Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Extreem lage prijs voor vliegticket??
Extreem lage prijs voor vliegticket??
Hoi,
Ik ben even helemaal perplex!! Al een tijdje houd ik een beetje de prijzen voor de vliegtickets van mn vakantie 2010 in de gaten.
Zojuist kijk ik op Cheaptickets.nl en zie ik het volgende
Vertrek 17-08-2010 AMS - Denver
Retour 03-09-2010 Denver - AMS
Voor maar 435 euro!!!!!!!!!
De tijden zijn verder ook prima;
di 17/08 10:50 Amsterdam di 17/08 13:25 Philadelphia, pa US 799 (8h35)
di 17/08 17:00 Philadelphia, pa di 17/08 19:16 Denver, co US 6171 (4h16)
vr 03/09 11:15 Denver, co vr 03/09 16:42 Philadelphia, pa US 482 (3h27)
vr 03/09 18:45 Philadelphia, pa za 04/09 08:45 Amsterdam
Ik heb een beetje de kriebels om nu gelijk te boeken.. vorige keer toen ik keek was het nog 900 en mijn eerste offerte was 750.. dit is haast niet te geloven!!!!
Moet ik het nu direct boeken of komen er nog meer aanbiedingen? Of misschien blijft het nog wel even??
Ik weet namelijk nog niet helemaal zeker of ik die periode op vakantie mag.. maar voor dit geld.......
Ik ben even helemaal perplex!! Al een tijdje houd ik een beetje de prijzen voor de vliegtickets van mn vakantie 2010 in de gaten.
Zojuist kijk ik op Cheaptickets.nl en zie ik het volgende
Vertrek 17-08-2010 AMS - Denver
Retour 03-09-2010 Denver - AMS
Voor maar 435 euro!!!!!!!!!
De tijden zijn verder ook prima;
di 17/08 10:50 Amsterdam di 17/08 13:25 Philadelphia, pa US 799 (8h35)
di 17/08 17:00 Philadelphia, pa di 17/08 19:16 Denver, co US 6171 (4h16)
vr 03/09 11:15 Denver, co vr 03/09 16:42 Philadelphia, pa US 482 (3h27)
vr 03/09 18:45 Philadelphia, pa za 04/09 08:45 Amsterdam
Ik heb een beetje de kriebels om nu gelijk te boeken.. vorige keer toen ik keek was het nog 900 en mijn eerste offerte was 750.. dit is haast niet te geloven!!!!
Moet ik het nu direct boeken of komen er nog meer aanbiedingen? Of misschien blijft het nog wel even??
Ik weet namelijk nog niet helemaal zeker of ik die periode op vakantie mag.. maar voor dit geld.......
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
Re: Extreem lage prijs voor vliegticket??
Il wil geen druk zetten, maar ik zou het gelijk boeken als je toch weet dat je die data weg gaat.
2010: SF - Yosemite - DV - LV - Zion - Bryce - Page - GC - Palm Springs - LA
2011: New York - Miami - Key West - Fort Meyers - Orlando - Washington - Philadelphia - New York

2011: New York - Miami - Key West - Fort Meyers - Orlando - Washington - Philadelphia - New York

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Eigenlijk had je al moeten boeken voordat je dit berichtje hier plaatste, straks gaat een ander forumlid er met deze aanbieding vandoor en zit jij weer aan een duurdere ticket vast

Dat speelde ook wel in mijn achterhoofd hoor 
Maar serieus, dit moet ik gewoon nu boeken toch? Kun je hier ook nog (achteraf?) stoelkeuze maken of online inchecken en je stoelen kiezen?

Maar serieus, dit moet ik gewoon nu boeken toch? Kun je hier ook nog (achteraf?) stoelkeuze maken of online inchecken en je stoelen kiezen?
Ja dit is allemaal correct! Gelijk boeken!
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Je kunt nog wel langer wachten met boeken, maar als jij tevreden bent met deze prijs moet je gewoon meteen boeken. Ik vind het een mooie aanbieding en zou het wel weten....
GEBOEKT!
Netjes. Denk dat je een hele mooie prijs te pakken hebt.
2010: SF - Yosemite - DV - LV - Zion - Bryce - Page - GC - Palm Springs - LA

- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Prima prijs; kans dat die goedkoper wordt lijkt me erg klein. En mocht dat al gebeuren, zal het echt maximaal 100 euro zijn, maar nogmaals, lijkt me onwaarschijnlijk. Lees je ook nog even in over US Airways, want daar vlieg je volgens mij in. Ik denk dat de ervaringen prima zijn (wij hebben er ook afgelopen jaar mee gevlogen), en het was ook prima, alleen is wel allemaal iets ouder; tv schermen boven je hoofd in gangpad, stoelen wat ouder, etc. Maar voor deze prijs zou ik niet tobben
!

