Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alamo Roadside Service Plan
Alamo Roadside Service Plan
hallo,
Misschien is hier al een topic over, of wordt het ergens in genoemd maar ik kon het niet terugvinden.
Wat vinden jullie van het Alamo Roadside Service Plan, is er iemand die dit niet erbij neemt?
Het gaat om verloren sleutel, lekke band, gesprongen ruit etc. Dit soort situaties worden gedekt door dit plan waarvoor je apart moet betalen. Eigenlijk moet je dus wel...
bedankt alvast voor de reacties!
Eva
Misschien is hier al een topic over, of wordt het ergens in genoemd maar ik kon het niet terugvinden.
Wat vinden jullie van het Alamo Roadside Service Plan, is er iemand die dit niet erbij neemt?
Het gaat om verloren sleutel, lekke band, gesprongen ruit etc. Dit soort situaties worden gedekt door dit plan waarvoor je apart moet betalen. Eigenlijk moet je dus wel...
bedankt alvast voor de reacties!
Eva
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Alamo Roadside Service Plan
Dit plan dekt alleen maar dingen welke door je eigen schuld veroorzaakt zijn (zoals sleutel verliezen, zonder benzine komen te staan, of lekke band welke je niet zelf kunt verwisselen, enz.), voor schades of storingen aan de auto ben je gewoon verzekerd, en heb je dit echt niet nodig, die $ 5 per dag kun je in je zak houden.
dank je, Harry! Vorig jaar hebben we dit ter plaatse wel genomen omdat we ermee werden 'overvallen'. Dat hoeft dus inderdaad eigenlijk niet...
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kan eigenlijk als vaste regel aanhouden dat alles wat ze je ter plekke eventueel proberen aan te smeren overbodig is.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Voor glasschade heb je trouwens deze verzekering niet nodig denk ik. De vorige keer hadden we 2 grote sterren in onze ruit, en we hadden deze bijkomende verzekering niet. Maar we hebben er helemaal niets over gehoord.
- Airmiles
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Zoiets werd mij vorig jaar ook aangeboden bij Dollar Rent a Car. Ik heb het erbij genomen. Is gewoon een slimme marketingtruc van de verhuurbedrijven. Aan de balie zeggen mensen nu eenmaal snel ja tegen alle extra's. Het plan dekte ook afsleepkosten bij mankementen en schade, lekke band, verloren sleutel, etc. Ik kon zo snel niet zien of dit eventueel gedeeltelijk door een ander onderdeel van de autoverzekering of reisverzekering werd gedekt. Volgende keer doe ik beter mijn huiswerk.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Met die afsleepkosten maken ze je vooral bang, dat kost je honderden tot duizenden dollars :stupid: als je gesleept moet worden, dat willen ze je doen geloven, maar ze zeggen er niet bij dat dat alleen maar geldt als je zonder benzine komt te staan, of een lekke band hebt welke je niet zelf wilt vervangen, als je auto kapot gaat, brengen ze gewoon een andere, en de kapotte slepen ze weg, zonder extra kosten.
Daarbij is het vervangen van lekke banden geen klus die vergaande autokennis vereist.
Check gewoon je vriendje google en volledige instructiefilmpjes zijn zo gevonden.
Check bijvoorbeeld deze
Check gewoon je vriendje google en volledige instructiefilmpjes zijn zo gevonden.
Check bijvoorbeeld deze
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je moet gewoon een simpele regel aanhouden, als je thuis even goed checkt wat je precies aan verzekeringen hebt bij huur van de auto, kan je vervolgens aan die balie overal nee op zeggen, met je vriendelijkste lach. (behalve een free upgrade misschien)
Je maakt weinig vrienden op die manier, maar die zie je toch al nooit meer terug.
Je maakt weinig vrienden op die manier, maar die zie je toch al nooit meer terug.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 17 Reacties
- 2901 Weergaves
-
Laatste bericht door Minonbos
-
- 2 Reacties