Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Zelf boeken is dat veilig?
Zelf boeken is dat veilig?
Ik had per abuis mijn vraag eerst in het verkeerde onderwerp gesteld.
Wij willen met 6 personen , 4 vw en 2 kinderen de volgende reis maken.
Los Angeles - aankomst 9 augustus
San Francisc - vertrek 21 augustus naar Miami
Miami -vertrek 28 augustus naar Amsterdam
Via expedia.nl kan ik boeken voor 1187 euro met Delta, moet je dan gelijk alles betalen?
Ik kan ook boeken via aeroglobe met United en Continental voor 1207 euro.
Als ik boek via Alamo - Alomo Gold betaal ik voor 9 dagen ongeveer 495 euro voor een auto voor 7 personen.
Graag tips?
Wij willen met 6 personen , 4 vw en 2 kinderen de volgende reis maken.
Los Angeles - aankomst 9 augustus
San Francisc - vertrek 21 augustus naar Miami
Miami -vertrek 28 augustus naar Amsterdam
Via expedia.nl kan ik boeken voor 1187 euro met Delta, moet je dan gelijk alles betalen?
Ik kan ook boeken via aeroglobe met United en Continental voor 1207 euro.
Als ik boek via Alamo - Alomo Gold betaal ik voor 9 dagen ongeveer 495 euro voor een auto voor 7 personen.
Graag tips?
- cadarora
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Re: Zelf boeken is dat veilig?
Zelf boeken is juist verschrikkelijk leuk. Tot nu toe ervaar ik het ook als veilig.
Ik moet er eerlijkheidshalve bij zeggen dat ik ook nogal een controlefreak ben, met zelf boeken heb ik alles zelf in de hand. Voordeel is ook dat jezelf bepaalt in welk hotel je wilt slapen, je boekt per kamer en niet per persoon, kan voordeliger zijn dan bij een georganiseerde reis. Komt natuurlijk ook bij dat je veel meer voorpret hebt.
Je kunt je natuurlijk oriënteren op: ebookers, expedia, kayak.com, cheaptickets.
Via de airlines kun je multi destiniations/multi city doen, via sommige vergelijkingssites zoals ebookers en kayak kan dat ook.
Voor de huur van een auto zou je op de sites van autoreisen.de kunnen kijken, tot nu toe altijd mijn auto hier geboekt en nooit problemen ondervonden. De auto voor mijn aanstaande reis heb ik geboekt via Dollar.de, maar ik kreeg ook een redelijk goede offerte via eautohuur.nl.
Verder raad ik je aan hier op het forum veel te lezen.
Succes en heel veel plezier met de voorbereidingen
Ramona
Ik moet er eerlijkheidshalve bij zeggen dat ik ook nogal een controlefreak ben, met zelf boeken heb ik alles zelf in de hand. Voordeel is ook dat jezelf bepaalt in welk hotel je wilt slapen, je boekt per kamer en niet per persoon, kan voordeliger zijn dan bij een georganiseerde reis. Komt natuurlijk ook bij dat je veel meer voorpret hebt.
Je kunt je natuurlijk oriënteren op: ebookers, expedia, kayak.com, cheaptickets.
Via de airlines kun je multi destiniations/multi city doen, via sommige vergelijkingssites zoals ebookers en kayak kan dat ook.
Voor de huur van een auto zou je op de sites van autoreisen.de kunnen kijken, tot nu toe altijd mijn auto hier geboekt en nooit problemen ondervonden. De auto voor mijn aanstaande reis heb ik geboekt via Dollar.de, maar ik kreeg ook een redelijk goede offerte via eautohuur.nl.
Verder raad ik je aan hier op het forum veel te lezen.
Succes en heel veel plezier met de voorbereidingen
Ramona
Leer van andermans fouten, het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
http://www.cadarora.com
http://www.cadarora.com
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
En wat is je vraag over 'veilig zelf boeken'?
Vaak moet je inderdaad alles gelijk betalen als je online boekt, zeker vliegtickets. Ook beter want zodra alles betaald is kan er niets meer aan de prijs van het ticket veranderen.
Roland
Vaak moet je inderdaad alles gelijk betalen als je online boekt, zeker vliegtickets. Ook beter want zodra alles betaald is kan er niets meer aan de prijs van het ticket veranderen.
Roland
huur je auto altijd op voorhand bij een Europese verhuurder, dan zijn al je minimum verzekeringen reeds inbegrepen.
wanneer je rechtstreeks bij de Amerikaanse verhuurder boekt kom je normaal goedkoper uit maar hier moet je nog extra verzekeringen nemen en kom je stukken duurder uit.
in het verleden huurde ik reeds bij www.autoeurope.be en www.usareisen.de, dit is telkens vlekkeloos verlopen.
wanneer je rechtstreeks bij de Amerikaanse verhuurder boekt kom je normaal goedkoper uit maar hier moet je nog extra verzekeringen nemen en kom je stukken duurder uit.
in het verleden huurde ik reeds bij www.autoeurope.be en www.usareisen.de, dit is telkens vlekkeloos verlopen.
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
wij boeken de auto standaard bij Usa-reisen.de, nooit problemen gehad, we nemen wel altijd het super-inclusief pakket.
Voor hotels onderweg kan je ook nog kijken bij A1-discount, die prijzen zijn vaak de laagste is onze ervaring.
Vliegreizen verschillen per dag en aanbieder, gewoon elke dag even kijken en als je een prijs ziet die je aanstaat: boeken!
Succes
Voor hotels onderweg kan je ook nog kijken bij A1-discount, die prijzen zijn vaak de laagste is onze ervaring.
Vliegreizen verschillen per dag en aanbieder, gewoon elke dag even kijken en als je een prijs ziet die je aanstaat: boeken!
Succes
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ook eens bij hotels.com kijken en dan via google de kortingscode zoeken, soms is dat goedkoper dan A1 discount.
Maandenlang bezig zijn met de vakantie, is leuker dan de vakantie zelf:p
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
En dat 'bezig zijn met je reis' zorgt er ook voor dat je van te voren al meer weet over de plekken die je gaat bezoeken. Als je je oriënteert op bv hotels in een stad of dorpje raak je gelijk een beetje bekend met de kaart van een plek. Wanneer je dan ook nog gaat kijken naar de bezienswaardigheden die je daar wilt bezoeken en in je hoofd al een beetje een kaartje hebt zitten van hotels tov attracties dan kom je er in ieder geval niet blanco aan.
Ik ervaar dat gevoel altijd als een voordeel. Ondanks dat de plek nieuw voor je is weet je er al wat over en heb je ook een idee waar dingen zich bevinden. Dat maakt dan dat je minder als een kip zonder kop rond loopt (of rijdt) en daardoor kun je gedurende je verblijf meer genieten van de omgeving.
Of klinkt dit nu heel abstract wat ik schrijf?
Ik ervaar dat gevoel altijd als een voordeel. Ondanks dat de plek nieuw voor je is weet je er al wat over en heb je ook een idee waar dingen zich bevinden. Dat maakt dan dat je minder als een kip zonder kop rond loopt (of rijdt) en daardoor kun je gedurende je verblijf meer genieten van de omgeving.
Of klinkt dit nu heel abstract wat ik schrijf?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 3865 Weergaves
-
Laatste bericht door amersfow
-
- 173 Reacties