Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

stoel kiezen op vlucht

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Linda0309
Amerika-ontdekker

stoel kiezen op vlucht

Bericht door Linda0309 »

Hallo iedereen,

Paar weken geleden hebben we de tickets voor onze rondreis naar Amerika geboekt.
We vliegen vanaf Brussel - JFK - PHX
En op de terugreis van LAX- CDG - BRU.
Voor alle vluchten hebben we al stoelvoorkeuren aangegeven en bevestigd gekregen.
Alleen op 1 vlucht, van New york naar Phoenix krijg ik mijn stoelaanvraag niet bevestigd.
De stoel van mijn vriend is wel bevestigd, maar wanneer ik mijn stoel aanvraag staat er eerst op aanvraag, dan niet bevestigd en tijdje later kan ik weer een stoel uitkiezen.
Dit heb ik nu al voor de 2e keer geprobeerd, maar het lukt gewoon niet om deze bevestigd te krijgen.
Heeft iemand een idee hoe dit kan?
Heeft de KLM anders een telefoonnummer waardoor je dit wel kan regelen?
Ik zou het namelijk erg vervelend vinden als de stoel straks niet meer beschikbaar is en we verspreid door het vliegtuig zitten
Ik hoop dat jullie de oplossing weten..

Groetjes Linda
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Re: stoel kiezen op vlucht

Bericht door lyan »

Ook ons lukte het niet via de site van de KLM, dus we hebben gebeld. Het nummer van de KLM is 020-4747747. Via dit nummer was het zo geregeld.

Succes.
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: stoel kiezen op vlucht

Bericht door RNA »

Wanneer vlieg je? Vaak kun je pas binnen 90 dagen voor vertrek je stoel vastleggen bij KLM!
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer