Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hulp gevraagd bij boeken: sept 2010 naar LA
-
- Amerika-newbie
Hulp gevraagd bij boeken: sept 2010 naar LA
Dag mede Amerika-liefhebbers!
De voorbije zomer rondreis gemaakt door Amerika. Dat is zo goed bevallen dat we weer willen.
Ik hoor en lees overal dat de tickets zo goedkoop zijn, maar ik zoek denk ik niet zo goed.
Willen rond 1 september 2010 vertrekken naar Los Angelos (mag ook zijn Las Vegas, San Francisco). Vertrekpunt Amsterdam. Dat mag, als het veel scheelt, ook Dusseldorf of Brussel zijn. Terug rond 22 september 2010.
Heeft iemand een tip waar de goedkoopste vluchten te boeken zijn?
Bedankt alvast voor alle moeite!
Groeten Dennis
De voorbije zomer rondreis gemaakt door Amerika. Dat is zo goed bevallen dat we weer willen.
Ik hoor en lees overal dat de tickets zo goedkoop zijn, maar ik zoek denk ik niet zo goed.
Willen rond 1 september 2010 vertrekken naar Los Angelos (mag ook zijn Las Vegas, San Francisco). Vertrekpunt Amsterdam. Dat mag, als het veel scheelt, ook Dusseldorf of Brussel zijn. Terug rond 22 september 2010.
Heeft iemand een tip waar de goedkoopste vluchten te boeken zijn?
Bedankt alvast voor alle moeite!
Groeten Dennis
Re: Hulp gevraagd bij boeken: sept 2010 naar LA
via connections.be kan je goede zaken doen. De koopjes beginnen meestal net na nieuwjaar. Vorig jaar was dat op 3 januari en heb ik toen meteen geboekt voor onze vlucht. Wij betaalde 386 euro om naar Phoenic te vliegen en terug vanaf Las Vegas.
Regelmatig verscheidene sites in het oog houden is de boodschap.
Veel succes
Regelmatig verscheidene sites in het oog houden is de boodschap.
Veel succes
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
Re: Hulp gevraagd bij boeken: sept 2010 naar LA
Ik ben in september van dit jaar naar Los Angeles geweest en pas in maart de tickets geboekt (actie van KLM/AF). Geduld hebben dus!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht