Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Iemand ervaring met e-autohuur?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
wannes
Amerika-newbie

Iemand ervaring met e-autohuur?

Bericht door wannes »

Dag iedereen,

Eautohuur biedt veruit de laagste prijzen, MAAR uit volgende link blijkt het volgende: tot aan de reservering verloopt alles perfect, maar daarna is de service soms alles behalve ok.

http://www.start12.nl/autoverhuurders/e ... review9571

Graag had ik hier meerdere ervaringen over gehoord!
Zijn er mss ook mensen die ooit een ongeval(letje) hebben gehad met de auto? Uit zo een verhalen leer je namelijk veel van hun service...

Alvast bedankt!

Wannes
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met e-autohuur?

Bericht door MattRob »

Ik heb een paar keer bij ze gehuurd, maar geen problemen met auto en zo gehad, dus geen 'after-sales' ervaringen met ze. Ze zijn in ieder geval erg goedkoop, ze willen ook nog eens meegaan naar de laagste aanbieding die je hebt, en je kunt kosteloos annuleren. Dat is allemaal natuurlijk vrij positief. Ze zijn wel gewoon een 'tussenpersoon'. Uiteindelijk sta je met je voucher bij de autoverhuurder zoals Alamo, Dollar, etc. En daar teken je uiteindelijk je contract mee.

Wel de moeite waard om alles even goed te checken als je de voucher binnenkrijgt. Of al je verzekeringen erop staan, of alles klopt, etc. Het zijn in mijn ervaring wel een beetje 'cowboys' in hun verkooptechnieken. Er zit volgens mij (maar dat zou je even na kunnen gaan) een groot UK verhuurbedrijf achter. Hoe die er momenteel voorstaan, geen idee ... Als je voor een SUV gaat, kan je altijd bij usareisen.de terecht, de Midsize SUV klasse is daar ERG goedkoop. En usareisen.de is een goed en degelijk bedrijf, gezien alle ervaringen hier op het forum.

Succes :wink:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Is op dit forum al veel over geschreven Wannes. Onze ervaring (1x) was prima. Makkelijk te boeken voor (toen) de laagste prijs. Prima auto, geen ellende gehad.

ps. Het bedrijf dat er achter zit is Traveljigsaw.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Ook hier alleen maar goeie ervaringen, in 2008 en 2009 via ze gehuurd, alles in orde.
ludwig
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door ludwig »

ook wij hebben postitieve ervaringen. Na authorisatie van de creditcard voor de betaling kwam binnen een paar minuten de voucher al in de mailbox binnen. Wat ik alleen jammer vind is dat je nij het boeken niet van tevoren weet bij welke autoverhuurder je terecht komt. Bij ons werd dat Dollar, terwijl mijn voorkeur Alamo was. Achteraf was het bij Dollar ook allemaal prima geregeld, alleen de auto was iets minder luxe. (dus een luxeprobleem :wink: )
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Dat laatste kon je aan hen vragen als je telefonisch de boeking deed.Zo heb ik het toch gedaan .Ik wilde een suv maar absoluut niet bij Alamo en die Chrevolet Trailblazer kon je alleen maar huren bij Alamo ,zo ben ik dan uiteindelijk voor de Jeep Grand Cherokee gegaan omdat die bij dollar af te halen was .
Misschien een tip voor in het vervolg :D
Buiten de boeking heb ik nog geen ervaring verder met hen want moet de wagen nog gaan ophalen :wink:

Groetjes
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Ik heb die link van de TS eens bekeken en ik weet dat je zaken doet met Eautohuur, maar het valt mij op dat zo'n 80% van al die klachten Eautohuur niet is aan te rekenen maar de autoverhuurder. Ik zie Eautohuur echt als tussenpersoon (carbrooker), dus financieel moet het door hun tip-top geregeld zijn. De daadwerkelijke huur (waar ik teken) is toch met de verhuurder en die laten het ook wel eens afweten. Hoewel je het verhaal maar van één kant leest, zaten er ook een paar zeer "kromme" voorbeelden bij die je Eautohuur wel kunt aanrekenen.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Wij hebben onze auto tijdens de laatste vakantie ook bij eautohuur gehuurd en dat verliep allemaal prima!
wannes
Amerika-newbie

Bericht door wannes »

Hartelijk bedankt allemaal!

Wannes
stefan9
Amerika-ontdekker

Bericht door stefan9 »

Ik heb alleen nog maar ervaring met het reserveren van een huurauto bij e-autohuur. Ze zijn in ieder geval de goedkoopste. Zoek eerst de goedkoopste aanbieder en lig dit aanbod bij e-autohuur neer, zij geven je dan een betere prijs. Ik heb voor 16 dagen een Full Size SUV gehuurd, met alle verzekeringen voor 550,- euro. Op de voucher staat Alamo Gold tarief.
hostewim
Amerikafan

Bericht door hostewim »

ik heb vorig jaar een fullsize SUV gehuurd via autoeurope bij Alamo, niemand kwam in de buurt €850 voor 27 dagen (1 bestuurder geen benzine inbegrepen). alle verzekeringen inbegrepen
volgend jaar in mei overweeg ik opnieuw bij hen te huren.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer