Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp dl 1(eerste hulp bij het boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
yvonne m
Amerikafan
Partner van: Richard
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Tickethulp (eerste hulp bij het boeken van vliegtickets)

Bericht door yvonne m »

Hallo allemaal:
Intussen heb ik de optie bij Tioga geannuleerd. We hebben vrijdagavond een offerte van Wereldcontact gekregen. Gisterenmorgen nog even contact gehad omdat een aantal dingen niet duidelijk waren. Deze vragen zijn uitstekend opgelost en er zal een nieuwe aangepaste offerte komen. Deze offerte zal ietsje goedkoper uitvallen. Dan hebben we dus een all in prijs voor € 5000,= dat is dan met een grote auto (mini-van), een vlucht (5 personen) en 1 nacht hotel. Dan zijn we zelfs goedkoper uit als 5 jaar geleden!! We kiezen waarschijnlijk voor de optie KLM op 18-7 heen naar Calgary en retour via Vancouver. Dit is een rechtstreekse vlucht en dat is prima voor ons en de kids. Er komt nog wel een offerte op Seattle, dus nog even afwachten op de definitieve offerte. In ieder geval dank jullie wel voor het meedenken. Ik weet niet hoe ik de offerte als bijlage toe kan voegen maar als iemand hem wil zien dan mail me maar.
groetjes, Yvonne
Bralo20
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Bralo20 »

yvonne m schreef:om meteen met de deur in huis te vallen: wij (gezin : 2 volwassenen en 3 kinderen dan 11 en 9 jaar oud) willen volgend jaar naar Amerika. we kunnen vliegen vanaf Brussel, Amsterdam of Dusseldorf. De aanvluchthaven kan zijn San Francisco, Seattle. Of Calgary heen en retour vanuit Vancouver. Nu hebben we een optie staan voor de vlucht op 17-7 heen vanaf Amaterdam naar Calgary en retour via Vancouver deze loopt morgen af.
Probeer eens bij je reisagent de prijs te vragen voor volgende vluchten:

BRU-SFO:

Finnair (AY): Tariefcode: RHECO of OHECO
BMI (BD): Tariefcode: WHRBE
Iberia (IB): Tariefcode: OHPX21BE

BRU-SEA:

Finnair (AY): Tariefcode: RHECO of OHECO
BMI (BD): Tariefcode: WHRBE
Iberia (IB): Tariefcode: OHPX21BE

DUS-SEA:

Iberia (IB): Tariefcode: QSXFDE
Condor (DE): Tariefcode: QFLYLASM of GFLYLASM of QFLYYVRM

DUS-YYC:

American Airlines (AA): Tariefcode: NMRCDEW

DUS-SFO:

Iberia (IB): Tariefcode: QSXFDE

Ik zou voornamelijk de vluchten vanuit DUS vragen...

Een voorbeeldje. Dusseldorf - San Fransico kost 357 EUR per persoon EXCLUSIEF taksen & toeslagen. Dusseldorf - Seattle 395 EUR.

Maw: Bel naar een reisagent en vraag of er nog 5 plaatsen zijn bij Iberia met de tariefcode QSXFDE. Ik garandeer niet dat er beschikbaarheid is, dat kan ik helaas niet nakijken in m'n systeem, maar als je reisagent dat tarief kan boeken zit je momenteel goed. Reken dan op een 500 à 600 EUR pp incl. taksen.

Wat de routing betreft ga je als volgt vliegen:

DUS-MAD (uitgevoerd door Iberia)
MAD-ORD (uitgevoerd door American)
ORD-SFO (uitgevoerd door American)

Wel 2 stops maar wel de goedkoopste oplossing... (op dit ogenblik)

;)
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Twee stops met drie kinderen .... ik moet er persoonlijk niet aan denken!
yvonne m
Amerikafan

Bericht door yvonne m »

we hebben vandaag geboekt bij Wereldcontact en zijn dus ongeveer €5000,= kwijt. de exacte prijs krijgen we pas in oktober dan pas kunnen ze ons inboeken. maar heel veel kon het volgens de aardige mevrouw van W.C. niet schelen. wij hebben inderdaad ook gekozen voor een rechtstreekse vlucht ivm de kids, maar wie weet over een paar jaar dan kunnen ze wat meer aan dat we toch voor deze goedkopere versie kiezen. Maar alla, de kogel is door de kerk, de voorpret kan beginnen en het surfen door jullie reisverslagen ook. ik kan niet wachten!! we gaan naar Montana, Wyoming, Washington, Idaho en Oregon en we hebben d'r zin in.
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Altijd een lekker gevoel, als de tickets geboekt zijn. Alhoewel ik wel vind dat jullie veel betalen voor 5 tickets, 5000 euro voor2 volwassenen en 3 kinderen. Veel plezier met plannen.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

we gaan naar Montana, Wyoming, Washington, Idaho en Oregon en we hebben d'r zin in.
Niet goedkoop misschien, rechtstreeks, maar wel heel fijn! Gefeliciteerd.

Het gebied waar jullie heen gaan, vonden wij wel het mooiste van al onze Amerikareizen .. geloof ik.
yvonne m
Amerikafan

Bericht door yvonne m »

tja, dus nog niet geboekt, want we kregen zojuist een telefoontje van W.C. dat er een foutje in de offerte zat. Men had maar 1 week de auto berekend (kan ik nergens terug vinden) komt een fors bedrag bovenop (€1100/1300) stoom uit de oren aangezien ik tot 2 keer toe contact opgenomen heb en deze prijs de juiste was. We gaan ons beraden! Moest het even kwijt.
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Regel de auto via USA-Reisen.de, veel goedkoper en heel betrouwbaar...
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

yvonne m schreef:tja, dus nog niet geboekt, want we kregen zojuist een telefoontje van W.C. dat er een foutje in de offerte zat. Men had maar 1 week de auto berekend (kan ik nergens terug vinden) komt een fors bedrag bovenop (€1100/1300) stoom uit de oren aangezien ik tot 2 keer toe contact opgenomen heb en deze prijs de juiste was. We gaan ons beraden! Moest het even kwijt.
Dan vind ik het wel heel duur worden.
De auto kun je voor zo'n €1400 huren via www.usareisen.de. De tickets voor 2 volwassenen en 3 kinderen kun je dan echt zelf wel ruim onder de € 5000 vinden.
Bovendien heb je grote kans dat er bij W.C nog meer bovenop komt omdat je schreef dat ze de exacte prijs pas in oktober weten.Ik zou het lekker zelf gaan boeken.

Marjon
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Da's balen Yvonne :(
Ik had je net vanochtend een mailtje gestuurd om je te feliciteren :?
Hopelijk komt er toch nog snel een mooie prijs voor jullie :wink:
Bralo20
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Bralo20 »

Ik ben er zeker van dat men jou goed "in het zak" aan het zetten is zoals ze het hier in Vlaanderen wel eens zeggen...
Gezinnetje
Amerika-ontdekker

Bericht door Gezinnetje »

Note mod (Marjan):
Het is niet toegestaan twee keer hetzelfde bericht te plaatsen en derhalve is de tekst van deze posting verwijderd.
http://bigbeargetaway.com/ws_index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Vraag is 2x gesteld, mijn antwoord vind je hier.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Jann
Amerikafan

Bericht door Jann »

Hallo,
op de site van Kayak.com zag ik een interessante aanbieding voor onze ev. vlucht naar de VS in juli van 974,89 USD
Er staat bij : "No Fee" promotion does not apply
Is er iemand die weet wat dit betekent aub ?
Ik dacht iets in de zin van dat er geen bijkomende kosten worden aangerekend doordat de prijs een soort van promotieprijs is. Maar kunnen die er dan achteraf dan nog bijkomen ? Of is het iets totaal anders ?
Misschien weet iemand onder jullie hier een antw. op
Jann
reis 2018 + roadbooks vorige reizen
noordwest 2009 - zuidwest 2010 - Canada 2011 - zuidwest 2012 - oost USA 2013 - Florida 2014 - zuid USA 2015 - Texas 2016 - Californië 2017 - Vancouver Island 2018
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Jann schreef:Er staat bij : "No Fee" promotion does not apply
Zoals ik het lees komt er hier juist wel een fee bij.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Wat ik lees is dat er een "no fee"actie is, maar dat die niet geldt voor dit ticket.
Er kunnn dus nog kosten bijkomen. Dat kun je zien als je enkele stappen verder gaat met boeken, dan zie je meestal vanzelf de extra kosten verschijnen.
marjon
RuudB
Amerikakenner

Bericht door RuudB »

maanbo schreef:We hebben vliegtickets voor 3 volw. in optie staan;

United Airlines
Amsterdam -Washington - Orlando
3 juli 2010 t/m 24 juli 2010
voor 860,= euro p.p:D
Nu via http://www.martinair.com/de_de vertrekken vanaf Amsterdam naar Orlando op 3 t/m 24 juli voor EUR 565,80 (all-in). Dat lijkt me wel een goede prijs voor het hoogseizoen en dan nog een rechtstreekse vlucht ook vanaf Amsterdam.
Afbeelding
maanbo
Amerika-newbie

Bericht door maanbo »

RuudB schreef:
maanbo schreef:We hebben vliegtickets voor 3 volw. in optie staan;

United Airlines
Amsterdam -Washington - Orlando
3 juli 2010 t/m 24 juli 2010
voor 860,= euro p.p:D
Nu via http://www.martinair.com/de_de vertrekken vanaf Amsterdam naar Orlando op 3 t/m 24 juli voor EUR 565,80 (all-in). Dat lijkt me wel een goede prijs voor het hoogseizoen en dan nog een rechtstreekse vlucht ook vanaf Amsterdam.

Zooooooo dat scheelt nogal, we hebben nog niet officieel geboekt, onze optie staat tot de 30-ste, a.s woensdag dus.

Ik zie een bedrag van 642 op die datum, nog een heel groot verschil

Maar kan je ook gewoon als NL-er daar boeken?

En wie weet hoe dat dan is zijn werk gaat want ik kan er niet veel wijs uit op de DE site?
RuudB
Amerikakenner

Bericht door RuudB »

Prijzen veranderen vaak op de site van Martinair (schijnt). Maar ik heb nog even gekeken. Als ik 1 volwassene selecteer dan vliegt die voor EUR 565, 2 volwassenen voor 587 pp en 3 volwassenen EUR 642 pp. Hoe dat kan weet ik niet. Je zou dan 3 keer een boeking kunnen maken, of misschien dat er nog maar 1 stoel voor de prijs vrij is. Je zou ook tegelijkertijd op 3 verschillende PC's de boekingen los voor 1 persoon kunnen maken. Volgens mij moet dat dan lukken. Zodra je wat verder in het boekingsproces bent staat de prijs vast.

Je boekt gewoon een ticket bij Martinair vanaf Amsterdam naar Orlando. Waar je dat ticket bent of dat je als NL'er dit via een Duitse site hebt besteld maakt niet uit. Trouwens, het is gewoon dezelfde site maar dan in het Duits. Via de NL site betaal je wel zo'n EUR 900 voor dezelfde vlucht.

Je kunt ook de Engelse taal kiezen binnen de DE site.
Afbeelding
RuudB
Amerikakenner

Bericht door RuudB »

'k Heb nog even wat gechecked. Er waren mensen die hebben gisteren geboekt voor 3 personen en kwamen uit op EUR 615 pp (15-07 t/m 12-08). Als ik nu echter voor 1 persoon boek, dan komt het toch weer op EUR 565,80. Ik zou het wel weten, gewoon vanavond nog 3 keer 1 persoon boeken. Bespaar je 231 euro en t.o.v. van je tickets in optie EUR 900.
Afbeelding
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer