Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Betere zitplaats mogelijk bij ziekte?
Betere zitplaats mogelijk bij ziekte?
Een kennis van ons gaat binnenkort naar Amerika. Maar nu heeft zij een hernia. Is het mogelijk dat ze, bijvoorbeeld op vertoon van een doktersverklaring, een wat betere stoel in het vliegtuig krijgt?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Betere zitplaats mogelijk bij ziekte?
Bij de nooduitgang al zeker niet, want daar mag je alleen zitten als je fysiek goed in orde bent.
Je kan altijd beter zitten, heb je geen doktersverklaring voor nodig, enkel wat meer geld: business class.
Je kan altijd beter zitten, heb je geen doktersverklaring voor nodig, enkel wat meer geld: business class.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ga er niet vanuit, maar te proberen is het altijd.
Als je zeker van een betere plaats wilt zijn, koop dan beenruimte door b.v. economy plus te boeken.
Als je zeker van een betere plaats wilt zijn, koop dan beenruimte door b.v. economy plus te boeken.
Probeer ook niet te veel...of je mag niet mee misschien...
Ik heb hetzelfde geprobeerd toen ik naar Canada vloog...ik had/heb een knieprobleem en kon dat toen moeilijk buigen...
Heb ervoor gebeld...resultaat...ze moesten toelating krijgen of ik wel mee mocht vliegen als gewone passagier...De arts zou erover moeten beslissen ...PARDON ? Heb maar snel een einde gemaakt aan het gesprek zonder meer info over mijn vlucht te geven
Ik heb hetzelfde geprobeerd toen ik naar Canada vloog...ik had/heb een knieprobleem en kon dat toen moeilijk buigen...
Heb ervoor gebeld...resultaat...ze moesten toelating krijgen of ik wel mee mocht vliegen als gewone passagier...De arts zou erover moeten beslissen ...PARDON ? Heb maar snel een einde gemaakt aan het gesprek zonder meer info over mijn vlucht te geven
http://www.bloggen.be/whisperer" onclick="window.open(this.href);return false; How these rescuehorses changed my life...
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Natuurlijk niet zo gek Ellenjoan. Ik denk dat de topicstarter dit liever niet leest, maar bij een evacuatie kan je behoorlijk in de weg lopen met een medische beperking.
Iets minder drastisch voorbeeld is, als een hernia bv ernstig "opspeelt" tijdens de vlucht en deze passagier erg veel pijn heeft. Je kan niet zomaar even naar de grond. De vliegmaatschappij vraagt dus een medische verklaring van een arts om het risico van een evntuele (ongeplande) tussenlanding te voorkomen. Het zal je niet zijn opgevallen, maar de passagiers worden zowel bij de incheck als bij het instappen goed geobserveerd, juist om dit soort problemen (tussenlandingen) te voorkomen.
De Grootste reden van zo'n "instapweigering" is trouwens overmatig alcohol gebruik, dus het valt allemaal wel mee.
Iets minder drastisch voorbeeld is, als een hernia bv ernstig "opspeelt" tijdens de vlucht en deze passagier erg veel pijn heeft. Je kan niet zomaar even naar de grond. De vliegmaatschappij vraagt dus een medische verklaring van een arts om het risico van een evntuele (ongeplande) tussenlanding te voorkomen. Het zal je niet zijn opgevallen, maar de passagiers worden zowel bij de incheck als bij het instappen goed geobserveerd, juist om dit soort problemen (tussenlandingen) te voorkomen.
De Grootste reden van zo'n "instapweigering" is trouwens overmatig alcohol gebruik, dus het valt allemaal wel mee.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Ik wil jullie nog even bedanken voor de reacties.
Naar aanleiding hiervan hebben we maar niet om een plaats met meer beenruimte gevraagd (je moet geen slapende honden wakker maken). En inderdaad, het is nog gevaarlijk ook als zo iemand bij de nooduitgang zit.
Inmiddels is ze vertrokken en hopelijk gaat het allemaal goed.
Naar aanleiding hiervan hebben we maar niet om een plaats met meer beenruimte gevraagd (je moet geen slapende honden wakker maken). En inderdaad, het is nog gevaarlijk ook als zo iemand bij de nooduitgang zit.
Inmiddels is ze vertrokken en hopelijk gaat het allemaal goed.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1957 Weergaves
-
Laatste bericht door harryh
-
- 9 Reacties