PatrickBeukelman schreef:Hebben mensen recentelijk nog gebruikgemaakt van de online check-in / skip the counter van Alamo? Ik heb een reservering via drive-usa maar bij het inloggen op de alamo website worden de gegevens niet herkend.
De booking ID in de bevestiging die ik van drive-usa heb ontvangen zou het confirmation number moeten zijn waar ik mee kan inloggen toch?
In eerdere berichten op het forum zie ook dat Alamo aangeeft dat je geen gebruik kan maken van de online check als je een third party reservering hebt maar forumleden hebben hier andere ervaringen mee..
Ik weet niet precies hoe het zit met Alamo, maar ik heb het met National ook gedaan. Geboekt via Expedia, en uiteindelijk skip the counter kunnen doen. Als je Emerald-lid bent, en dat is gratis, is er altijd skip the counter.
Het is alleen een kwestie van je 3rd party booking aan je Emerald account te hangen. En daarvoor was er een trucje bij National. Eindigt het nummer van Expedia (en bij jou van Drive-USA) toevallig op COUNT? Laat dat weg, en voer gewoon het nummer in. Dan zou Alamo het wel moeten herkennen.
@ina: Voorlopig zijn er inderdaad nog niet erg veel goeie aanbiedingen. Maar het is ook nog heel vroeg, dus het blijft een kwestie van rondkijken.