Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 2
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 2
@ Anita74: Ik zou het zelf voor deze prijs echt boeken, ik vind het een mooie prijs! Het blijft altijd afwachten of er nog megadeals gaan komen, maar dat weet je nooit van tevoren. Voor hetzelfde geld komen die er niet en gaan de ticketprijzen alleen omhoog (omdat de lage boekingsklasssen er dan al uit zijn).Voor het zuidwesten liggen de tickets in het hoogseizoen normaal vele malen hoger.
Wij hebben in September tickets naar New York geboekt voor het hoogseizoen a 625 pp. De afgelopen jaren heb ik die ook heel goedkoop langs zien komen, maar ik wilde het risico niet lopen dat die dit jaar niet zouden komen voor het hoogseizoen.
En dat saaie stuk tussen LA en LV: wij zijn tussendoor gestopt bij callici ghosttown. Volgens velen hier een tourist trap, maar wij vonden het wel erg leuk om doorheen te lopen. En zoals gezegd is de rij afstand maar ca 4,5 uur.
Wij hebben in September tickets naar New York geboekt voor het hoogseizoen a 625 pp. De afgelopen jaren heb ik die ook heel goedkoop langs zien komen, maar ik wilde het risico niet lopen dat die dit jaar niet zouden komen voor het hoogseizoen.
En dat saaie stuk tussen LA en LV: wij zijn tussendoor gestopt bij callici ghosttown. Volgens velen hier een tourist trap, maar wij vonden het wel erg leuk om doorheen te lopen. En zoals gezegd is de rij afstand maar ca 4,5 uur.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Het blijft persoonlijk, zoals al door anderen gezegd vind ik ook dat je moet boeken als de prijs je bevalt.
Maar als je tijd hebt en flexibel bent om snel te boeken is er ook de optie om te wachten. Bijvoorbeeld tijdens de flash sales op en vlak na 22 september zaten LAX en DEN erbij voor iets van 345,- in juli. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat zo'n prijs weer voorbij komt
Maar als je tijd hebt en flexibel bent om snel te boeken is er ook de optie om te wachten. Bijvoorbeeld tijdens de flash sales op en vlak na 22 september zaten LAX en DEN erbij voor iets van 345,- in juli. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat zo'n prijs weer voorbij komt

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Zomaar even wat tickets/prijzen:
Voor juli/augustus zijn er weer tickets naar Miami voor 560,- met AirEuropa (net als vorig jaar).
Ook New York met SAS voor 430,- (iemand zocht geloof ik tickets naar NY voor de zomer?)
Met wat meer moeite: Oslo naar bv Denver in augustus (voor de zonsverduistering) 400,- retour.
retourtje Oslo met bv KLM erbij voor 100, nachtje Oslo.
Te vinden via oa momondo
Voor sommige mensen misschien ook interessant:
- Vliegen met eenbepaalde constructie zodat je heen vliegt vanaf Oslo en terug op Amsterdam. De terugvlucht vanuit Amsterdam plan je dan 2 dagen later zodat je je bagage wel krijgt. Niet de bedoeling natuurlijk maar goed, zelf ook al vaker zo gevlogen. http://www.momondo.de/flightsearch/?Sea ... ntent=8613
Voor 445,- + een enkeltje Oslo
- Of diezelfde constructie + een paar dagen New york voor je doorvliegt naar Denver in augustus voor 580,-. http://www.momondo.de/flightsearch/?Sea ... ntent=8613
- Of retour vanaf Stockholm met een paar dagen NY en dan naar Denver in augustus voor 380,- : http://www.momondo.de/flightsearch/?Sea ... ntent=8613
En zo zijn er nog wel een aantal te bedenken icm scandinavïe (standaard goedkopere tickets vanaf Oslo ed. Sales niet meegenomen)
Voor juli/augustus zijn er weer tickets naar Miami voor 560,- met AirEuropa (net als vorig jaar).
Ook New York met SAS voor 430,- (iemand zocht geloof ik tickets naar NY voor de zomer?)
Met wat meer moeite: Oslo naar bv Denver in augustus (voor de zonsverduistering) 400,- retour.
Te vinden via oa momondo
- Vliegen met eenbepaalde constructie zodat je heen vliegt vanaf Oslo en terug op Amsterdam. De terugvlucht vanuit Amsterdam plan je dan 2 dagen later zodat je je bagage wel krijgt. Niet de bedoeling natuurlijk maar goed, zelf ook al vaker zo gevlogen. http://www.momondo.de/flightsearch/?Sea ... ntent=8613
- Of diezelfde constructie + een paar dagen New york voor je doorvliegt naar Denver in augustus voor 580,-. http://www.momondo.de/flightsearch/?Sea ... ntent=8613
- Of retour vanaf Stockholm met een paar dagen NY en dan naar Denver in augustus voor 380,- : http://www.momondo.de/flightsearch/?Sea ... ntent=8613
En zo zijn er nog wel een aantal te bedenken icm scandinavïe (standaard goedkopere tickets vanaf Oslo ed. Sales niet meegenomen)
Explore. Dream. Discover.
Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
Travel 2017
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
@Travelkitty Vorig jaar augustus voor afgelopen eind juli 430,- betaald bij Air Europa naar Miami - een aantal forumleden zelfs nog iets minder 
Die 560,- zie ik al wat langer - tijd voor een aanbieding haha

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Wij hebben gisteren de kogel door de wel bekende kerk gejaagd en geboekt!
Rechtstreekse vlucht Op 21 juli heen van Keulen- Bonn naar Las Vegas en terug op 14 augustus ook weer vanaf Las Vegas
Prijs €473 excl bagage (alleen hand) en meals
prijs € 565 smart tarief incl 1 koffer van 23 kilo
Prijs € 665 met extra beenruimte (dit betekent waarschijnlijk normale beenruimte haha)
We zijn super blij want een rechtstreekse vlucht vinden we toch super de luxe! En dit prijs is waarop ik had gehoopt maar dan met min 1 overstap!
We hebben eerst nog gekeken naar de zonsverduistering maar niet alleen de vluchten maar ook hotels E.d.zitten al vol en zijn heel duur!
Rechtstreekse vlucht Op 21 juli heen van Keulen- Bonn naar Las Vegas en terug op 14 augustus ook weer vanaf Las Vegas
Prijs €473 excl bagage (alleen hand) en meals
prijs € 565 smart tarief incl 1 koffer van 23 kilo
Prijs € 665 met extra beenruimte (dit betekent waarschijnlijk normale beenruimte haha)
We zijn super blij want een rechtstreekse vlucht vinden we toch super de luxe! En dit prijs is waarop ik had gehoopt maar dan met min 1 overstap!
We hebben eerst nog gekeken naar de zonsverduistering maar niet alleen de vluchten maar ook hotels E.d.zitten al vol en zijn heel duur!
-
- Amerikafan
harryh schreef:@Travelkitty Vorig jaar augustus voor afgelopen eind juli 430,- betaald bij Air Europa naar Miami - een aantal forumleden zelfs nog iets minder
Jaa dat is waar

Travel 2017
Travel 2017
Travelkitty, ik zoek inderdaad tickets naar New York, heen op 19 juli, terug op 12 augustus. Waar zag je 430? Die zie ik niet.
-
- Amerika-ontdekker
Hi,Travelkitty schreef:Zomaar even wat tickets/prijzen:
Te vinden via oa momondo
Dit lijkt een toffe constructie ... hoe werkt dat precies ?
Ik zou zelf rond die periode willen Denver doen (ergens 15/08-16/09 of 22/08-22/09 of iets gelijkaardigs).
Werkt dit alleen via AMS of ook BRU ?
En wat zijn gevolgen van zo'n boeking precies ?
Heel simpel. Een retoer Oslo-Denver waarbij je terug via Amsterdam vliegt. In Amsterdam heb je een layover van 2 dagen zodat je de laatste vlucht Oslo-Amsterdam kan overslaan aangezien je bagage niet doorgaat naar Oslo. Heel slim!
-
- Amerika-ontdekker
Idd ... leuk gevonden....
- sunnyrojo
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
[.
Te vinden via oa momondo
super dat je deze prijzen vindt , ik ben zelf ook een beetje gaan kijken op deze manier maar dan net ervoor helaas de rechtstreekse route van Oslo naar Denver komt dan toch weer stukken duurder uit (rond 19 juli-12 augustus
)
Te vinden via oa momondo
super dat je deze prijzen vindt , ik ben zelf ook een beetje gaan kijken op deze manier maar dan net ervoor helaas de rechtstreekse route van Oslo naar Denver komt dan toch weer stukken duurder uit (rond 19 juli-12 augustus

Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
-
- Amerikafan
Wat mtl zegt inderdaad. Doordat de laatste leg (Ams-Oslo) pas 2 dagen later is (effectief 1 dag, aangezien je al een dag later aankomt) krijg je je bagage al/gewoon in Amsterdam.
@HarlockSSX Voor die periode kan het ook. Gewoon een beetje spelen met de data. bv http://www.momondo.de/flightsearch/?Sea ... ntent=8613
Enkeltje Oslo erbij voor 44-55: https://www.skyscanner.nl/transport/vlu ... ed#results
Wel even letten op de bagage die er evt nog bij moet.
Vanaf Scandinavie zijn er eigenlijk bijna altijd wel goede prijzen te vinden. Veel concurrentie daar ook. Vind het zelf altijd wel leuk om dan aparte constructies te maken
. Vorig jaar bijvoorbeeld vanaf Stockholm naar Miami gevlogen waarbij er ook een hele dag een tussenstop in Helsinki bij zat. Voor ons 3 vliegen in 1 klap. 2 dagen Stockholm, een dagje Helsinki en toen lekker een kleine 2 weken naar Florida
en dat, incl enkeltje Stockholm,voor nog geen 300 euro 
@HarlockSSX Voor die periode kan het ook. Gewoon een beetje spelen met de data. bv http://www.momondo.de/flightsearch/?Sea ... ntent=8613
Enkeltje Oslo erbij voor 44-55: https://www.skyscanner.nl/transport/vlu ... ed#results
Wel even letten op de bagage die er evt nog bij moet.
Vanaf Scandinavie zijn er eigenlijk bijna altijd wel goede prijzen te vinden. Veel concurrentie daar ook. Vind het zelf altijd wel leuk om dan aparte constructies te maken

Laatst gewijzigd door Travelkitty op 14 okt 2016, 09:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Travel 2017
Travel 2017
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Inderdaad een saai stuk, scheelt je een reisdag.
Vanuit LA zijn er rechtstreekse vluchten mogelijk.
Let wel op ivm huurauto, enkele verhuurders hebben wel drop off kosten tussen nevada en Californië.
Vanuit LA zijn er rechtstreekse vluchten mogelijk.
Let wel op ivm huurauto, enkele verhuurders hebben wel drop off kosten tussen nevada en Californië.
Kreeg dit van Ticketspy in mijn mail:
Amsterdam - Orlando voor € 293,00
Wanneer boeken: nu, OP=OP!
Wanneer reizen: vliegen op 1 november – 16 december 2016
Vliegen vanaf: Amsterdam (AMS)
Minimaal verblijf: nacht van zaterdag en zondag
Maximaal verblijf: 12 maanden
Handbagage: 1 stuk van maximaal 10 kg
Ruimbagage: 1 stuk van maximaal 20kg
Opmerking: prijzen zijn vanaf
Reserveringskosten: er kunnen extra kosten bij komen
Betaling: met iDEAL (gratis), Mastercard, Visa, PayPal en American Express
https://ticketspy.nl/deals/prijsknaller ... +ORGANISCH
Misschien heeft iemand er iets aan.
Amsterdam - Orlando voor € 293,00
Wanneer boeken: nu, OP=OP!
Wanneer reizen: vliegen op 1 november – 16 december 2016
Vliegen vanaf: Amsterdam (AMS)
Minimaal verblijf: nacht van zaterdag en zondag
Maximaal verblijf: 12 maanden
Handbagage: 1 stuk van maximaal 10 kg
Ruimbagage: 1 stuk van maximaal 20kg
Opmerking: prijzen zijn vanaf
Reserveringskosten: er kunnen extra kosten bij komen
Betaling: met iDEAL (gratis), Mastercard, Visa, PayPal en American Express
https://ticketspy.nl/deals/prijsknaller ... +ORGANISCH
Misschien heeft iemand er iets aan.
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida
2024 : Java & Bali
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida
2024 : Java & Bali
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Druk aan het kijken naar prijzen voor juli LA.
We wachten nog op aanbiedingen, maar de verleiding is groot om al te boeken. Goede vluchttijd en redelijke prijs.
Wel bizar dat de prijzen overdag stukken duurder zijn dan 's avonds. Zelfde aanbieder, zelfde vlucht 300 euro duurder
We wachten nog op aanbiedingen, maar de verleiding is groot om al te boeken. Goede vluchttijd en redelijke prijs.
Wel bizar dat de prijzen overdag stukken duurder zijn dan 's avonds. Zelfde aanbieder, zelfde vlucht 300 euro duurder

