Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Chrysler Sebring convertible via Alamo
Chrysler Sebring convertible via Alamo
Hey,
Wij hebben voor onze rondtrip aan de westkust in september een Chrysler Sebring Convertible gehuurd via Alamo (via usareisen.de). Hier thuis rijd ik ook al jaren enkel met cabrio's en volgens mij moet het leuk zijn om in de mooie natuur van de vs met een convertible rond te rijden. Ik weet maar al te goed dat het niet aangeranden is om in 45 graden en volle zon met open dak te rijden, maar we zouden de top vooral 's avonds laat en vroeg in de ochtend willen openzetten. Overdag genieten we maar beter van de airco misschien. Qua bagage moeten we ook heel wat inleveren maar gezien we maar met z'n twee zijn hebben we de achterbank ook nog.
Heeft er iemand ervaringen met een rondtrip met deze wagen? Is het een beetje te doen ? Wij hopen stiekem nog een beetje om een exclusiever model dan de Sebring Convertible te krijgen zoals bvb de Mustang, ..omdat er op de site van Alamo steeds staat "or simular". Kent er iemand de cylinderinhoud van de verhuurd Sebring Convertibels???
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Grtz ZaGeP
Wij hebben voor onze rondtrip aan de westkust in september een Chrysler Sebring Convertible gehuurd via Alamo (via usareisen.de). Hier thuis rijd ik ook al jaren enkel met cabrio's en volgens mij moet het leuk zijn om in de mooie natuur van de vs met een convertible rond te rijden. Ik weet maar al te goed dat het niet aangeranden is om in 45 graden en volle zon met open dak te rijden, maar we zouden de top vooral 's avonds laat en vroeg in de ochtend willen openzetten. Overdag genieten we maar beter van de airco misschien. Qua bagage moeten we ook heel wat inleveren maar gezien we maar met z'n twee zijn hebben we de achterbank ook nog.
Heeft er iemand ervaringen met een rondtrip met deze wagen? Is het een beetje te doen ? Wij hopen stiekem nog een beetje om een exclusiever model dan de Sebring Convertible te krijgen zoals bvb de Mustang, ..omdat er op de site van Alamo steeds staat "or simular". Kent er iemand de cylinderinhoud van de verhuurd Sebring Convertibels???
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Grtz ZaGeP
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Re: Chrysler Sebring convertible via Alamo
De Sebring heeft 2.4 liter, 4 cylinder. (kan ook 2.7 of 3.5 V6 zijn maar waarschijnlijk niet voor de verhuur)
Mustang heeft 4.0 liter V6 onder de kap maar is echt niet zoveel sneller.
De Mustang is inderdaad "or similar" maar bij mijn weten heeft Alamo geen Mustang's.
De sebring voelt "mercedes herkenbaar" aan door het vroegere huwelijk tussen Daimler en Chrysler.
Ik bedoel hiermee het schakelrooster, lokatie v.d. knoppen e.d.
Een tip! tank gewone regular benzine!
Ik dacht ook dat met premium hij beter aan het gas ging hangen.
Dit is echter niet zo omdat de motor gebouwd is voor regular.
Andere motoren zijn meestal gebouwd voor premium met de mogelijkheid om met regular te rijden.
Daar voel je verschil dan ook meteen als je premium hebt getankt.
Mij heeft het meer centen en verbruik gekost en reed ie zelfs slechter.
Mustang heeft 4.0 liter V6 onder de kap maar is echt niet zoveel sneller.
De Mustang is inderdaad "or similar" maar bij mijn weten heeft Alamo geen Mustang's.
De sebring voelt "mercedes herkenbaar" aan door het vroegere huwelijk tussen Daimler en Chrysler.
Ik bedoel hiermee het schakelrooster, lokatie v.d. knoppen e.d.
Een tip! tank gewone regular benzine!
Ik dacht ook dat met premium hij beter aan het gas ging hangen.
Dit is echter niet zo omdat de motor gebouwd is voor regular.
Andere motoren zijn meestal gebouwd voor premium met de mogelijkheid om met regular te rijden.
Daar voel je verschil dan ook meteen als je premium hebt getankt.
Mij heeft het meer centen en verbruik gekost en reed ie zelfs slechter.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 17 Reacties
- 2924 Weergaves
-
Laatste bericht door Minonbos
-
- 2 Reacties