Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 2
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 2
Ik dacht inderdaad een fantastisch deal te hebben voor 410,- naar SFO, maar gisteravond waren vergelijkbare tickets beschikbaar voor 350,- 

The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Al gekeken bij alamo.co.uk met kortingscode ALAMO10? Daar heb ik dit weekend de auto gehuurd voor een goede prijs (periode 10/5-26/5). Ook ik vind dat de prijzen van huurauto's flink gestegen zijn t.o.v. een aantal jaar geleden. Waar zijn de tijden dat ik voor € 700 - € 750 vier weken lang een SUV kon huren?Bushmaster schreef:(nu nog een fatsoenlijke prijs voor de huurauto, die zijn wel duur geworden zeg)

Roland
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja, kijk ik voor onze vluchten: heen LA, terug vanaf Denver of Las Vegas dan zie ik voor vluchten in mei ook een prijs van 380 euro bij Schipholtickets. Maar die zonsverduistering is nu eenmaal op 21 augustus en voor augustus komt Schipholtickets met een prijzen van 1050 euro of meer aan. Als ze die zonsverduistering
nou eens naar mei verplaatsen, dat zou een hoop schelen!
Martin

Martin
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Anders moeten we vertrekken in mei en keren we terug in augustus? Moeten we er wel op letten dat we binnen onze drie maand blijven.
Wij blijven nog even speuren in ieder geval.

- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Ik zoek ook al maanden naar tickets in augustus i.v.m. de zonsverduistering, maar beneden de 1000 euro kom ik niet.
03 augustus heen en - 31 augustus of 1 september terug.
03 augustus heen en - 31 augustus of 1 september terug.
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
Ik twijfel nog steeds over tickets van Amsterdam naar New York, heen op 19 juli en terug op 12 augustus. Via momondo en skyscanner kom ik op ongeveer 750 p.p. uit bij Gate1 of schipholtickets, met een tussenstop in Reykjavik. Ik weet dat jullie het ook niet kunnen voorspellen, maar denken jullie dat het voor het hoogseizoen nog beter kan?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Beter weet ik niet, goedkoper wel denk ik. Op New York heb ik al een paar keer aanbiedingen gezien. Soms wel vaak overstappen, wat ik soms wel erg vervelig vind.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Let op dat WoW extra rekent voor ruimbagage, dat is niet inclusief!Teuntje schreef:met een tussenstop in Reykjavik.
The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
Ik wil ook graag naar New York tijdens het hoogseizoen. Op dit moment kan je voor ongeveer 550 p.p. met Turkish Airlines. Een overstap in Istanboel, dat dan weer wel. Maar als er tot februari niets beters voorbij komt, dan ga ik toch wel boeken.
Misschien is het wel met Icelandair? Daar heb je dat niet.Queste schreef:Let op dat WoW extra rekent voor ruimbagage, dat is niet inclusief!Teuntje schreef:met een tussenstop in Reykjavik.

Het is inderdaad icelandair. Baba420, waar zag je die dan? Of is dat met een lange reistijd? Ik heb gekeken voor maximaal 12 uur reizen, veel langer heb ik geen zin in. Je kunt goedkoop via Moskou (!), maar dat duurt me te lang.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik zou nog even wachten tot de werelddealweken van december - januari. Ik heb tijdens de vorige werelddealweken prijzen gezien naar New York voor 560 euro retour, pp.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Ik heb het via Momondo gezien. Reistijd is 16,5 uur, dus vandaar dat jij 'm niet hebt gezien.Teuntje schreef:Het is inderdaad icelandair. Baba420, waar zag je die dan? Of is dat met een lange reistijd? Ik heb gekeken voor maximaal 12 uur reizen, veel langer heb ik geen zin in. Je kunt goedkoop via Moskou (!), maar dat duurt me te lang.

Turkish Airlines is wel een fijne maatschappij en het leek ons niet verkeerd om even 3 uurtjes de benen strekken in Istanbul. Maar goed, zo te lezen is het de moeite waard om tot januari nog te wachten.
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Let Op : ook geen maaltijd met Icelandair.
In 29x
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
Zo heb ik vandaag net naast de prijs gegrepen!
Ik ga het liefste langs in het kantoor, maar voortaan boek ik via internet! Brussel-LV en terug.
Een prijs van 370 naar LV werd ineens 582 en dan nog te vertrekken vanuit Keulen.
Vind het zo vervelend dat ik niet durfde te boeken via internet.
Ik ga het liefste langs in het kantoor, maar voortaan boek ik via internet! Brussel-LV en terug.
Een prijs van 370 naar LV werd ineens 582 en dan nog te vertrekken vanuit Keulen.
Vind het zo vervelend dat ik niet durfde te boeken via internet.
Hulp gevraagd: ben op zoek naar tickets eind juli 2017 naar Zuidwesten. Nu zag ik bij Eurowings rechtstreekse vlucht Keulen-Las Vegas € 595 p.p. (Smart-tarief). Mijn man roep dan meteen: Doen!! Maar ik begin dan te twijfelen, we zijn de afgelopen jaren flink verpest met goedkope tickets naar Florida en New York, € 450 pp, dit was dan wel met 1 overstap.
Eigenlijk ging mijn voorkeur uit naar heen op Las Vegas en terug van Los Angeles, omdat het volgens mij een vrij saai stuk is tussen LA en LV.
Wat denken jullie? Is dit een goede prijs of zullen er waarschijnlijk nog meer aanbiedingen komen?
Eigenlijk ging mijn voorkeur uit naar heen op Las Vegas en terug van Los Angeles, omdat het volgens mij een vrij saai stuk is tussen LA en LV.
Wat denken jullie? Is dit een goede prijs of zullen er waarschijnlijk nog meer aanbiedingen komen?
Florida 2014
Noordoosten en Florida 2015
Zuidoosten en Florida 2016
Las Vegas en LA 2019
NY en Philadelphia / Westkust en Florida / Boston-New England 2022
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
Noordoosten en Florida 2015
Zuidoosten en Florida 2016
Las Vegas en LA 2019
NY en Philadelphia / Westkust en Florida / Boston-New England 2022
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Lastig te zeggen. Wie het weet kan rijk worden hier...Anita74 schreef:Wat denken jullie? Is dit een goede prijs of zullen er waarschijnlijk nog meer aanbiedingen komen?

Wat ik voor mijzelf altijd aanhoud is het volgende op het moment dat ik actief op zoek ga naar tickets. Bepaal vooraf wat je maximaal voor een ticket wilt betalen. Kom je die prijs tegen, dan boeken en niet meer kijken naar tickets...
Achteraf nog nooit gevoel gehad dat ik teveel betaald had voor een ticket.

Roland
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Rechtstreekse vluchten gaan minder vaak in sale lijkt mij.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
In mijn beleving is het een prima prijs voor het hoofdseizoen, heb er zelf ook naar zitten kijken omdat wij ook rond die tijd die kant op willen. We gaan nu waarschijnlijk toch een multi-city boeking doen omdat Yellowstone het hoofddoel van de reis is, en dan is op en neer vanuit Las Vegas toch een eindAnita74 schreef:

- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Het is slechts 4u rijden en een tussenstop in een shopping mall breekt de rit.omdat het volgens mij een vrij saai stuk is tussen LA en LV
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19796 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-