Kan iemand mij vertellen of we bij moeten betalen als we een golftas mee willen nemen?
We vliegen met KLM/Delta.
Ik kan er geen wijs uit worden! Ik hoop dat een va jullie het weet.
Alle recente keren dat ik vloog, werd een golftas gezien als 'reguliere' koffer. Maar ja, als je maar 1 koffer mag meenemen per persoon ... Het stond altijd vrij goed en duidelijk op de klm.nl website aangegeven, ik zou even goed checken daar, want er verandert de laatste tijd veel op het bagage-beleid van de airlines.
Tickets uitgegeven voor 28 maart 2010 mogen 1 golftas meenemen tot 20 kg. Dit is in ieder geval zo voor KLM/AF vluchten. Als deze uitgevoerd worden door Delta dan weet ik het niet. Zou je even verder moeten checken. Er is de afgelopen tijd veel veranderd. Nu spreekt me al weer over voor en na 28 maart terwijl wij al in aug 2009 geboekt hebben. Op het ticket bij ons staan 2 pc dus ik ga er maar vanuit dat dit nog steeds voor deze tickets het geval is.
Weet iemand inmiddels of je een golftas mee mag nemen buiten die ene koffer (van maar 23 kg) die nog maar mee mag? Het is voor ons twee jaar geleden dat we in Amerika waren en toen hadden we echt veel bagage. Drie koffers en een golfreistas. Dat zit er nu niet meer in zonder bijbetaling.
(Dat betekent ook dat er dus minder gekocht kan worden. ) Wij hebben en ticket van KLM maar de vlucht wordt uitgevoerd door Delta.
Boven op de standaard bagagehoeveelheid mag u één golftas gratis meenemen als alle vluchten van uw reis worden uitgevoerd door KLM of AIR FRANCE. Een golfuitrusting mag bestaan uit een golftas met clubs en een paar golfschoenen.
Regeling voor golftassen onder het gewichtsconcept
Als uw golftas meer weegt dan 20 kg, of voor een extra golftas, betaalt u een speciaal vast tarief. Voor een extra golftas die zwaarder is dan 20 kg, wordt het tarief verdubbeld.
Regeling voor golftassen onder het stuksconcept
Een golftas telt als één bagagestuk dat maximaal 23 kg (50,5 lbs) mag wegen. Voor extra golftassen geldt een speciaal vast tarief. Reserveer het vervoer van bijzondere bagage uiterlijk 48 uur voor vertrek. Uw reservering dient voor vertrek te zijn bevestigd.
Neem contact op met KLM Telefonische Reserveringen
Bekijk de overbagagetarieven voor sportuitrustingen
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.