Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ford Mustang huren U25
-
- Amerikafan
Ford Mustang huren U25
Hallo allemaal,
Ik studeer op dit moment in Flagstaff en heb al meerdere keren gebruik gemaakt van USA reisen (na aanraden op deze site). Daar ben ik erg blij mee maar om het echt Amerikaanse gevoel te beleven. Wilde ik met een vriend een ford mustang en een weekend naar San Diego gaan. Ik heb al geprobeerd via usa reisen met andere maatschapijen dan Alamo te boeken maar krijg dit niet voor elkaar. Ik heb geprobeerd via e autohuur een mustang te vinden maar daar heb ik ook geen succes.
Ik wil dus een Ford Mustang van Flagstaff, op donderdag 31 maart/vrijdag 1 april tot maandag 4. Het lastige is ook dat is pas 21 ben en er dus veel extra kosten bij zullen komen. Weet iemand anders nog goede sites of agencies waar ik een Ford Mustang kan huren.
Alvast bedankt,
Wouter
Ik studeer op dit moment in Flagstaff en heb al meerdere keren gebruik gemaakt van USA reisen (na aanraden op deze site). Daar ben ik erg blij mee maar om het echt Amerikaanse gevoel te beleven. Wilde ik met een vriend een ford mustang en een weekend naar San Diego gaan. Ik heb al geprobeerd via usa reisen met andere maatschapijen dan Alamo te boeken maar krijg dit niet voor elkaar. Ik heb geprobeerd via e autohuur een mustang te vinden maar daar heb ik ook geen succes.
Ik wil dus een Ford Mustang van Flagstaff, op donderdag 31 maart/vrijdag 1 april tot maandag 4. Het lastige is ook dat is pas 21 ben en er dus veel extra kosten bij zullen komen. Weet iemand anders nog goede sites of agencies waar ik een Ford Mustang kan huren.
Alvast bedankt,
Wouter