Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

1,95 lang op zoek naar de best stoel in 747 combi

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
james010
Amerika-newbie

1,95 lang op zoek naar de best stoel in 747 combi

Bericht door james010 »

Hoi Mede Amerika fanaten,

Na al verschillende keren met Delta naar Amerika te zijn gevlogen vlieg ik nu voor het eerst met KLM naar NYC. En wel met de 747 Combi. Nu ben ik natuurlijk al flink op seatguru aan het checken wat de beste stoelen zijn. Ik weet dat er bij KLM betaald dient te worden voor een stoel bij de exitrows. Wellicht ga ik dat ook wel doen ( indien nog beschikbaar ) maar ik wil een next best keuze hebben in geval van te laat.

Ik zit nu zelf te denken aan stoel 33 A en B

http://www.seatguru.com/airlines/KLM/KL ... _combi.php

Dit zijn stoelen met minder "recline " maar doordat het stoelen voor de nooduitgang zijn, zal ik zonder problemen de stoel naar achteren kunnen kieperen zonder mijn achterburen meteen te irriteren.Wel hebben we de toiletten in de buurt wat veel verkeer betekend. Maar met oordopjes moeten we hier niet veel van merken denk ik!

Iemand ervaring met deze stoelen of wellicht tips voor andere goede keuze

Alvast bedankt voor de reacties!
Ceetje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: 1,95 lang op zoek naar de best stoel in 747 combi

Bericht door Ceetje »

Ga even goed na óf je stoelen wel naar achteren kunnen. Afgelopen zomer hadden wij stoelen met daarachter nooduitgangen en ivm de nooduitgangen GEEN recline oftewel achteruit gooien onmogelijk! Type vliegtuig? Geen idee, we vlogen van Chicago naar Anchorage.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ik zou rij 33 zeker niet nemen, de beenruimte is hetzelfde als alle andere rijen, maar je leuning kan niet of maar een heel klein stukje naar achteren, als degene die voor je zit de stoel naar achteren doet zit je wel heel erg krap.
Ik heb zelf al eens uiterst comfortabel gereist op rij 9 ABC en 10 DE, en natuurlijk zijn alle andere nooduitgangplaatsen ook prima, maar zoals je zelf al opmerkt moet je daar extra voor betalen als je geen frequent flyer bent, maar het is die € 50 meer dan waard.
Ook alle andere 2 zitters links naast de keuken zijn aan te bevelen rij 10 tm 18, de stoelen staan een stukje van de muur zodat je daar je been kunt strekken.
Ik heb ook wel eens bovenin gezeten, daar zit je prima, maar daar betaal je wel iets meer voor.(ik heb daar alleen maar gezeten met een award ticket :D )
Eleomora
Amerikafan

Bericht door Eleomora »

Als ik me niet vergis kreeg mijn klasgenoot (2.08) in het vliegtuig, gratis een plaats aangeboden op rij 21.
Op de heenweg hebben we bij de klmbalie gevraagd om extra ruimte (evt tegen betalening) en toen zeiden ze dat ze er niet aan deden. En op de terugweg krijg hij meteen een andere stoel aangeboden, zonder ook maar iets te vragen.
Bralo20
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Bralo20 »

In de Boeing 744C van KLM hebben de volgende zitjes extra beenruimte:

Rij 9ABC / 11DE / 21ABCHJK en 35ABCHJK

De overige rijen beschikken NIET over extra beenruimte.

Dus uit die zitjes zou ik kiezen, rij 33 is echter te vermijden...
andre208
Amerikafan

Bericht door andre208 »

Harry schreef:Ik zou rij 33 zeker niet nemen, de beenruimte is hetzelfde als alle andere rijen, maar je leuning kan niet of maar een heel klein stukje naar achteren, als degene die voor je zit de stoel naar achteren doet zit je wel heel erg krap.
Ik heb zelf al eens uiterst comfortabel gereist op rij 9 ABC en 10 DE, en natuurlijk zijn alle andere nooduitgangplaatsen ook prima, maar zoals je zelf al opmerkt moet je daar extra voor betalen als je geen frequent flyer bent, maar het is die € 50 meer dan waard.
Ook alle andere 2 zitters links naast de keuken zijn aan te bevelen rij 10 tm 18, de stoelen staan een stukje van de muur zodat je daar je been kunt strekken.
Ik heb ook wel eens bovenin gezeten, daar zit je prima, maar daar betaal je wel iets meer voor.(ik heb daar alleen maar gezeten met een award ticket :D )

Neem dan niet de zitplaats a of K bij een 747 dan zit de bak waar de glijbaan inzit nog voor je benen.

Andre
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Ik begrijp dat de vlucht al is geboekt ? Dan zit je, behalve in de C-class, met jouw lengte nergens goed, ook niet bij KLM. Een tussenoplossing was wellicht de World Traveler Plus geweest van BA. Kost wat meer dan de economy, maar zeker niet zo veel als de C-class.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
james010
Amerika-newbie

Bericht door james010 »

Bedankt zover voor alle reacties, vlucht is inderdaad al geboekt. We vliegen begin december pas maar de voorpret is al begonnen zeg maar. Uiteraard wil ik graag wat extra betalen voor een goede plek. Mijn vlucht was immers maar 275 p.p. Ik ben alleen bang dat ik wellicht naast de goede stoelen vis, Ik heb namelijk geen idee hoe snel die gaan nadat ze vrij worden gegeven. Ik heb in ieder geval al de stoelen in rij 33 gewijzigd naar 32. Standaard volgens seatguru maar zit het raampje tenminste op lijn zeg maar, kan ik nog een beetje uit het raam turen..

De glijbaan :banghead: heb ik al eens gezien op een vlucht bij delta, dat zijn inderdaad echte ondingen zeg, dan zit je bij de nooduitgang maar die dingen nemen de helft van de ruimte in. Normaal zitten is er inderdaad niet bij.

Vinden jullie die 2seaters bij de keuken die 20 of 30 euro waard tov de 50 die betaald dient te worden bij de exitrows?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer