Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic
-
- Amerika-ontdekker
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic
Ik heb gisteren ook een reservering gedaan via de Lufthansa-site. Daarna online ingecheckt, creditcardgegevevens ingevoerd en nu kan ik de counter skippen. Zie ook geen reden waarom het niet zou moeten lukken; op mijn Alamo bypass ticket staat immers niets vermeld over het tarief en over het al dan niet laten zien dat je werkzaam bent voor Lufthansa..
- bedeve
- Amerika-expert
PatrickBeukelman schreef:Ik heb gisteren ook een reservering gedaan via de Lufthansa-site.
Iemand uit de VS melde er vandaag het volgende over : " Alamo says, and I made my res for this coming week over the phone (I don't always have internet access when I need to do these things) and asked, the agent checked and said no restrictions or requirements. " .
Dat vond ik wel grappig.
Reden om zelf ook maar eens even te bellen met Alamo's customer service.
Oh , you mean the Star Alliance rate was de enthousiaste reactie.
Nee hoor geen probleem.
Als u die rate code heeft moet u hem vooral gebruiken.
En de zgn TRADE code dan ??
Oh, nee hoor geen restrictions ,als u die rate code heeft moet u die vooral gebruiken.
Have a great day !
The proof of the pudding is in the eating
Alamo Customer Service
1(888)233-8749
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Vervolg Autohuur voor Amerika vragentopic kan hier worden voortgezet, dit topic heeft het maximale van 50 pagina's bereikt en wordt dus gesloten.
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht