Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Winteraanbiedingen connections.be

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Winteraanbiedingen connections.be

Bericht door Chrisp »

Connections.be heeft weer een sloot met aanbiedingen!

Veel bestemmingen in de USA voor ongeveer 350 euro p.p. Niet slecht!
New York zelfs voor 280 euro p.p.. dat zijn nog eens prijzen :D .

Hopenlijk kan iemand hier wat mee.
Afbeelding
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Re: Winteraanbiedingen connections.be

Bericht door MattRob »

Hij kwam hier ergens anders op het forum ook al voorbij. En zag hem ook al op andere fora. Echt ongelooflijke prijzen weer; wij hebben gelijk geboekt voor de mei-vakantie volgend jaar. Terwijl vorige week (en daarvoor) de prijzen nog op ongeveer EUR 550 lagen, en vanaf Brussel nog duurder, vliegen we nu op 30 april 2010 met Delta vanaf Brussel naar Miami en op 8 mei 2010 weer terug vanaf Miami naar Brussel. En dat voor de prijs van ..... EUR 369 p.p. :lol: ! Ik kon het echt niet geloven toen ze dat zeiden door de telefoon ... Ik heb 2 keer gevraagd of het echt klopte :mrgreen: !

En dat zijn precies de vakantie-dagen in Nederland (nog meer hebben een weekje extra volgens mij; wij niet). Dus dat die nog beschikbaar waren; ik wilde zelfs nog wel flexibel zijn en dagje later heen of dagje eerder terug, als ik een mooie prijs had. Maar dit is echt weer een TOP prijs. En ook nog eens met Delta, dat is mijn favoriet. Al ben ik benieuwd waar die vanaf Brussel mee vliegen volgend jaar; ook NWA toestellen ? We vliegen heen via Atlanta en terug via New York (die laatste zijn vaak 757, maar ik vind het allemaal best voor deze prijs).

Planning zal zijn dat we 6 dagen naar Orlando gaan, lekker een villa en veel golfen. En dagje ervoor en dagje erna langs de kust tussen Orlando en Miami. Vinden we altijd heerlijk om dat stuk te rijden.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Lekker vooruitzicht weer!
De tarieven die jij noemt krijg je dus alleen maar als je belt begrijp ik?
Op de site zie ik ze niet.
Maar volgens mij is dat wel vaker bij connections.
Toen wij afgelopen januari boekten naar L>A had ik ook telefonisch betere tarieven.
We zijn trouwens vandaag teruggekomen uit L.A, is toch wel ff wennen dat je nog 2 uur moet rijden als je in Brussel land.
(wij wonen 15 min van schiphol) Maar het mega prijsverschil maakt alles goed.
We hadden 3 tickets brussel-LA voor 1550 euro.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Rebekka1977
Amerikafan

Bericht door Rebekka1977 »

En ook wij hebben weer geboekt! :dance: Heen vanaf Brussel via New York naar Las Vegas en terug van Los Angeles via Atlanta weer naar Brussel. En dat voor een prijs van EUR 398,- pp all in!!! :D

Wij vliegen op zondag 13-06-2010 heen vanaf Brussel en komen zaterdagochtend 10-07-2010 weer terug.

Tis nog een eindje weg, maar de voorpret kan weer beginnen!
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Kijk, mooie prijs :mrgreen: ! En lekkere trip ook :wink: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Disney-Golf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 999

Bericht door Disney-Golf »

MattRob schreef: En dat zijn precies de vakantie-dagen in Nederland (nog meer hebben een weekje extra volgens mij; wij niet). Dus dat die nog beschikbaar waren; ik wilde zelfs nog wel flexibel zijn en dagje later heen of dagje eerder terug, als ik een mooie prijs had. Maar dit is echt weer een TOP prijs. En ook nog eens met Delta, dat is mijn favoriet.
Dat is het nu juist MattRob,

Je lijkt me versteld te staan dat er voor de mei vakantie nog plaats was en dat de aanbieding dan gelde, logisch als je bij een Belgisch reisbureau boekt...
De mei vakantie zoals jullie die kennen, kennen wij niet, net zoals jullie koniginnedag bij ons gewoon een werkdag is.
Maar dit mag de pret niet drukken en ben blij voor jou! :beerchug:
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Dat begrijp ik inderdaad, maar het is toch wel algemeen bekend dat veel Nederlanders in België boeken als de prijs goed is :mrgreen: . Dus het zou mij niet verbaasd hebben als de goedkope plekken al uitverkocht waren voor deze vakantie-periode; het gaat immers niet om heel veel vluchten, alles vliegt via de hubs en zo. En als je ziet hoeveel er op de verschillende fora al voor deze periode (en ook deze vertrekdatum) geboekt hadden, wilde ik dus al flexibel zijn. Maar dit is perfect, en de prijs vind ik zowiezo LAAG :lol: !
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Is het echt waar dat je goedkopere prijzen kunt krijgen wanneer je belt??

Ik heb namenlijk gezocht naar vluchten naar LA voor aanstaande oktober en het goedkoopste wat ik tegenkwam was 597,- pp.
Ik weet niet hoe jullie altijd weer aan die bodemprijzen komen maar misschien zijn de vluchten die ik zoek iets duurder omdat het qua datum dichterbij is?
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Toen ik op de website zocht, kwam ik niet onder de EUR 470 uit, dus ja, bij mij scheelde het echt door te bellen. Ik geloofde het eerst ook niet, toen ik het bedrag door de telefoon hoorde ... Als jouw trip tussen de standaard aanbiedingen staat voor een lagere prijs (dus gewoon op de website met aanbiedingen), dan zou ik gewoon eens bellen :wink:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Als ik kies op connections.be voor BRU (vliegveld brussel) komt bij het uiteindelijke zoekresultaat te staan: Brussels,Brussels,Midi Rail Station (BRU,ZYR). Dit is toch wel het vliegveld? Of zit hier ook een treinreis (naar het vliegveld) bij in?

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Nee, dat is Brussel.
Groetjes,
Carine
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Inderdaad, had ik bij al mijn boekingen (ook begin dit jaar). Dus 'no worries'.
Chrisp
Amerikakenner

Bericht door Chrisp »

Fijn dat er zoveel mensen al gebruik van maken :D !

Wij zijn het afgelope anderhalf jaar 3 keer naar de USA geweest. Dus een volgend tripje zal waarschijnlijk wel even op zich laten wachten.
Maar 280 euro is gewoon zo goedkoop, voor 250 euro vlieg je met de KLM naar Rome ofzo :lol: .
Afbeelding
Chrisp
Amerikakenner

Bericht door Chrisp »

Had connections voor de recessie eigenlijk ook al zulke goede aanbiedingen? Of was het toen wat minder?
Afbeelding
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Connections.be heeft al verschillende jaren leuke acties.
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

christvs schreef:Fijn dat er zoveel mensen al gebruik van maken :D !

Wij zijn het afgelope anderhalf jaar 3 keer naar de USA geweest. Dus een volgend tripje zal waarschijnlijk wel even op zich laten wachten.
Maar 280 euro is gewoon zo goedkoop, voor 250 euro vlieg je met de KLM naar Rome ofzo :lol: .

Mijn collega heeft nochtans vorige maand vluchten naar NY geboekt met KLM voor......

jawel 280€ all-in :D
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Contacteer:

Bericht door Annie »

Wij hebben net de tickets voor 2010 geboekt, bij connections be.
Een rondje Las Vegas - Las Vegas, van 16 april tot 16 mei, uiteraard met een camper.
Ook daar is een mooie vroegboek korting.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

De Vraag = hoeveel??? :lol:

Ik zag net op connections vluchten naar LA in november voor €388,- :shock:

Ik ga maar eens flink alle mogelijkheden onderzoeken; verschillende vertrekdata in Okt. en Nov., verschillende vertrek-en aankomstlocaties (Brussel of Amsterdam, LA of SF) want als het voor zo'n laag bedrag kan hoef ik er niet lang meer over na te denken!!
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Contacteer:

Bericht door Annie »

Zat net zomaar even te kijken wat onze vlucht vanuit Amsterdam kost, dat is bijna het dubbele.
We betalen nu € 388 pp vanaf Brussel, gaan we zelfde datum met Delta vanaf Amsterdam betalen we € 774,05 pp.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Annie schreef:We betalen nu € 388 pp vanaf Brussel, gaan we zelfde datum met Delta vanaf Amsterdam betalen we € 774,05 pp.
Dat hadden wij ook al ontdekt, een prijsverschil van € 386 p.p. (!) Voor dat prijsverschil wil ik ook nog wel naar Brussel rijden. :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer