Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Re: Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegticke
Klopt, alleen zijn er nog veel meer variaties mogelijk dan stond beschreven, als je maar begint in Dublin (zoals bijvoorbeeld van DUB - SFO- DUB)
pff nog maar even wachten dan voor Florida, wil niet te lang wachten want ben bang dat de prijzen dan nog meer omhoog gaan... lager zie ik wel met TAP maar dat lijkt me niet zo...
-
- Amerika-ontdekker
Voor Miami kan je op de website van Connections tickets vinden voor 416€ eind januari als je vertrek met de trein vanuit Antwerpen wil. Zelf gaan we eind maart naar Washington en terug in April vanuit NY voor 438€. Er zijn dus nog redelijke prijzen te vinden voor vertrek vanuit België.
Via Tioga kunnen we voor €749,- volgend jaar de plas over.
05-07-2013 Amsterdam - New York.
09-07-2013 New York - San Francisco.
02-08-2013 Las Vegas - Amsterdam.
Goede deal?
05-07-2013 Amsterdam - New York.
09-07-2013 New York - San Francisco.
02-08-2013 Las Vegas - Amsterdam.
Goede deal?
Dat klinkt als een goede deal voor dit moment. Is dat tarief incl. belasting en toeslagen?
Yess!!!! Geboekt voor Las Vegas van 10 - 14 december en ben zeer blij om drie hele goede redenen:
- Ga mijn vrouw verrassen met een mini vakantie naar onze lievelingsstad met o.a. drie nachten in ons lievelingshotel (Wynn/Encore)
- Heb weten te boeken via British Airways en die hebben echt de meeste perfecte aankomst en vertrektijden (aankomst 14.05 uur, vertrek 20.20 uur). Ook erg prettig: een uurtje naar Londen en van daaruit in een ruk door naar Las Vegas, echt perfect.
- Totaalprijs van 735 euro pp inclusief vier dagen SUV huur bij Dollar. Deze prijs is veel lager dan de meeste prijzen met alleen een vlucht.
Geboekt via Ebookers
- Ga mijn vrouw verrassen met een mini vakantie naar onze lievelingsstad met o.a. drie nachten in ons lievelingshotel (Wynn/Encore)
- Heb weten te boeken via British Airways en die hebben echt de meeste perfecte aankomst en vertrektijden (aankomst 14.05 uur, vertrek 20.20 uur). Ook erg prettig: een uurtje naar Londen en van daaruit in een ruk door naar Las Vegas, echt perfect.
- Totaalprijs van 735 euro pp inclusief vier dagen SUV huur bij Dollar. Deze prijs is veel lager dan de meeste prijzen met alleen een vlucht.
Geboekt via Ebookers
nachtje in m resort?
Ja, alles inclusief. Wij hadden in ons hoofd niet hoger dan €850,- p.p.Lenco1 schreef:Dat klinkt als een goede deal voor dit moment. Is dat tarief incl. belasting en toeslagen?
Maarja, voor hetzelfde is het over een maand voor €650,-..
Lastig, maar denk wel dat we dit moeten doen.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Het blijft natuurlijk altijd een gok, maar voor die prijs in juli zou ik boeken.
Uiteraard! 1e nacht M Resort, en dan drie nachten Encore. Kan niet wachten, wat gaan wij hier ongelooflijk van genieten!DejaVu schreef:nachtje in m resort?
-
- Amerika-ontdekker
@Jaydee 84: Via Tioga al prijsopgave gekregen voor terugvlucht op 04-08-2013? Dacht altijd dat de tarieven pas 11 maanden van te voren bekend waren? Wij willen volgend jaar ook in totaal 4 vluchten van-naar en in USA boeken. We willen terugvliegen op 16-08-2013 van Portland (Oregon) naar Amsterdam (of D'dorf, FRA of Brussel) afhankelijk wat de voordeligste vlucht is. Was ervan uitgegaan dat de tarieven dus op zn vroegst rond 18 september van dit jaar bekend zouden zijn....
1991 USA (Californië, Nevada, Utah, New Mexico, Arizona en Oregon)
2013 (New York, Nevada, Arizona, Utah, Californië en Oregon)
2013 (New York, Nevada, Arizona, Utah, Californië en Oregon)
- Marjolein1972
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
@USAtraveller2013: Klopt 11 maanden van te voren prijsopgaaf.
Tioga heeft mij offerte gegeven voor heenvlucht (22 juli 2013) en mogelijkheid deze in optie te zetten en terugvlucht (16/08) later bij te boeken wanneer deze beschikbaar is. Maar ik viel van mijn stoel van de prijs € 1180,-- p.p....Dus ik wacht nog wel ff...
Tioga heeft mij offerte gegeven voor heenvlucht (22 juli 2013) en mogelijkheid deze in optie te zetten en terugvlucht (16/08) later bij te boeken wanneer deze beschikbaar is. Maar ik viel van mijn stoel van de prijs € 1180,-- p.p....Dus ik wacht nog wel ff...
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
@Jaydee 84: De ticketprijs zoals jij die aangeeft klinkt aantrekkelijk. Mocht het echt deze prijs zijn dan had ik het gedaan. Tickets kunnen natuurlijk goedkoper worden, maar zeker ook duurder.
Ik heb 4 tickets in optie staan sinds donderdag jl, deze loopt aanstaande donderdag af. Vertrek 30 juni 2013, Dusseldorf - Atlanta - Denver en terug 24 juli 2013 Los Angeles - Amsterdam - Dusseldorf, met Delta en KLM. Volwassenen 795 euro en kids 695 euro pp. Het is nog erg vroeg en het kan (nu al) iets goedkoper, maar de vliegtijden zijn super ('s middags aankomen en terug ook weer 's middags vertrekken), het valt (net) binnen mijn budget en zodra ik de tickets heb kan ik wat makkelijker alvast een paar overnachtingen boeken ook als die niet geannuleerd kunnen worden. Dus waarschijnlijk ga ik het wel doen, als dezelfde tickets niet nu goedkoper worden in de tussentijd.

Ik heb 4 tickets in optie staan sinds donderdag jl, deze loopt aanstaande donderdag af. Vertrek 30 juni 2013, Dusseldorf - Atlanta - Denver en terug 24 juli 2013 Los Angeles - Amsterdam - Dusseldorf, met Delta en KLM. Volwassenen 795 euro en kids 695 euro pp. Het is nog erg vroeg en het kan (nu al) iets goedkoper, maar de vliegtijden zijn super ('s middags aankomen en terug ook weer 's middags vertrekken), het valt (net) binnen mijn budget en zodra ik de tickets heb kan ik wat makkelijker alvast een paar overnachtingen boeken ook als die niet geannuleerd kunnen worden. Dus waarschijnlijk ga ik het wel doen, als dezelfde tickets niet nu goedkoper worden in de tussentijd.
Ja de datums zijn zoals ze zijn. Misschien hebben touroperators eerder inzicht? Geen idee.USAtraveller2013 schreef:@Jaydee 84: Via Tioga al prijsopgave gekregen voor terugvlucht op 04-08-2013? Dacht altijd dat de tarieven pas 11 maanden van te voren bekend waren? Wij willen volgend jaar ook in totaal 4 vluchten van-naar en in USA boeken. We willen terugvliegen op 16-08-2013 van Portland (Oregon) naar Amsterdam (of D'dorf, FRA of Brussel) afhankelijk wat de voordeligste vlucht is. Was ervan uitgegaan dat de tarieven dus op zn vroegst rond 18 september van dit jaar bekend zouden zijn....
We zitten in het zelfde schuitje inderdaad. De kans dat ze duurder worden is hoger dan dat ze lager worden.Lenco1 schreef:@Jaydee 84: De ticketprijs zoals jij die aangeeft klinkt aantrekkelijk. Mocht het echt deze prijs zijn dan had ik het gedaan. Tickets kunnen natuurlijk goedkoper worden, maar zeker ook duurder.![]()
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Touroperators hebben inderdaad vaak eerder inzicht, heb ik uit betrouwbare bron, van een touroperatorJaydee84 schreef:Ja de datums zijn zoals ze zijn. Misschien hebben touroperators eerder inzicht? Geen idee.USAtraveller2013 schreef:@Jaydee 84: Via Tioga al prijsopgave gekregen voor terugvlucht op 04-08-2013? Dacht altijd dat de tarieven pas 11 maanden van te voren bekend waren? Wij willen volgend jaar ook in totaal 4 vluchten van-naar en in USA boeken. We willen terugvliegen op 16-08-2013 van Portland (Oregon) naar Amsterdam (of D'dorf, FRA of Brussel) afhankelijk wat de voordeligste vlucht is. Was ervan uitgegaan dat de tarieven dus op zn vroegst rond 18 september van dit jaar bekend zouden zijn....

Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
@lenco1
Waar heb jij die tickts van 795 gevonden naar Denver in juli?
Waar heb jij die tickts van 795 gevonden naar Denver in juli?
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
pff ik zit ook de prijzen te volgen voor juli volgend jaar. Via Tioga 118o euro en ik dacht ook dat kan goedkoper ....
Maar nu ik kijk kan dat nog wel eens flink tegenvallen. Wij gaan ams-nyc ,nyc-phoenix, san diego-ams of vanaf brussel of vanaf dusseldorf.
Nog even afwachten .....
Maar nu ik kijk kan dat nog wel eens flink tegenvallen. Wij gaan ams-nyc ,nyc-phoenix, san diego-ams of vanaf brussel of vanaf dusseldorf.
Nog even afwachten .....
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Vriendin van me kijkt naar een vlucht eind november van Florida (JAX of Orlando) naar hier... London... wat is een goede plek om te zoeken?
Tot nu toe ziet Tripadvisor er wel redelijk uit?
Tot nu toe ziet Tripadvisor er wel redelijk uit?
- Marjolein1972
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
@Isas, we hebben bijna dezelfde route in gedachte: A'dam/Duss/Brussel -> Phoenix óf SFO. Retour San Diego -> A/dam/Duss./Brussel
Periode 22/7 heen, terug 15/8.
Van Tioga offerte werd ik niet erg blij... nog goed speuren dus. Hou me aanbevolen voor suggesties !
Periode 22/7 heen, terug 15/8.
Van Tioga offerte werd ik niet erg blij... nog goed speuren dus. Hou me aanbevolen voor suggesties !
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
@pumi1000: Gevonden afgelopen donderdag op klm.de, met cookies gewist in mijn browser. Ik weet niet of dit de reden was maar het scheelde een paar tientjes per ticket met (Nederlandse) klm.com en zoals eerder aangegeven zijn naast de lage prijzen vooral de vliegtijden ideaal. Boek ik dezelfde tickets nu dan zou dat circa 220 euro duurder uitkomen, mooi meegenomen natuurlijk. Ik heb sinds een paar weken meerdere keren per dag gekeken en opeens kwam (alleen) deze datum en vluchten net even iets voordeliger uit. Bij klm kun je tegenwoordig een optie nemen op je ticket, kost wel 15 euro per ticket en in ons geval 60 euro waarmee voordeel al iets weg is maar ik moest eerst nog even overleggen thuis en wilde de tickets ook niet aan me voorbij laten gaan!
Overigens vertrekken we 30 juni (vanaf Dusseldorf) en komen 25 juli weer aan. Volgens mij is het nog laagseizoen bij klm tm 30 juni en begint 1 juli het hoogseizoen. Dan gaan de prijzen op dit moment bij klm wel stevig omhoog. De prijsstelling bij bijvoorbeeld BA en United Airlines valt me nu nog erg tegen, en zeker met vertrek vanaf Schiphol. Ik wil echter zekerheid dat ik ga en niet constant maar moeten kijken naar de tickets en daarmee uitkomen op eventueel andere vertrekdata of vreemde vertrekuren. Daarnaast is de kans op hogere prijzen zeker zo groot als de kans op lagere prijzen, dus ik ben hier tevreden mee.
Een site waar ik trouwens ook vaak op kijk is http://www.kayak.de. Deze site laat regelmatig voordeligere en andere vluchten zien dan kayak.com. Wellicht komt dit omdat er naar een aantal Duitse sites wordt doorgelinkt, wat natuurlijk niet gebeurd bij kayak.com. Voor mij in ieder geval de handigste site om snel te zoeken.

Overigens vertrekken we 30 juni (vanaf Dusseldorf) en komen 25 juli weer aan. Volgens mij is het nog laagseizoen bij klm tm 30 juni en begint 1 juli het hoogseizoen. Dan gaan de prijzen op dit moment bij klm wel stevig omhoog. De prijsstelling bij bijvoorbeeld BA en United Airlines valt me nu nog erg tegen, en zeker met vertrek vanaf Schiphol. Ik wil echter zekerheid dat ik ga en niet constant maar moeten kijken naar de tickets en daarmee uitkomen op eventueel andere vertrekdata of vreemde vertrekuren. Daarnaast is de kans op hogere prijzen zeker zo groot als de kans op lagere prijzen, dus ik ben hier tevreden mee.

Een site waar ik trouwens ook vaak op kijk is http://www.kayak.de. Deze site laat regelmatig voordeligere en andere vluchten zien dan kayak.com. Wellicht komt dit omdat er naar een aantal Duitse sites wordt doorgelinkt, wat natuurlijk niet gebeurd bij kayak.com. Voor mij in ieder geval de handigste site om snel te zoeken.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2894 Weergaves
-
Laatste bericht door roverdijk
-
- 16 Reacties