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Ik had inderdaad al even de ervaringen bekeken natuurlijk. Las dat het eten inderdaad te wensen overliet maar dat er iets meer beenruimte was.. ja ach.. als we naast elkaar zitten aan een raamkant vind ik het goed! Nu dus een manier vinden hoe we onze stoelen kunnen vastleggen...als dat ergens een keertje kan.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Je moet je er gewoon op instellen, denk ik. Het is echt best prima, als je weet wat je te wachten staat. Het is ZEKER niet slecht hoorSing schreef:Las dat het eten inderdaad te wensen overliet maar dat er iets meer beenruimte was

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Dat is een hele mooi prijs !
Wij zijn dus duidelijk weer eens te vroeg geweest
Volgend jaar maar eens kijken of ik wat geduldiger kan zijn 
Wij zijn dus duidelijk weer eens te vroeg geweest

Zeer bedankt voor deze tip! Heb meteen geboekt. Overigens niet op cheaptickets, maar op Ebookers. Scheelde nog zo'n 60,- euro op de totaalprijs!
Ik vlieg overigens terug vanuit Las Vegas, heb hiermee zo'n 275,- euro bespaard. Nogmaals dank!
Ik vlieg overigens terug vanuit Las Vegas, heb hiermee zo'n 275,- euro bespaard. Nogmaals dank!
Het is duidelijk dat 16 augustus het laagseizoen begint voor sommige maatschappijen: voor die datum zijn de prijzen bijna 2x zo hoog; ben wel benieuwd of deze prijs over een paar dagen ook weer weg is...

- Vnix
- Amerika-ontdekker
Dit zijn de tarieven die wij graag willen zien!
Via de eigen website van US airways betaal je voor deze vlucht 432,29 Euro (alle kosten inbegrepen).
http://www.usairways.com/nl-NL/default.html
Via de eigen website van US airways betaal je voor deze vlucht 432,29 Euro (alle kosten inbegrepen).
http://www.usairways.com/nl-NL/default.html
Toch leuk als ik mensen heb kunnen helpen 
We wilden eigenlijk op de 16e weg maar dan was het nog iets duurder, gaan nu op de 17e.
Totaal was het nu 950 voor 2 personen volgens mij. Altijd beter dan wat we eerst hadden
Kan er weer een luxer hotelletje af ofzo.
Maar it just hit me.. we gaan dit jaar echt weer naar de USA!!!!!!!!!!!!

We wilden eigenlijk op de 16e weg maar dan was het nog iets duurder, gaan nu op de 17e.
Totaal was het nu 950 voor 2 personen volgens mij. Altijd beter dan wat we eerst hadden

Kan er weer een luxer hotelletje af ofzo.
Maar it just hit me.. we gaan dit jaar echt weer naar de USA!!!!!!!!!!!!

Lekker gevoel is dat he Sing?
Je weet natuurlijk al dat je naar de States gaat, maar als je dan ook daadwerkelijk geboekt hebt tegen een hele mooie prijs....mijn week kan niet meer stuk.
Martijn
Je weet natuurlijk al dat je naar de States gaat, maar als je dan ook daadwerkelijk geboekt hebt tegen een hele mooie prijs....mijn week kan niet meer stuk.
Martijn
Wat betreft us airways,
onze heenvluchten afgelopen oktober waren perfect.
leuk personeel, eigen schermpjes met muziek films en series en goed eten.
terug was gewoon de manier waarop je je in moet stellen zoals MattRob zegt.
slecht eten en geen eigen schermpjes.. maar that's the price you pay for en ik geef het geld wat je bespaart liever in de states uit haha..
onze heenvluchten afgelopen oktober waren perfect.
leuk personeel, eigen schermpjes met muziek films en series en goed eten.
terug was gewoon de manier waarop je je in moet stellen zoals MattRob zegt.
slecht eten en geen eigen schermpjes.. maar that's the price you pay for en ik geef het geld wat je bespaart liever in de states uit haha..
Misschien ligt het aan mij, maar ik heb die ene keer dat ik met US vloog lekkerder gegeten dan bij menig KLM vlucht 

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Als ik op seatguru kijk is het ook een vliegtuig waar je met z'n 2en naast elkaar zit, als we eerder boekten met BA zaten we met 3.
Ik hoop trouwens wel dat we naast elkaar zitten, heb voor ons beide raam voorkeur aangegeven, niet dat ik aan het raam zit en mijn vriend aan het andere raam haha. Weet iemand hoe dat zit met stoelen vastleggen (US airways via Cheaptickets geboekt)?
Ik hoop trouwens wel dat we naast elkaar zitten, heb voor ons beide raam voorkeur aangegeven, niet dat ik aan het raam zit en mijn vriend aan het andere raam haha. Weet iemand hoe dat zit met stoelen vastleggen (US airways via Cheaptickets geboekt)?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 28 Reacties
- 2852 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa