ja met National (allemaal dezelfde eigenaar: Enterprise Holdings)
National gereserveerd, auto zoeken uit de Alamo rij. Volle Suv's rijen. Dit was een zaterdagavond in januari.
Hinko schreef:ja met National (allemaal dezelfde eigenaar: Enterprise Holdings)
National gereserveerd, auto zoeken uit de Alamo rij. Volle Suv's rijen. Dit was een zaterdagavond in januari.
Hebben ze een groot aanbod auto's? Ik heb een convertible gehuurd, en hoop natuurlijk op een Mustang of Camaro
• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
Vinmor, heb je al gekeken of er conferenties zijn als je er bent? Bij ons was de garage dus nagenoeg leeg en viel er niets te kiezen, we mochten al blij zijn dat er net een SUV binnenkwam.
• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
Als we in Florida zijn, huren we bij Hertz. We hebben Gold Service (als gold plus rewards member). Dan betaal je geen toeslag voor je partner als tweede bestuurder. Ik kon dat niet helemaal in de voorwaarden terugvinden, maar heb inmiddels per e-mail een bevestiging dat dat zo is. Volgens die e-mail hoeft de partner niet te worden bijgeschreven als je de auto ophaalt. Ik neem aan dat ze hierover niet liegen, maar je weet het maar nooit met Amerikanen en aansprakelijkheid. Hebben andere hier ervaring mee? Ook partner niet bijgeschreven op de huurovereenkomst of toch juist wel?
Helemaal blij; vandaag ruim 300 euro bespaard! We hadden voor augustus in Seattle een huurauto geregeld via rental cars.nl De verhuurder was Thriffty en het kleinste autotje was voor 24 dagen bijna € 1000,- (incl 2e bestuurder). Dat was veruit de goedkoopste een maand of 2 geleden. Wel gratis annuleerbaar. Zag vandaag in de reclamemail van Rentalcars dat Hertz 20% korting heeft. Meteen gekeken en alles gratis om kunnen zetten naar Hertz (even bellen en het wordt geregeld) en nu hetzelfde autotje voor nog geen € 650,- (met dezelfde voorwaarden).
Dus; wie vandaag even tijd neemt om te checken of zo'n korting ook voor hem geldt heeft mogelijk ook mazzel!
Het gekke is dat Rental Cars - huur via Alamo- bij een pick up in SFO en een dropoff in LAX een oneway fee rekent van 150. Heeft iemand hier ervaring mee? Volgens de site van Alamo zelf is er geen one way toeslag.
Komt die one way fee uiteindelijk ook op je reservering te staan? Anders zou ik het nog wel aan durven..
Nee, als je naar rentalcars.com gaat krijg je meteen de laagste prijs. Dat was op 12/4 bij ons bijna € 1000,- en vandaag € € 650,- Als je via jetcost.nl kijkt zie je ook dat de prijzen bij Hertz gewoon lager zijn dan toen. We hadden eerst Thriffty als verhuurder via Rentalcars; Hertz was toen nog duurder dan deze. Het lijkt er op dat de prijzen opeens weer wat "normaler" geworden zijn!
Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 14 mei 2015, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Bovenliggende berichten hoeven niet (geheel) geciteerd te worden
Wij zijn onze reis aan het plannen voor 24 september tot en met 17 oktober, San Francisco- Las Vegas. Wij zijn vaker in Amerika geweest, en ligt het nu aan mij of is worden de prijzen van auto huur nu steeds duurder voor die periode?
Ik heb op verschillende sites gekeken, en vroeg me af of prijzen van 900 tot 1200 euro voor een standaard SUV of een Fullsize SUV normaal zijn?
De site rentalcars.com laat in mijn ogen meerdere keren dezelfde auto/verhuurder zien maar met verschillende prijzen, zijn dat dan ook dezelfde voorwaarden of zit hier een verschil in?
Kunnen we beter voor een standaard SUV kiezen ipv de Fullsize en ter plaatsen met lief kijken en een kleine fooi een Fullsize regelen?
Al bij expedia gekeken? Kwam voor ons dit jaar goedkoper uit dan rentalcars waar we normaal boeken.
3 weken Denver standaard SUV national 850 euro.
Via de emerald club member geen kosten voor de 2e bestuurder.
jwensammy schreef:.
3 weken Denver standaard SUV national 850 euro.
Via de emerald club member geen kosten voor de 2e bestuurder.
Bij huur in California zijn er nooit kosten voor extra bestuurder.
Its the law !
Huren als Emerald Club member werkt als je een midsize auto huurt
Een ICAR.
Dat kan ook via Expedia .
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gisteren de auto retour bij Budget gebracht.
Na onze eerdere perikelen waren we benieuwd naar de eindafrekening.
En ja wel hoor. Bijna $ 300 bijbetalen. Dit was het bedrag dat we bij het ophalen ook moesten bijbetalen.
De man in de garage stuurde ons naar boven. En daar begon het spelletje weer.
Ze snapten er niks van. Manager erbij, die snapte het ook niet. Maar uiteindelijk eindafrekening op nul.
Manager gaf ons zijn kaartje en zei dat hij het ging uitzoeken. Gelijk mijn cc gecheckt, was niks ingehouden, maar het was wel zaterdag.
Ben benieuwd of er morgen iets wordt afgeschreven. Maar we hebben de afrekening waar $0 opstaat.
Fingers crossed, hoop niet dat dit nog een staartje krijgt.
En de $1000 hold was ook opgeheven na 21 dagen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.