Graag gedaan Bert

Ik begrijp je punt en snap dat het lastig is, alleen worden hier regelmatig vragen gesteld die in de openingspost van dit topic worden beantwoord, zoals "moet ik klasse C" boeken.
Graag gedaan Bert
In de USA mag de bulk van de zakelijke autohuurders van hun bedrijf bij zakenreizen een midsize auto huren.bedeve schreef: ↑12 jun 2018, 13:23Hertz Ultimate Choice is de aanbieding om bij de huur van minimaal een mid size car zelf te kiezen welke auto je meeneemt.
Dus je huurt een mid-size en of je nu een premium full size suv meeneemt of toch een kleinere auto maakt niets uit.
De keuze die je wordt aangeboden is afhankelijk van je " Gold Member " status .
Daarin zijn 3 niveaus.
Gold , Five Stars en President' s Circle .
Ik begrijp de verwarring wel bij mensen die er wat minder bedreven in zijn, je moet dus klasse C boeken, maar die komt regelmatig niet naar voren bij de resultaten, misschien bij de eerste post vermelden dat dat kan gebeuren en wat je moet doen om dat te veranderen.
Ik heb er in Amersfoort - waar ik woon - eentje zitten inderdaad. Ga er van de week even langs. Maar inderdaad verwacht dat ze mij in Denver idd niet helemaal tegen gaan houden om enkel je rijbewijs, laat staan dat het via de ‘balie’ ook vlot kan gaan.
Ik heb deze week contact gehad met de NL chat. Die konden me niet helpen, maar gaven wel een e-mailadres waar ik naar kon mailen: alpha_nl@hertz.com. Die heb ik gemaild met het verzoek om het om te zetten en kreeg netjes 2 dagen later mail terug dat ze het geregeld hebben voor me. In de boeking staat nu 'Gold Canopy' ipv 'Standard Counter'.