Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen
Klopt wat je zegt, maar met BXL verwees ik eerder naar Brussel en niet Brussels Airport.
Maar ik begrijp dat het wss overkwam alsof ik idd de luchthaven bedoelde.
Maar ik begrijp dat het wss overkwam alsof ik idd de luchthaven bedoelde.
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
BXL is een gangbare afkorting voor Brussel die hier in België veel gebruikt wordt, vooral bij diegenen die er naar toe pendelen om te werken.
Dat geheel offtopic maar een leuk weetje.
Kan natuurlijk verwarrend zijn met luchthaven codes. Maar BXL Blue Lagoon op de Fiji eilanden klinkt ook niet slecht.
Dat geheel offtopic maar een leuk weetje.
Kan natuurlijk verwarrend zijn met luchthaven codes. Maar BXL Blue Lagoon op de Fiji eilanden klinkt ook niet slecht.

Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Wij vliegen van Amsterdam via Frankfurt naar Los Angeles.
Ik vraag me af wat voor een inchecktijd ik moet aanhouden? 2 uur of 3 uur van te voren? Aangezien ons eerste bestemming een Europese is?
Ik vraag me af wat voor een inchecktijd ik moet aanhouden? 2 uur of 3 uur van te voren? Aangezien ons eerste bestemming een Europese is?
Anderhalf uur voor een europese vlucht is normaal voldoende maar ik zou twee uur aanhouden. Paspoortcontrole en eventuele veilgheidsgesprek vinden in Frankfurt plaats.
Beste leden,
Ik wil halverwege september 1 week naar NYC.
Ik heb via jetcost 2 rechtstreekse tickets van AMS maar JFK gevonden met United voor € 1001. Is dit een redelijke prijs of kan ik beter nog even wachten op een eventueel goedkopere prijs?
Ik wil halverwege september 1 week naar NYC.
Ik heb via jetcost 2 rechtstreekse tickets van AMS maar JFK gevonden met United voor € 1001. Is dit een redelijke prijs of kan ik beter nog even wachten op een eventueel goedkopere prijs?
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ook wij willen midden/eind september gaan, maar ik wacht tot nu toe nog.
Heb eerder voor die periode tickets gezien van 375,- p.p. Alleen was ik toen net te laat met boeken.
Dus ik neem de gok dat prijzen nog wel een keer wat dalen. Blijft natuurlijk wel een gok.
Heb eerder voor die periode tickets gezien van 375,- p.p. Alleen was ik toen net te laat met boeken.

Dus ik neem de gok dat prijzen nog wel een keer wat dalen. Blijft natuurlijk wel een gok.

Voor 2 ticketseoms schreef:Totaal €1001 of per stuk?
Ja, 't blijft idd een gok. Het liefst zou ik nu gewoon gelijk tickets boeken, heb zoveel zin om op vakantie te gaanNoemi schreef:Ook wij willen midden/eind september gaan, maar ik wacht tot nu toe nog.
Heb eerder voor die periode tickets gezien van 375,- p.p. Alleen was ik toen net te laat met boeken.![]()

Maar ik heb toch liever een ticket van rond de €400,- p.p. dus neem toch de gok en wacht nog even...
Een collega van mij heeft in januari tijdens de KLM werelddeal weken ook een goedkoop ticket voor €380 gekocht, rechtstreeks van AMS naar JFK.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ja ik dus ook, je kunt weer zoveel extra ter plekke doen/besteden voor het verschil. 

Precies! Een luxere hotel of shoppen 

- tofke
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik heb gisteren tickets geboekt!
Voor september rechtstreeks van Amsterdam naar Seattle en terug van Los Angeles naar Amsterdam ook rechtstreeks
Met KLM/Delta voor 630 eur p.p
Ik vind dit zelf een mooie prijs ook omdat het 2x rechtstreeks is met heel mooie vlieguren
Tofke
Voor september rechtstreeks van Amsterdam naar Seattle en terug van Los Angeles naar Amsterdam ook rechtstreeks

Met KLM/Delta voor 630 eur p.p

Ik vind dit zelf een mooie prijs ook omdat het 2x rechtstreeks is met heel mooie vlieguren

Tofke
- ronenivonne
- Amerikakenner
Dat is een nette prijs voor een rechtstreekse vlucht dacht ik zo!! 

2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
- meyem
- Amerika-expert
Ik volg de KLM werelddealweken altijd op de voet en dit soort prijzen zie je alleen voor feb en maart .... zeker niet voor de eerste week van september, wat echt wel hoogtij is ...Weezy schreef:Een collega van mij heeft in januari tijdens de KLM werelddeal weken ook een goedkoop ticket voor €380 gekocht, rechtstreeks van AMS naar JFK.
500 per ticket non-stop is redelijk. Inderdaad zijn er een paar weken terug heel mooie prijzen voorbij gekomen .... het blijft een gok .... ik hoop dat je geen spijt krijgt van je keuze ...
de eerstvolgende werelddealweken zijn er pas weer in september, dus daar ga je sowieso niets aan hebben .... het is wel een goed plan om op diverse sites wat price alerts uit te zetten.
Overigens, check dan altijd de prijs van de airline zelf, als dat vergelijkbaar is, is het altijd verstandiger om bij de airline zelf te boeken ipv een tussenpersoon ....
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Inderdaad een mooie prijs.tofke schreef:Ik heb gisteren tickets geboekt!
Voor september rechtstreeks van Amsterdam naar Seattle en terug van Los Angeles naar Amsterdam ook rechtstreeks![]()
Met KLM/Delta voor 630 eur p.p![]()
Ik vind dit zelf een mooie prijs ook omdat het 2x rechtstreeks is met heel mooie vlieguren![]()
Tofke

In 2012 betaalden wij €580 voor BRU-AMS-SEA en SFO-AMS-ZWE (trein Antwerpen), ook in september en ook met KLM/Delta. Zonder de stukken BRU-AMS en AMS-ZWE was het €200 duurder.

Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Zag dat vandaag de prijs voor een rechtstreekse vlucht van Amsterdam naar New York meer dan €600,- kost... Hoop dat de prijzen nog enigzins dalen en niet verder stijgenmeyem schreef:Ik volg de KLM werelddealweken altijd op de voet en dit soort prijzen zie je alleen voor feb en maart .... zeker niet voor de eerste week van september, wat echt wel hoogtij is ...Weezy schreef:Een collega van mij heeft in januari tijdens de KLM werelddeal weken ook een goedkoop ticket voor €380 gekocht, rechtstreeks van AMS naar JFK.
500 per ticket non-stop is redelijk. Inderdaad zijn er een paar weken terug heel mooie prijzen voorbij gekomen .... het blijft een gok .... ik hoop dat je geen spijt krijgt van je keuze ...
de eerstvolgende werelddealweken zijn er pas weer in september, dus daar ga je sowieso niets aan hebben .... het is wel een goed plan om op diverse sites wat price alerts uit te zetten.
Overigens, check dan altijd de prijs van de airline zelf, als dat vergelijkbaar is, is het altijd verstandiger om bij de airline zelf te boeken ipv een tussenpersoon ....

Schrijf je in voor Ticketspy, zij signaleren heel vaak goede aanbiedingen voor NYC!
Thanks voor de tip, zal ik doen!
- tofke
- Amerikafan
@old faithfull: vond ik ook
Vertrekken om 10.10 en zijn om 11.19 in Seattle(normaal gezien)
Hebben geboekt bij wtc tickets! Vorig jaar ook
Zeer blij vooral omdat het rechtstreeks is.
Tofke

Vertrekken om 10.10 en zijn om 11.19 in Seattle(normaal gezien)

Hebben geboekt bij wtc tickets! Vorig jaar ook

Zeer blij vooral omdat het rechtstreeks is.
Tofke
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Persoonlijk denk ik niet dat de prijzen naar NYC (veel) hoger gaan worden. Er komen altijd wel weer sales. Soms alleen echt héél kort en moet je er snel bij wezen. Ik vlieg zelf eigenlijk nooit voor meer dan 450,- naar waar dan ook in amerika
Buiten het hoogseizoen is dat wel dan. Echt 100% zeker ga je het nooit weten maar ik vind 500,- voor een ticket naar New York niet echt een goede prijs. Zie nu op dit moment trouwens voor september een prijs van 434,- met Icelandair. Dat scheelt al wat. (Las gelijk een leuke stopover in Ijsland in
) Of heb je echt specifieke data en/of wil je rechtstreeks? Dan wordt het sowieso wel ietsje lastiger om een topprijs te vinden. Ik weet niet of je van plan was te gaan shoppen maar bij Icelandair mag je 2 gratis stuks bagage inchecken 

Explore. Dream. Discover.
Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties