Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

autoverhuur vraagje

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Glenn
Amerika-newbie

autoverhuur vraagje

Bericht door Glenn »

We willen in april een auto huren in Phoenix (Sky Harbor) en deze een week later inleveren in Las vegas. We gaan waarschijnlijk verblijven in The Signature @ MGM of in the Encore.
Nu dacht ik gelezen te hebben dat er in sommige hotels ook verhuurpunten zijn van Avis, Hertz, Alamo, enz... waar je de auto ook kan inleveren.
Weten jullie soms of er in The Signature of the Encore zo een inleverkantoor is ?
Of dewelke het dichtst bij één van deze hotels zit.

PS: Met welke verhuurfirma werken jullie meestal ? Avis, Hertz, Alamo, ...

alvast bedankt
1250
Amerika-expert

Re: autoverhuur vraagje

Bericht door 1250 »

Hertz zit in The Wynn (dus aan Encore), Dollar zit in Circus Circus, Alamo weet ik niet waar die zitten....

Ik zou alleen zelf altijd mijn auto in Las Vegas willen houden, je doet daar zoveel met de auto en je kan de auto in elk hotel gratis Valet laten parkeren (alleen de tip à $1/$2).

Ik huur zakelijk vaak bij Avis en Hertz, privé meestal Alamo (goedkoopst en Chevy Equinox)
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door RoyBergen »

je kunt m ook gewoon bij t vliegveld achterlaten wanneer je vertrekt.... En zoals genoemd, ik vind het zelf fijn om de auto in vegas te houden, kun je heen en weer rijden naar bijvoorbeeld de outlets, en oud vegas enzv....
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Glenn schreef: PS: Met welke verhuurfirma werken jullie meestal ? Avis, Hertz, Alamo, ...
Ik hoop de voordeligste :roll: en dat is (in ons geval) nooit rechtstreeks bij één van de verhuurders die jij noemt. Via een tussenpersoon/carbrooker als usareisen.de of Eautohuur.nl etc ben je vaak goedkoper uit. Soms zelfs veel goedkoper omdat dan de verzekering al inclusief is !
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Glenn
Amerika-newbie

Bericht door Glenn »

ok, bedankt alvast voor de antwoorden.

grts
Glenn
jaha
Amerikafan

Bericht door jaha »

Ik zou de auto ook houden. De strip is erg lang en als je eens even hier of daar naar toe wil is het toch wel erg makkelijk om de auto te pakken.

Wij huren meestal bij Avis maar ook wel bij Dollar. Alamo hebben we gezworen nooit meer te gebruiken aangezien wij het oplichters vinden. Ze geven je rustig een klasse kleiner dan je gehuurd hebt. Dat lukt ze niet en daarna kunnen ze het nooit meer proberen (bij ons tenminste :wink: )
Vincent Morit
Amerikafan

Bericht door Vincent Morit »

Heb een kleine vragen over het huren van een auto bij Hertz.
Ik heb een mooie auto gevonden, maar bij het verder klikken op de site van Hertz, krijg ik een prijs van 125€, MAAR daar staat GESCHATTE kosten bij....
Dus dit kan nog veranderen?? En aan de hand van wat kan dit nog veranderen??

Iemand hier meer informatie over??
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
Sandrah
Amerika-ontdekker

Bericht door Sandrah »

Volgens mij is het tarief bij Hertz gegarandeerd als het bedrag direct voldaan wordt. Ik heb in ieder geval nog nooit een wijziging in het tarief doorgekregen bij Hertz.nl.
Vincent Morit
Amerikafan

Bericht door Vincent Morit »

Je zou een 'aanbetaling' van 85€ betalen, dus er blijft wel een bedrag openstaan.
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer