heeft er iemand ervaring met het boeken van een auto zonder Verzekering van de autoverhuurbedrijf? Dit combinatie met een AMEX Platinum waar de autoverzekering bij in zit.
Ja; ik heb bij Hertz geboekt zonder verzekeringen.
Ik had gekozen voor Suriname als boekingsland
( Hoe je door de landen heen fietst is in het Hertz onderwerp te lezen )
Met mijn in dit geval ook jouw Amex CDP 611762
De toegevoegde PC is 210402.
Beetje door de Zuid Amerikaanse landen struinen en je komt je gewenst tarief zonder verzekeringen tegen.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
@BarryDH Met enkele berichten heb jij voor elkaar gekregen dat 'ik' persoonlijk niet meer de kleine moeite ga nemen om even mee te kijken voor iemand .
Ach nee @Resetovic je had er net zo n lol in !
En dan tref je iemand waarvan je denkt : "Verknoeide tijd ;zak er toch door "
Of iemand die nooit meer iets van zich laat horen; laat staan een " dan k je wel " ...
Tsja das dan zo .....Misschien moet je je beperken tot een vraagstelling waaruit blijkt dat iemand wel eerst zelf aan t zoeken is geweest en ergens vastloopt ...
Maar wel blijven meekijken hoor ; daar is dit forum voor !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
@BarryDH Met enkele berichten heb jij voor elkaar gekregen dat 'ik' persoonlijk niet meer de kleine moeite ga nemen om even mee te kijken voor iemand .
Ohhhh nee toch wat moet ik toch zonder jou expertise..... voel jezelf niet zo belangrijk joh.
Komt goed zal ik zeker doen ! Momenteel 316 de goedkoopste via Trifthy dus die paar tientjes minder ga ik vast nog tegenkomen.
Kijk eens op vipcars.com? Misschien dat je toch kunt overwegen om wel die shuttleservice te pakken?
Die shuttle service scheelt heel veel alleen heb ik dat zslf nog nooit geprobeerd , misschien een optie aangezien ik alleen reis om het een x te ervaren. Met het gezin zou ik zoiets niet aangaan zonder ervaring.
@bedeve ik was eigenlijk vooral benieuwd hoe zo iemand zou reageren, en als je Barry's reactie hierboven bekijkt, komt het aardig in de buurt van wat ik verwacht had
@BarryDH
Als je zo'n focus hebt op het besparen van bijvoorbeeld 100 euro op een vakantie naar Amerika omdat het te duur is, lijkt het me misschien beter als je een reis naar een camping in Drenthe overweegt. Misschien is dat wel de vakantie die beter bij je past, waar je geen 'te dure' keuzes hoeft te maken .
@bedeve ik was eigenlijk vooral benieuwd hoe zo iemand zou reageren, en als je Barry's reactie hierboven bekijkt, komt het aardig in de buurt van wat ik verwacht had
@BarryDH
Als je zo'n focus hebt op het besparen van bijvoorbeeld 100 euro op een vakantie naar Amerika omdat het te duur is, lijkt het me misschien beter als je een reis naar een camping in Drenthe overweegt. Misschien is dat wel de vakantie die beter bij je past, waar je geen 'te dure' keuzes hoeft te maken .
Tja als je 3x per jaar gaat naar de VS en je deze vakantie eigenlijk alleen vervoer van en naar het hotel wilt en de Walmart/Target voor wat boodschappen is het normaal om te besparen toch. We hebben niet allemaal zoveel geld als jou oude expert die alles "weet".
Dus je gaat drie keer per jaar naar de VS, maar nu is 100 euro besparen opeens een dealbreaker?
Als je alleen een auto nodig hebt voor ritjes naar het hotel en Walmart of whatever, waarom huur je er dan uberhaupt een auto? Neem lekker een Uber, pak de bus, of wacht op de parkeerplaats tot iemand je gratis meeneemt. Dit laatste is gegarandeerd de goedkoopste optie!
@Marcel5050 Via autoeurope.nl vind ik al een VW Jetta voor €874 (incl. One-way).
Lijkt er al beter op,heb wel wat schrik met vooraf betalen,nog nooit gedaan en vind op de offerte niets terug over eventueel gratis annuleren.
Wat ik ook raar vind deze huur word door Hertz gedaan en als rechtsreeks bij Hertz kijk met code 510000 kom ik 300€duurder uit.[img] mhtml:file:///C:/Users/HP/OneDrive/Downloads/oto2.MHT!cid:F062CF7DE96643488BF767B4D1ED1E97@dns
Dus je gaat drie keer per jaar naar de VS, maar nu is 100 euro besparen opeens een dealbreaker?
Als je alleen een auto nodig hebt voor ritjes naar het hotel en Walmart of whatever, waarom huur je er dan uberhaupt een auto? Neem lekker een Uber, pak de bus, of wacht op de parkeerplaats tot iemand je gratis meeneemt. Dit laatste is gegarandeerd de goedkoopste optie!
Zeg ik dat het een dealbreaker is goeroe ? Nee hé.
Niet aantrekken… zelf ook al op enkele rare antwoorden gelopen hier, het schijnt op het hele forum alleen ook maar om het ALLERgoedkoopste te draaien.
Stel je een vraag over bv. Business class vliegen dan ben je gelijk van antwoord gediend.
Gelukkig ook al veel goede tips en advies gekregen en ik hoop er hier en daar eentje terug te geven.
@Timothy555 Trek me er echt totaal niks van aan hoor, dit forum is vooral om elkaar te helpen of advies in te winnen en niemand is verplicht iemand te bedanken of wat dan ook, maar even fatsoenlijk communiceren is geen speciaal gegeven en niet zo moeilijk, denk ik dan.
Ik heb er in het verleden veel aan gehad en ook veel geleerd, en ik ben degenen die me geholpen hebben ook dankbaar. Vandaar dat ik ook graag anderen help.
Maar ondankbare kwallen bestaan ook hé
Laatst gewijzigd door Resetovic op 20 mar 2025, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
@Marcel5050 Via autoeurope.nl vind ik al een VW Jetta voor €874 (incl. One-way).
Lijkt er al beter op,heb wel wat schrik met vooraf betalen,nog nooit gedaan en vind op de offerte niets terug over eventueel gratis annuleren.
Wat ik ook raar vind deze huur word door Hertz gedaan en als rechtsreeks bij Hertz kijk met code 510000 kom ik 300€duurder uit.[img] mhtml:file:///C:/Users/HP/OneDrive/Downloads/oto2.MHT!cid:F062CF7DE96643488BF767B4D1ED1E97@dnsimage.png [/img]
Autoeurope is prima hoor. Inderdaad wel vooraf betalen. Annuleren kan tot 48 uur vtv.
Net geboekt bij Hertz, via Duitsland, groep C (met PC status hoop/reken ik op een SUV), Phoenix (PHX) van 7 mei tot 7 juni
2025, voor € 763 (€24,63 per dag). Dus het kan nog wel. Had eerst een tarief van USD 923 via Curacao, maar dit was wel prepay, maar stuk goedkoper, dus geboekt.
Heb je Hertz Curacao geprobeerd? Die gaf bij mij ook goede tarieven.
Ik heb wel gemerkt dat de selectie van de verschillende landen site voor de verschillende afhaal locaties een enorm verschil in prijs maakt.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.