Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

campers ophalen voor Moturis

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
TheMagic
Amerika-newbie

campers ophalen voor Moturis

Bericht door TheMagic »

a.s. maandag komt Travelhome met een vergelijkbare special voor 2009....
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: campers ophalen voor Moturis

Bericht door Annie »

Dit is van Moturis, zover ik het begreep.
Zie hier.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Annie schreef:Dit is van Moturis, zover ik het begreep.
Zie hier.
Dit gaat toch niet over 2009 waar TheMagic het over heeft? Of zie ik iets over het hoofd?

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Annie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Annie »

Ik kan verder niets vinden op de site van Travelhome, wat wijst naar soort gelijke akties.
Trouwens dit draadje gaat over geen campers ophalen in 2009 bij de fabriek.
Hoe zou TheMagic meer over weten?
eelde1904
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door eelde1904 »

Uiteraard gaat het me niet om de commercie, maar mij lijkt het dat op deze site de campers toch niet al te duur zijn http://www.canusa.de/

Ik moet hierbij even aantekenen dat ik geen tijd neem om deze site uitputtend door te lezen, maar voor diegenen die geintreseerd zijn moet dit een item zijn wat te bestuderen is lijkt me.
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

eelde1904 schreef:Uiteraard gaat het me niet om de commercie, maar mij lijkt het dat op deze site de campers toch niet al te duur zijn http://www.canusa.de/
Hoi Herman,

Interessante site die ik in elk geval nog niet kende. Heb jij ervaring met Canusa? Ik neem aan dat jullie nu niet de campers bij deze organisatie geboekt hebben omdat jullie naar Denver vliegen en niet naar Canada.

:offtopic:
Goede vlucht morgen en een fijne vakantie samen met jullie vrienden. Ik kijk alweer uit naar jullie verslag via de weblog.... :wink:

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

DIt zat vanmorgen in mijn mailbox. Moturis laat dus wel degelijk gloednieuwe campers overbrengen!
One-way reis door Amerika, nu spot goedkoop! VOL = VOL

Nu exclusief bij Travelhome de Moturis special waarmee u al voor €5,- per dag een gloednieuwe camper kunt huren in Amerika!
U haalt de splinternieuwe camper op in Forest City (Iowa) en levert hem weer in bij één van de 22 locaties van Moturis RV and Camping World. Een bijzondere special dus met onbegrensde mogelijkheden!

Maart
Haal de camper op in de periode van 9 t/m 14 maart 2009 in Forest City (Iowa) en lever hem weer in bij één van de Moturis RV and Camping World locaties. U betaalt het unieke voordelige tarief van slechts €5,- per huurdag t/m 30 dagen, inclusief 2500 mijlen.
Boekingscode: TDS1, boek hier

Mei
Haal de camper op in de periode van 11 t/m 15 mei 2009 in Forest City (Iowa) en lever hem weer in bij één van de Moturis Camping World locaties. U betaalt het unieke voordelige tarief van slechts €15,- per huurdag t/m 30 dagen, inclusief 2500 mijlen.
Boekingscode: TDS2, boek hier

Bij deze special kunt u kiezen uit verschillende campertypen namelijk de A-24D, R-25, J-29, V-31S en K-32S. Daarnaast heeft u zelf de mogelijkheid om uw route uit te stippelen. U kunt de camper namelijk bij alle verhuurlocaties van Moturis RV and Camping World inleveren. Deze bijzonder lage huurprijzen zijn inclusief 2500 gratis mijlen, persoonlijke- en camperinventarissen, uitgifte- en innamekosten, one-way kosten, een VIP en SLI verzekering en de taxen.

Deze special is enkel geldig in combinatie met een vlucht en een eerste hotelovernachting. Deze dienen tevens bijgeboekt te worden bij Travelhome. Kijk voor meer informatie en de voorwaarden van deze special op http://www.travelhome.nl en plan nú uw goedkope one-way camperreis door Amerika! VOL = VOL
Erg interessant aanbod! Bent trouwens benieuwd wanneer de andere aanbieders volgen, meestal bieden Tioga en Jan Doets dit soort mogelijkheden ook, alleen is Travelhome inderdaad vaak de eerste.
TheMagic
Amerika-newbie

Bericht door TheMagic »

Annie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Annie »

Het is in ieder geval een Winnebago en geen Coachmen.
Wordt dit ieder jaar gedaan?
Anders zou het misschien een optie zijn voor over 2 jaar.
De Winnebago die we vorige maand mee kregen was een mooie en goed afgewerkte camper.
En volgend jaar 2 x, heb ik niet genoeg dagen , krijg al bijna mijn vakantie voor volgend jaar september niet rond.
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Een hele interessante optie. Ik zal dit ook maar eens goed in de gaten houden voor 2010. Vooral de periode mei spreekt mij erg aan. € 15 per dag is geen geld en je kunt zelfs de camper eventueel nog terugbrengen in Canada!

Ik ben trouwens wel erg benieuwd wat Travelhome nu voor een vlucht vraagt.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Marjolijne
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Marjolijne »

Ik heb vanmiddag 2 offertes opgevraagd.
De eerste voor naar Orlando en 1 voor naar Las vegas.
We kwamen voor 2 volw en 1 kind uit op 2300 en 2700 euro. (vliegreis, camper en 1 overnachting).
Dit voor 2 weken in Mei,

We vliegen dan op Des Moines IA en dan is het nog ruim 2 uur rijden naar de fabriek.

Nu natuurlijk nog even kijken of we nog vrij kunnen krijgen.

Gr. Marjolijne

@ Hekkie: voor de vlucht rekenen zo een kleine 700 euro in ons geval dan:
AMS- Des Moines
MCO-AMS
Bij vliegtarieven kon ik bijna op het zelfde uit.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Voor hoeveel dagen heb je de camper dan?
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Marjolijne schreef:Dit voor 2 weken in Mei,

@ Hekkie: voor de vlucht rekenen zo een kleine 700 euro in ons geval dan:
AMS- Des Moines
MCO-AMS
Bij vliegtarieven kon ik bijna op het zelfde uit.
Dankjewel Marjolijne. Voor mij zou dit een relatief "dure" vlucht betekenen volgend jaar mei. Ik vlieg nu met United naar Phoenix voor € 489. Weliswaar in april, maar ik kon hetzelfde tarief krijgen in mei.

Maar goed, het blijft een leuke optie en in 2010 moeten we maar eens goed in de gaten houden hoe e.e.a. zich verhoudt tot elkaar.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Annie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Annie »

Maar goed, het blijft een leuke optie en in 2010 moeten we maar eens goed in de gaten houden hoe e.e.a. zich verhoudt tot elkaar.
Jullie ook :)
Rob is al campers aan het bekijken. :wink:
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Annie schreef:
Jullie ook :)
Rob is al campers aan het bekijken. :wink:
Kijk dan ook gelijk even voor mij. Rob weet wel wat voor formaat onze voorkeur naar uitgaat........ :wink:

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Annie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Annie »

Heeft hij al gezien voor de jullie de R25.
Voor ons een K32 :D
Marjolijne
Amerikafan

De offerte die we nu hebben is voor 2 weken camper, als ik het goed heb dan was het 13 dagen.
We weten nu nog niet precies (als we gaan) hoelang.

De vlucht is inderdaad " duur" maar ik had in deze periode meer bestemmingen bekeken en kwam steeds tussen de 600 en 700 euro uit.
Ik denk dat de periode erg duur is.

En ze rekenen 80 Euro voor de eerste overnachting, dit zou ook goedkoper kunnen. Maar ja daar zitten we aan vast.
En dan komt er nog 35 dollar per persoon bij voor de transfer naar de fabriek. Gelukkig is dit wel een retour (?).
Misschien maar eens kijken wat een auto kost, we zitten ook nog met een kind in een stoeltje.

Marjolijne
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Over de K32 kan ik wel wat zeggen. Op dit moment rijden ze met dezelfde Winnebago's die Road Bear heeft. Alleen werden ze niet elk jaar vervangen, de Duitsers waarmee wij in oktober 2007 campers vergeleken hadden een camper van een paar jaar oud. Zag er trouwens netjes uit, maar de man had zelf wel wat aanmerkingen. Ik heb even terug gezocht op mijn blog:
Ondertussen staat er een Moturis A-klasse camper die net ingecheckt is en ik zie dat de bestuurder zeer geïnteresseerd naar onze camper kijkt. Ik spreek hem aan en vraag hem hoe de Moturis bevalt. Ik vertel hem dat we graag nog eens uit Boston zouden vertrekken en dat Moturis dan de enige optie is om een camper te huren. Hij vertelt mij dat hij juist erg geïnteresseerd is in onze Road Bear, omdat zij met Moturis na vijf keer steeds slechtere ervaringen krijgen. Geen luifel meer, veel kapotte dingen in de camper, geen slide-out met ramen in de zijkanten, kortom: veel mindere kwaliteit.
Ik ga ervan uit dat met een nieuwe camper wel mee zal vallen, ik zou het wel aandurven geloof ik. Alleen willen wij nu net in 2010 weer in oktober vanwege die Wereldruiterspelen.
Annie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Annie »

Marjolijne schreef: En dan komt er nog 35 dollar per persoon bij voor de transfer naar de fabriek. Gelukkig is dit wel een retour (?)
Marjolijne
Maar wat moet je eigenlijk met een retour, je gaat toch met de camper weg van de fabriek.
Of zit daar dan ook de transfer in als je de camper hebt ingeleverd.
Marjolijne
Amerikafan

Annie schreef: Maar wat moet je eigenlijk met een retour, je gaat toch met de camper weg van de fabriek.
Of zit daar dan ook de transfer in als je de camper hebt ingeleverd.
In de offerte staat wel vermeld dat het per enkele reis is. Waarschijnlijk een foutje.
Maar ik denk dat het voor ons een stuk goedkoper is om een auto te huren.
Alleen moet die natuurlijk ook weer terug.

Marjolijne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer