Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ford Mustang huren U25
-
- Amerikafan
Ford Mustang huren U25
Hallo allemaal,
Ik studeer op dit moment in Flagstaff en heb al meerdere keren gebruik gemaakt van USA reisen (na aanraden op deze site). Daar ben ik erg blij mee maar om het echt Amerikaanse gevoel te beleven. Wilde ik met een vriend een ford mustang en een weekend naar San Diego gaan. Ik heb al geprobeerd via usa reisen met andere maatschapijen dan Alamo te boeken maar krijg dit niet voor elkaar. Ik heb geprobeerd via e autohuur een mustang te vinden maar daar heb ik ook geen succes.
Ik wil dus een Ford Mustang van Flagstaff, op donderdag 31 maart/vrijdag 1 april tot maandag 4. Het lastige is ook dat is pas 21 ben en er dus veel extra kosten bij zullen komen. Weet iemand anders nog goede sites of agencies waar ik een Ford Mustang kan huren.
Alvast bedankt,
Wouter
Ik studeer op dit moment in Flagstaff en heb al meerdere keren gebruik gemaakt van USA reisen (na aanraden op deze site). Daar ben ik erg blij mee maar om het echt Amerikaanse gevoel te beleven. Wilde ik met een vriend een ford mustang en een weekend naar San Diego gaan. Ik heb al geprobeerd via usa reisen met andere maatschapijen dan Alamo te boeken maar krijg dit niet voor elkaar. Ik heb geprobeerd via e autohuur een mustang te vinden maar daar heb ik ook geen succes.
Ik wil dus een Ford Mustang van Flagstaff, op donderdag 31 maart/vrijdag 1 april tot maandag 4. Het lastige is ook dat is pas 21 ben en er dus veel extra kosten bij zullen komen. Weet iemand anders nog goede sites of agencies waar ik een Ford Mustang kan huren.
Alvast bedankt,
Wouter
Januari 2011 - juni 2011 ( Northern Arizona University, Flagstaff)
Juni 2012 - augustus 2012 (Harvard Summer School)
Re: Ford Mustang huren U25
Probeer eens Thrifty. We hadden voor $ 200,- een (lang) weekend twee auto's gehuurd via hen. Bleek uiteindelijk te mogen kiezen tussen alle beschikbare auto's, o.a. een Ford Mustang (cabrio en roadster). Uiteindelijk voor een Ford Fusion gegaan vanwege de ruimte. Er valt met hen altijd wel te onderhandelen, volgensmij zijn veel zaken franchise. Wel oppassen, het onderhandelen (ook U25) heeft een nadelig effect: je kan ze nergens op vertrouwen.
-
- Amerikafan
Thanks for de tip, maar Thrifty is niet beschikbaar in Flagstaff. Dichtstbijzijnde is Phoenix en dat kost me ook weer flink geld om daar naar toe te gaan.
Januari 2011 - juni 2011 ( Northern Arizona University, Flagstaff)
Hey Wouter,
Ik heb een mustang (convertible) gereserveerd bij AVIS SF, AVIS zit ook in Flagstaff. Ik weet alleen niet of zij mustangs op hun lot hebben.
succes
Murph
Ik heb een mustang (convertible) gereserveerd bij AVIS SF, AVIS zit ook in Flagstaff. Ik weet alleen niet of zij mustangs op hun lot hebben.
succes
Murph
Kom je daar toch niet langs? het maakt toch niet zo veel uit of je via de I40 - I15 of de I17 - I10 - I8 rijdt?woutertje6 schreef: Dichtstbijzijnde is Phoenix en dat kost me ook weer flink geld om daar naar toe te gaan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht