Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur voor Amerika vragentopic deel 3

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
majtie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 3

Bericht door majtie »

vimo schreef:Waar wil je hem inleveren in New York?
We verblijven in Brooklyn dus JFK Airport lijkt me dan het handigst. Maar het kan ook downtown zijn en dat we dan de metro nemen naar ons Airbnb. Eigenlijk gewoon de goedkoopste plek als het veel scheelt :wink:
http://www.majguy.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

2019: Zuidwest inclusief Colorado en New Mexico
2017: Noordwesten
2016 - Oost Canada + Noordoost VS
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
AroundA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door AroundA »

leonl schreef:Nee hostewim, het gaat iets anders, nóg makkelijker,

Met je reserveringsnummer kun je bij Alamo alvast online inchecken. "Save time, start check-In". Je geeft dan alvast alle gegevens aan Alamo, het bespoedigd het inchecken, maar je moet nog steeds naar de balie of naar de kiosk (stand alone, zuil). Als je ingecheckt bent, ontvang je hiervan per email een bevestiging.

Vervolgens kun je in die bevestigingsemail klikken op het blauwe vlak met daarin;
"want to skip the counter and the kiosk ?" - "Start skip the counter"

Je ontvangt dan weer een email met als onderwerp: "Alamo Skip the counter confirmation".
In die email staat een streepjescode. Met dit formulier loop je lekker langs de rij aan de balie, ook de kiosk loop je voorbij. Met andere woorden..... Je loopt gewoon meteen naar de auto's. Zoek jouw auto uit, rij naar de slagboom en laat dan dit formulier met streepjescode zien, meestal samen met je creditcard en je rijbewijs.
Het bespaart je een heleboel tijd en evt ook lastige vragen aan de balie.

Gewoon doen! Het werkt super r.
Wij hebben over twee weken een auto gehuurd bij Budget. Halen deze op bij SF airport.

Is zoiets dan ook mogelijk? Zie de optie niet in de bevestiging namelijk..
Anonymous123

Bericht door Anonymous123 »

majtie schreef:
vimo schreef:Waar wil je hem inleveren in New York?
We verblijven in Brooklyn dus JFK Airport lijkt me dan het handigst. Maar het kan ook downtown zijn en dat we dan de metro nemen naar ons Airbnb. Eigenlijk gewoon de goedkoopste plek als het veel scheelt :wink:
Ik zou even kijken als ik jou was naar wat Newark doet qua prijs. New York is sowieso duur met autohuur.
AroundA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door AroundA »

Ik heb een auto gehuurd met Budget Rent a Car. Afhalen op SFO. Is er nog iets te registreren om bijvoorbeeld skip-the-counter mogelijkheid te hebben? Of werkt Budget niet op deze manier.
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Nee volgens mij bied Budget dit niet aan voor internationale reizigers.

Meteen een mooi moment voor deel 4
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer