkwaardig model in deze categorie.
Zo goedkoop ben ik de prijzen nog niet tegen gekomen.
Nu ben ik benieuwd of er mensen zijn die hun ervaring bij Avis (wellicht zelfs op Atlanta airport) willen delen.
Mocht het nu zo zijn dat we een Chevrolet Impala aan de balie toegewezen krijgen, kunnen we dit dan beter accepteren en aan de greeter vragen of een Dodge Charger mogelijk is (desnoods met een briefje van $20,-
), of de medewerker aan de balie het beste vragen naar een andere mogelijkheid, (en wederom desnoods met een briefje van $20,-)?
De voorkeur gaat naar een Dodge Charger 2015, echter weet je natuurlijk nooit zeker of je deze kan krijgen.
Nou ben ik een heel aantrekkelijke prijs tegengekomen bij Avis, namelijk € 490,-- all-in (excl. Inzittentenverzekering en road ass.) voor categorie E (full-size), Chevrolet Impala of gelijkwaardig.
Volgens de website van Avis valt de Dodge Charger als gelijkwaardig model in deze categorie.
Zo goedkoop ben ik de prijzen nog niet tegen gekomen.
Nu ben ik benieuwd of er mensen zijn die hun ervaring bij Avis (wellicht zelfs op Atlanta airport) willen delen.
Mocht het nu zo zijn dat we een Chevrolet Impala aan de balie toegewezen krijgen, kunnen we dit dan beter accepteren en aan de greeter vragen of een Dodge Charger mogelijk is (desnoods met een briefje van $20,-

2010: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Deep South
2019: Noord-Oost
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Hier zul je weinig reacties op krijgen vrees ik maar je kan ook op Flyertalk kijken naar de ervaringen en aanwezige auto's op Atlanta.Nu ben ik benieuwd of er mensen zijn die hun ervaring bij Avis (wellicht zelfs op Atlanta airport) willen delen.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben een aantal jaren geleden een keer bij Avis gehuurd in Denver. Was prima, auto stond klaar (membership aangevraagd via de site), geen toestanden verder.
Ik Nederland huur ik vaak bij broertje Budget, in Eindhoven zitten de medewerkers van Avis en Budget samen aan de balie en ook daar zijn ze altijd erg vriendelijk en correct.
Ik Nederland huur ik vaak bij broertje Budget, in Eindhoven zitten de medewerkers van Avis en Budget samen aan de balie en ook daar zijn ze altijd erg vriendelijk en correct.
-
- Amerika-ontdekker
Helaas ook daar niks gevonden, alleen op yelp.com vond ik wat informatie.lsl schreef:Hier zul je weinig reacties op krijgen vrees ik maar je kan ook op Flyertalk kijken naar de ervaringen en aanwezige auto's op Atlanta.Nu ben ik benieuwd of er mensen zijn die hun ervaring bij Avis (wellicht zelfs op Atlanta airport) willen delen.
Avis Atlanta krijgt daar een gemiddelde van 2/5 sterren (86 reviews), maar daar heb ik dan weer het idee dat juist de mensen met een negatieve ervaring dit aangeven d.m.v. een review...
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Natuurlijk schrijven vooral degenen die klachten hebben, dat is bij alle autoverhuurders zo. Avis is een goed bekend staande verhuurder, ik snap je zorgen eigenlijk niet hoor. Het is niet bepaald een onbekend bedrijfje.
-
- Amerika-ontdekker
Zorgen is een groot woord... Ik vind het alleen vreemd dat ik bij Avis 490,- Euro betaal en bij Alamo voor een vergelijkbare auto 630,- Euro, beide incl. verzekeringen. Maar goed... Dit zie je natuurlijk ook bij vliegtickets.nieuwenoord schreef:...ik snap je zorgen eigenlijk niet hoor. Het is niet bepaald een onbekend bedrijfje.
Waar ik eigenlijk erg benieuwd naar ben is hoe andere mensen het hebben aangepakt om hun voorkeursauto of een upgrade te bemachtigen.
Handel je zoiets het beste bij de balie af of in de garage bij de greeter?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht