Marjan
RNA schreef:BOND TO BE PAID BY CLIENTS![]()
In jouw geval zal het inderdaad niet heel veel uitmaken. In dat geval zou je net zo goed voor het meest uitgebreide pakket kunnen gaan. Vergeet overigens niet de 2e bestuurder expliciet te noemen bij het afhalen. Hij/zij moet nl. ook meetekenen. Bij het reserveren via usareisen.de geef je alleen de hoofdbestuurder op.Mel79 schreef:Wij starten en eindigen in Cali, we hoeven dus niets extra's voor de 2de bestuurder te betalen. Het goedkopere pakket (393 euro) zou voor ons ook prima zijn. Het duurdere pakket (449 euro). Denk dat het verschil van 46 euro we; gelijk is aan 1 tank benzine toch? Het maakt dus eigenlijk niet uit welke we nemen. Misschien is de duurdere zelfs handiger. Wat zouden jullie doen?
Dat is niet correct. Bij beide pakketten mag je de auto met een zo leeg mogelijke tank inleveren. Bij het goedkopere tarief moet je echter voor de 1e volle tank betalen, bij het duurdere pakket zit dat bij de prijs inbegrepen.Chi Sin X schreef:Met de duurste optie mag hij leeg terug, anders moet hij terug vol zijn.
Het klopt wat betreft Alamo/National tegenwoordig, hier heb je niet meer de keus zoals voorheen, bij de andere verhuurmaatschappijen was dat tot op heden nog wel steeds het geval is mijn ervaring. Of daar verandering in is gekomen m.i.v. 2010 is mij niet bekend, maar ik heb over een evt. verandering nog nergens iets gelezen, dus ga ik ervan uit dat je hier nog steeds de keuze hebt.Coyote schreef:Bij Alamo/National ben je tegenwoordig verplicht de eerste tankvulling af te rekenen bij het goedkopere pakket. Dus geen keuze meer, het moet.Hoe het bij de andere verhuurmaatschappijen geregeld is kan ik zo snel niet terugvinden op de site van usareisen.de.