Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke midsize SUV's bij Alamo op LAX (Los Angeles Airport)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
ahuntjens
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Welke midsize SUV's bij Alamo op LAX (Los Angeles Airport)

Bericht door ahuntjens »

* Note mod - Marco:
afgesplitst van het topic: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf 2010

Tipsy_1 schreef:Type gehuurd: Equinox
Verhuurder: Alamo
Gereserveerd bij: USA-reisen
Opgehaald in: LAX
Afgeleverd in: Las Vegas Airport
Meegekregen: Dodge Journey
Wanneer: juli 2010
Upgrade genomen((hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen(gratis): neen, werd ook niet aangeboden (er stonden niet veel full size of standard SUV's trouwens)
Keuzemogelijkheid of toegewezen: keuze uit een zeveltal wagens, van 5 verschillende merken
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 9. voor ons een prima wagen. mooi van binnen, heel ruim (twee achterbanken waarvan we de tweede platlegden). Geen superkrachtige motor maar zeker goed genoeg.
Foto + event. foto van kofferbakinhoud (neem aub het toegestane fotoformaat in acht): zal ik mijn reisverslag zetten

Hi!

misschien kun je ook aangeven welke midsize SUV's er nog meer stonden?

Thnx!
In de VS van december 2008 - Juni 2009
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf

Bericht door Tipsy_1 »

ahuntjens schreef:
Hi!

misschien kun je ook aangeven welke midsize SUV's er nog meer stonden?

Thnx!
Ik wil wel proberen maar met mijn beperkte autokennis:
2 dodge journey's, 2 fords (weet niet meer welke, waren iets kleiner dan de dodge), 2 van het merk jeep, eentje met een plastiek overkapping,...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer