Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wie helpt mij aan foto's van interieur Moturis V-31S?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
daremange
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Wie helpt mij aan foto's van interieur Moturis V-31S?

Bericht door daremange »

IK ben op zoek naar foto's van de Moturis V-31S in de binnen kant, die zijn nergens te vinden, alleen plattegrond..
Laatst gewijzigd door daremange op 15 jun 2009, 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
2009LA,Joshua Tree Park, Grand Canyon,Lake Powell,Bryce,Las Vegas,Seqouia,Yosemity,San Fransisco,Oregon, Whashington State,Vancouver Island,Mt St.Helens,Vancouver
2010NY, Orlando, Miami,Key West,Gulf coast,Tampa
2011NY- week-camper-NY/Florida
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Wie helpt mij aan tips + foto's interieur Moturis V-31S?

Bericht door Annie »

Heb je hier misschien iets aan.
Voor ideën zou je misschien de reisverhalen kunnen lezen.
Probeer de ook de zoekfunctie, er zijn draadje over reizen met en camper.
In mijn onderschrift staan ook linken naar onze reisverhalen, die we gemaakt hebben met een camper.
daremange
Amerika-ontdekker

Re: Wie helpt mij aan tips + foto's interieur Moturis V-31S?

Bericht door daremange »

Bedankt! :D
2009LA,Joshua Tree Park, Grand Canyon,Lake Powell,Bryce,Las Vegas,Seqouia,Yosemity,San Fransisco,Oregon, Whashington State,Vancouver Island,Mt St.Helens,Vancouver
Bento
Amerikafan

Re: Wie helpt mij aan foto's van interieur Moturis V-31S?

Bericht door Bento »

daremange
Amerika-ontdekker

Bericht door daremange »

Bedankt!! Heb veel gezocht, was nieuwsgierig :D
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Dit zijn foto's van twee verschillende campers .... De onderste is in elk geval een Winnebago Outlook van 31 ft. De bovenste lijkt op een kleinere camper dan een 31 ft. vanwege de douche naast het bed (23/25 ft.).

Moturis heeft geen vast type, men verhuurt wat Campingworld op dat moment heeft staan.
daremange
Amerika-ontdekker

Bericht door daremange »

Heb dit type gereserveerd bij Travelhome!
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Natuurlijk kan je dit type camper reserveren bij Travelhome en bij meerdere Nederlandse tussenpersonen. Wat ik bedoel is dat Moturis in Amerika is overgenomen door Campingworld. Deze keten verkoopt en verhuurt campers, maar heeft ook grote winkels met camperbenodigdheden.

Zij hebben niet één soort 31 ft. C-klasse camper staan, maar meerdere merken. Je huurt een bepaalde grote camper, in jouw geval een 31 ft. en aan de foto te zien een C-klasse. Dat betekent met een cabover (slaapplaatsen boven de cabine). Er zijn echter veel verschillende merken van dit soort campers en ik heb afgelopen voorjaar van Campingworld/Moturis verschillende merken campers gezien. Vaak trouwens campers van Winnebago, waarvan de onderste foto's ook zijn in de link die je kreeg.

En als je zo'n Winnebago mee krijgt, heb je een prima camper! Goede kwaliteit, mooi fris interieur, kortom: klasse! Maar de foto's zeggen dus niets over het merk camper en dus de indeling e.d., je kan ook een ander merk meekrijgen wat net zo groot is.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Op onze eigen site vind je trouwens wat meer interieurfoto's, van campers die verhuurd worden door Road Bear. Maar ook daar vind je een Winnebago en de indeling van de campers onderling verschilt meestal niet zo veel. Ga met je muis over de foto's heen en het type camper wordt zichtbaar.

Ook hebben we een pagina met een 'rondom de camper'-info met foto's van onze eigen reizen en dan echt gericht op de inrichting en werking van een camper.
daremange
Amerika-ontdekker

Bericht door daremange »

Bedankt
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer