Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kapotte auto
Kapotte auto
Gisteren hebben wij een auto gehuurd op sfo bij hertz. Er blijft echter een lampje branden, in het boekje staat dat als dit lampje blijft branden we naar een garage moeten. Moeten wij nu terug gaan naar hertz of naar de garage?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Kapotte auto
Terug naar Hertz mogelijk krijg je een andere auto mee.
-
- Amerikakenner
Hadden wij ook. Lampje aan uren rijden met een knipperend lichtje,lampje uit.
Heeft een paar dagen geduurd tot we er achter kwamen dat onze telefoons de schuld waren De sensor van de banden reageerde op het signaal van de telefoon.
Stond overigens ook in de handleiding maar met van die piepkleine lettertjes.
Heeft een paar dagen geduurd tot we er achter kwamen dat onze telefoons de schuld waren De sensor van de banden reageerde op het signaal van de telefoon.

Stond overigens ook in de handleiding maar met van die piepkleine lettertjes.

Wij hebben dat ook eens gehad. Wij zijn toen naar een garage gegaan om te vragen wat er aan de hand was. De monteur kon ons toe gerust stellen. Het brandende lampje kwam door het stijgen en dalen op de tiogapass. Er was dus niets aan de hand. Je kunt het altijd even proberen bij een garage als het verhuur bedrijf ver weg is, zoals bij ons.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Hoi Kilian,
Misschien een beetje off topic, maar hebben jullie je auto opgehaald op SFO Airport Hertz?
Wij zijn namelijk benieuwd of je daar je auto mag kiezen, of dat ie voor je uitgezocht word.
Ik denk ik vraag het hier even, anders moet ik een nieuw topic openen.
In ieder geval, hoop ik dat jou probleem word opgelost, en dat je nog een fijne en mooie reis heb.
ALvast bedankt voor het eventuele antwoord!
Gr Dana
Misschien een beetje off topic, maar hebben jullie je auto opgehaald op SFO Airport Hertz?
Wij zijn namelijk benieuwd of je daar je auto mag kiezen, of dat ie voor je uitgezocht word.
Ik denk ik vraag het hier even, anders moet ik een nieuw topic openen.
In ieder geval, hoop ik dat jou probleem word opgelost, en dat je nog een fijne en mooie reis heb.
ALvast bedankt voor het eventuele antwoord!
Gr Dana
2009 West Usa
2010 NYC
2010 West-Canada
2011 N/Z/ West Usa
2012 Noord-West Usa
2013 Nieuw-Zeeland & Frans Polynesie
2015 Las vegas
2017 Florida (met dreumes)
2018 Florida (met peuter)
http://www.familieaartsmakingmemories.com
2010 NYC
2010 West-Canada
2011 N/Z/ West Usa
2012 Noord-West Usa
2013 Nieuw-Zeeland & Frans Polynesie
2015 Las vegas
2017 Florida (met dreumes)
2018 Florida (met peuter)
http://www.familieaartsmakingmemories.com
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
Wij hebben ook kleine dingen aan onze auto's gehad, toch omgeruild.
Je moet er toch niet aan denken om midden in Death Valley met pech te staan
Moesten wel een stuk omrijden omdat Dollar er geen filialen had in de buurt.
Gr
Marina
Je moet er toch niet aan denken om midden in Death Valley met pech te staan

Moesten wel een stuk omrijden omdat Dollar er geen filialen had in de buurt.
Gr
Marina
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er zijn veel lampjes.
Veel voorkomend is:
oil change (zijn ze vergeten te resetten)
Tire pressure monitoring system. Een van de banden heeft te weinig lucht
Benzine dop vergeten of niet goed vastgeschroeft. het kan een dagje duren voor dat dat lampje zich reset.
Solide lampje aan, no worries.
Blinkende lamp (tijdens rijden) dan stoppen
Veel voorkomend is:
oil change (zijn ze vergeten te resetten)
Benzine dop vergeten of niet goed vastgeschroeft. het kan een dagje duren voor dat dat lampje zich reset.
Solide lampje aan, no worries.
Blinkende lamp (tijdens rijden) dan stoppen
Bedankt voor jullie reacties. We zijn terug gegaan en hebben een andere auto mee gekregen.
Dana; Nee wij mochten niet kiezen, we kregen een auto toegewezen. Ook kregen we een paar keer een verzekering aangeboden terwijl we die al hadden, let hier dus goed op!
Gr. Kilian
Dana; Nee wij mochten niet kiezen, we kregen een auto toegewezen. Ook kregen we een paar keer een verzekering aangeboden terwijl we die al hadden, let hier dus goed op!
Gr. Kilian
Meeste waarschuwingen kan je resetten, even 5 minuten de accu polen los en de de computer word gereset (is dit een woord) maar een scheve benzine dop kan al problemen (waarschuwingen) geven.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Dat zijn echte ondingen. Bandenspanning varieert met de temperatuur. Ik heb in het verleden eens een Renault Scenic RX4 met zo'n systeem gehad. In de zomer ging het lampje branden als de auto overdag in de zon had gestaan en 's winters als hij 's nachts buiten in de (vries)kou had gestaan.ned in MO schreef:
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mijn Touareg kan je aansluiten op een VAGCOM (VW software)Old Faithful schreef:Dat zijn echte ondingen. Bandenspanning varieert met de temperatuur. Ik heb in het verleden eens een Renault Scenic RX4 met zo'n systeem gehad. In de zomer ging het lampje branden als de auto overdag in de zon had gestaan en 's winters als hij 's nachts buiten in de (vries)kou had gestaan.ned in MO schreef:
Ik heb de TPMS uit de banden laten halen en de computer laten resetten zodat ik geen toeters en bellen op het dashboard krijg
De batterijen waren namelijk op en het goekoopste wat ik kon vinden was $100 per wiel. Dealer wilde $225 per wiel, de idioten.
Vond $400 ook een klap geld, vandaar dat ik ze niet meer heb nu

Ik heb ze nooit gemist en erger mij er alleen maar aan
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 2010 Weergaves
-
Laatste bericht door BahamaOne