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Zojuist geboekt voor 4 personen naar Salt Lake City van 2/7 tot 26/7 bij Killroy voor €454 per persoon. Vertrek Brussel met tussenstop in Amsterdam. Dit is tot nu mijn beste boeking voor de zomervakantie. Dus heel gelukkig hiermee!
2009 New York - 2011 Roadtrip Florida - 2013 Kansas/Missouri - 2013 Roadtrip Oostkust
2014 Hawaï - 2014 Roadtrip Westkust - 2015 Roadtrip Noordoost/Canada
2016 Roadtrip West - 2017 Roadtrip Midwest - 2018 Roadtrip Zuidwest Canada
2014 Hawaï - 2014 Roadtrip Westkust - 2015 Roadtrip Noordoost/Canada
2016 Roadtrip West - 2017 Roadtrip Midwest - 2018 Roadtrip Zuidwest Canada
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dat is een hele mooie prijs voor het hoogseizoen en dan ook nog naar Salt Lake City (in de regel wat duurder).Careca schreef:Zojuist geboekt voor 4 personen naar Salt Lake City van 2/7 tot 26/7 bij Killroy voor €454 per persoon.

Zelf hebben we gisteren stoelen vastgelegd voor de vlucht LHR - LAX bij BA. Helaas moet je daarvoor wel betalen (gratis bij 24 uur van te voren online checken) maar omdat we beide voor het eerst met een Airbus A380 vliegen en mijn vader graag bij het raam zit, besloten toch te doen. Bovendien hebben we al hele goedkope tickets waardoor dit er nog wel bij kon.

Gekozen voor upperdeck waar 2 stoelen aan de zijkant zitten. In het lowerdeck zijn 3 stoelen aan de zijkant dus altijd iemand naast je. Seatguru.com er weer even bijgepakt en mooie plekjes uitgezocht.

Roland
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
De airbus is een van de redenen waarom ik zo dol ben op BACoyote schreef:Ben benieuwd hoe het vliegen met de A380 is. Van wat ik ervan gezien heb (YouTube) is iedereen heel enthousiast over het toestel.

The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Deze nacht was er opnieuw "een en ander" aan de hand op de ticketmarkt (bij Delta/KLM/Air France).
Periode eind juni-eind juli:
BRU-SEA €436, nadeel: 5u lay-over in AMS (BRU-AMS met een Fokker), maar verder rechtstreekse vlucht AMS-SEA. Dan dacht ik, waarom niet ineens vanuit AMS vertrekken...prijs voor die enkele, rechtstreekse vlucht, dus zonder extra vlucht BRU-AMS: €1.132
. De "logica" van de vliegprijzen...
Deze morgen van die deals geen spoor meer, maar vermits de Columbia River Gorge op de planning staat voor volgende zomer, keek ik ook voor aankomst Portland, vertrek Seattle. En ja hoor: geboekt bij KLM, BRU-AMS-PDX, terug SEA-AMS-BRU aan €480 pp.
Schitterende uren, korte lay-over in AMS én met ons favoriete toestel, de A330-300.
Nog nooit zó vroeg en zó goedkoop geboekt voor de zomer
.
Periode eind juni-eind juli:
BRU-SEA €436, nadeel: 5u lay-over in AMS (BRU-AMS met een Fokker), maar verder rechtstreekse vlucht AMS-SEA. Dan dacht ik, waarom niet ineens vanuit AMS vertrekken...prijs voor die enkele, rechtstreekse vlucht, dus zonder extra vlucht BRU-AMS: €1.132

Deze morgen van die deals geen spoor meer, maar vermits de Columbia River Gorge op de planning staat voor volgende zomer, keek ik ook voor aankomst Portland, vertrek Seattle. En ja hoor: geboekt bij KLM, BRU-AMS-PDX, terug SEA-AMS-BRU aan €480 pp.
Schitterende uren, korte lay-over in AMS én met ons favoriete toestel, de A330-300.
Nog nooit zó vroeg en zó goedkoop geboekt voor de zomer

wauw, fijne prijs! En de a330 is inderdaad een prettig toestel 

2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten