Noot van Dennis: Kijk ook eens op de AA vliegticketspagina om de prijzen van verschillende ticketaanbieders voor vluchten naar Amerika direct met elkaar te vergelijken.
Het is nog moeilijk zoeken voor die tijd. En salt Lake is niet zo heel makkelijk volgens mij. Heb nu ook niet veel tijd, zit op mijn werk namelijkmanja schreef:Nou das aardig![]()
Voor mijn zus haar man en kinderen zoek ik tickets voor 4 volwassenen, vertrek rond 1e weekend Augustus 2008 naar Salt Lake City, terugkeer rond laatste weekend Augustus.
jerbia schreef:Nou dat is nog eens service![]()
Ik ben zelf al het een en ander aan het uitzoeken, maar ben wel benieuwd waar jij op uitkomt![]()
Ik zoek 4 tickets (3 volw. + 1 kind) voor 26 april t/m 10 mei met vertrek AMS/DUS of BRU naar PHX en terug van LAS naar AMS/DUS of BRU
Verder ben ik ook aan het kijken voor tickets (3 volw. + 1 kind) voor 21 juli t/m 12 aug met vertrek AMS/DUS of BRU naar DEN en terug van LAS naar AMS/DUS of BRU.
ligt het aan mij of probeer jij in het verleden te vliegen?dieter schreef:Heel vriendelijk van jou.
Wij zoeken het volgende
BRU - NY (JFK of Newark) op 19/08/2007.
Blijven 3 nachten daar dan verder naar MCO (Orlando)
Terug op 30/08 naar BRU (tussenlanding om het even waar).
We zijn met 4, waarvan eentje 10 jaar is.
Alvast bedankt voor de hulp.
Moest idd 2008 zijnBbuurt schreef:ligt het aan mij of probeer jij in het verleden te vliegen?dieter schreef:Heel vriendelijk van jou.
Wij zoeken het volgende
BRU - NY (JFK of Newark) op 19/08/2007.
Kom uit op $1396 per persoon, net geen 1000 euro dus. Kan je niet beter op andere stad vliegen zoals Las-Vegas ofzo?vana schreef:Dat is nog eens lief.
Ik zoek tickets voor 2 volwassenen en een tiener van 17.
Vertrek vanaf Amsterdam op 12, 13 of 14 juli naar Salt Lake City.
Terug op 9, 10 of 11 augustus vanaf Salt Lake City.
Als je iets rond de € 850 kan vinden met maximaal 1 tussenstop (niet in Detroit ) ben ik heel gelukkig.
Ik ben heel benieuwd of je dat gaat lukken.
Alvast heel erg bedankt voor de moeite.
Marjon
Heb gezocht voor jouw vanaf Amsterdam en vanaf Brussel. Ik post hier vanaf Amsterdam omdat dat dus $300 scheelt per persoon! Via Amsterdam is het $980, dat is ongeveer 700 euro pp.iverson schreef:hey das handig!![]()
Wij zoeken tickets voor 5 personen
heen : 30 juni (BRU - LA)
terug : 23 juli (LA - BRU)
alvast bedankt!
Iverson
valt me alles mee eigenlijk $ 1176 per persoon (840 euro)walravens schreef:Tof!
Wij zoeken het volgende:
Vertrek vrijdag 11/07/2008 BRU - Phoenix
Terug vrijdag 01/08/2008 Las Vegas - BRU
Twee volwassene
Alvast hartelijk bedankt
Heb wat gevonden voor $998 per persoon wat dus maar 710 euro is. Helaas op de terugvlucht 2 keer stoppen, het kan ook met 1 keer stoppen maar dan gaat de ticketprijs in een keer naar $1700 per persoon.dieter schreef:Heel vriendelijk van jou.
Wij zoeken het volgende
BRU - NY (JFK of Newark) op 19/08/2008.
Hoi,myste87 schreef:Dat vind ik lief, ik zoek het volgende:
tickets voor 3 volwassenen en 1 kind:
Vertrek: 05.07.2008, retour: 02.08.2008 (03.08 mag ook) OF
Vertrek: 10.07.2008, retour: 07.08.2008 (08.08 mag ook)
Van AMS/DUS/BRU (ongeveer straal 150 km rond eindhoven, dus keulen mag ook) naar LAX of SFO
Ik ben benieuwd waar jij op uitkomt.
Kijk je ook op boekbare tickets?