Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke huurauto voor 2 volw. en 2 tieners
-
- Amerikafan
Welke huurauto voor 2 volw. en 2 tieners
Welke huurauto raden jullie mij aan voor onze reis naar de Westkust volgend jaar zomer?
*Een fullsize SUV lijkt mij echt wel te groot, is een standard SUV groot genoeg voor 2 volw., 2 tieners en vier grote valiezen? Of liever een minivan?
*Hoe zit het met het verbruik van deze auto's? (We zullen tussen de 3000 en 4000 km afleggen denk ik)
*Ik zie dat heel mensen op het forum bij Alamo hebben gehuurd dus ik denk dat ook te doen.
*Als ik het goed begrepen heb is de standaard verzekering goed zolang er CDW en EP in zit. Als we alle 2 willen rijden moeten we de gold formule nemen. Maar is de Roadside Plus ook aan te raden?
*Een fullsize SUV lijkt mij echt wel te groot, is een standard SUV groot genoeg voor 2 volw., 2 tieners en vier grote valiezen? Of liever een minivan?
*Hoe zit het met het verbruik van deze auto's? (We zullen tussen de 3000 en 4000 km afleggen denk ik)
*Ik zie dat heel mensen op het forum bij Alamo hebben gehuurd dus ik denk dat ook te doen.
*Als ik het goed begrepen heb is de standaard verzekering goed zolang er CDW en EP in zit. Als we alle 2 willen rijden moeten we de gold formule nemen. Maar is de Roadside Plus ook aan te raden?
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Re: Welke huurauto voor 2 volw. en 2 tieners
Met 4 mensen en bagage is een full Suze mi niet te groot.
Groetjes,
Carine
Carine
Zowel full size SUV als minivan zullen volstaan.
Kijk eens bij usareisen.de voor de kosten, dan zitten alle verzekeringen er al in.
Kijk eens bij usareisen.de voor de kosten, dan zitten alle verzekeringen er al in.
- jvandijk65
- Amerikafan
Wij hebben dit jaar gereisd met een minivan, ook 2 volwassenen en 2 tieners. Mijn man en zoon zijn beide 1.95 mtr lang. We konden alle vier prima zitten in deze wagen, zowel voor als achterin. De achterzitplaatsen bestonden ook uit twee losse stoelen, wel zo prettig, geen geruzie van je zit teveel op mijn kant etc. De auto had een ruime bagageruimte, geen gepuzzel dus hoe alles iedere dag weer in te pakken, heerlijk! Als je de auto huurt in Californié, hoef je niet extra te betalen voor een 2e bestuurder, dus ook het Gold-pakket niet te nemen. Dit moet je inderdaad goed in de gaten houden, want bij Tioga zeiden ze eerst ook dat we ivm die 2e bestuurder het Gold-pakket nodig hadden, maar dit is dus echt niet zo! Verder hebben we alleen de standaard verzekeringen genomen, zoals die er al bij zitten. Dus geen road-assistance of zoiets. Als je van plan bent om afgelegen en slechte wegen te gaan rijden, is dit misschien wel handig. Het is een overweging maken van kosten en risico, maar dat is altijd zo bij verzekeringen. Alamo was ons trouwens prima bevallen.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Let wel op! Als die afgelegen en slechte wegen onverhard zijn, geldt sowieso geen enkele verzekering.jvandijk65 schreef: Verder hebben we alleen de standaard verzekeringen genomen, zoals die er al bij zitten. Dus geen road-assistance of zoiets. Als je van plan bent om afgelegen en slechte wegen te gaan rijden, is dit misschien wel handig. Het is een overweging maken van kosten en risico, maar dat is altijd zo bij verzekeringen.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Wij hebben in 2009 ook een rondreis gemaakt met twee volwassenen en twee tieners van 13 en 16 jaar. We hebben toen gekozen voor een flinke SUV; een Ford Explorer (gelijkwaardig aan een Dodge Durango). Ik zou echt kiezen voor een grote auto. Je koopt ook nog van alles (o.a. koelbox) en je zit heel veel tijd bij elkaar in de auto. Comfort en ruimte is dan heel belangrijk. Succes!! Judith 

-
- Amerikafan
Daar had ik ook niet aan gedacht, dat we waarschijnlijk nog spullen aan gaan schaffen zoals koelbox, etc.
Wij huren volgend jaar een saturn vue voor 3 volwassenen..
Dit lijkt me ruim genoeg, toch?
Wij huren volgend jaar een saturn vue voor 3 volwassenen..
Dit lijkt me ruim genoeg, toch?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht