Even een inleiding voor als er nog meer vragen komen

M'n nu nog vriendin en ik gaan van 27mei tot 17 juni op huwelijksreis naar Amerika, daar willen we een rondreis per auto gaan maken.
Bij WRC hebben we de vlucht en de hotels geboekt. De auto willen we bij USAreisen.de huren.
We zijn beide al diverse keren in Amerika geweest, ik met mijn ouders en zij met haar ouders.
Nu wilde we dus met z'n 2tjes een rondreis gaan maken beginnend en eindigend in Los Angeles.
De rondrit wilde we in een Ford Mustang Cabrio gaan doen. Bij Hertz hadden ze tot begin dit jaar hier een aparte klasse voor.
Je kon een cabrio huren of specifiek een Mustang, hiervoor moest je dan iets extra's betalen.
We wilde de echter kijken of de auto nog te huur was en nu blijkt dat deze klasse helemaal verdwenen uit de Fun collectie van Hertz.
Het stomme is dat USAreisen.de hier echter nog mee adverteert, echter als je de Mustang selecteert krijg je te zien dat deze niet meer beschikbaar is...
De enige mogelijkheid is om een cabrio klasse te huren, dan kan je echter ook een Sebring krijgen... Hier zien we dus vanaf, aangezien het echt om de Mustang ging en we geen geld neer willen leggen voor een auto die we in eerste instantie niet wilde rijden.
Nu we toch al bereid waren het geld voor een Mustang neer te leggen zijn we gaan kijken wat er nog meer voor leuks te krijgen is.
De keuze is gevallen op een Fullsize SUV, het liefst de Chevrolet Tahoe.
Zowel bij Alamo en National staat Chevrolet Tahoe of vergelijkbaar.
De vraag is, wat voor vergelijkbare auto's kan ik bij deze verhuur bedrijven vinden als alternatief?
Alvast bedankt!
Groetjes Thomas