Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Van LAX naar hotel ?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
1xtimeUSA
Amerika-ontdekker

Van LAX naar hotel ?

Bericht door 1xtimeUSA »

Hoi hoi,

Volgend jaar 15 mei 2012 komen wij aan op het vliegveld van LA (LAX) omstreeks 13.00 uur. De volgende dag kunnen wij onze
camper bij MOTURIS ophalen. Nu is er een gratis transfer van Moturis die maar langs de door Moturis uitgekozen 4 hotels komen.
Deze hotels liggen bij het LAX maar zijn best duur, ongeveer 120 euro per nacht.

Nu zitten wij te denken om een ander goedkopere overnachting te boeken in de buurt van MOTURIS.
Is het te doen om met onze kleine van 3 jr met de bus of metro vanaf LAX richting een hotel in de wijk Norwalk te komen, zodat we
de volgende ochtend zelf naar MOTURIS kunnen gaan ?

Ik hoor dat het OV in LA best drama kan zijn.
Wacht jullie reacties af !
Groetjes
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Van LAX naar hotel ?

Bericht door Rob »

Moet je wel even met Moturis overleggen of je op eigen gelegenheid mag komen, dat stellen ze namelijk niet altijd op prijs, als het kan moet je ook gelijk een tijd afspreken wanneer je kan/mag komen.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

1xtimeUSA schreef:Is het te doen om met onze kleine van 3 jr met de bus of metro vanaf LAX richting een hotel in de wijk Norwalk te komen, zodat we
de volgende ochtend zelf naar MOTURIS kunnen gaan ?

Ik hoor dat het OV in LA best drama kan zijn.
Heb jij al naar het busschema in LA gekeken? Ik zie op LAX altijd zeer weinig OV, het is er wel, maar of het jouw kant op gaat?????
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Huur voor één dag een auto
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

@ 6foot6,
Dan kan je net zo goed een duur hotel nemen.
Persoonlijk zou ik toch een van de hotels nemen waar CampingWorld de pickup doet, voor die paar tientjes wat het duurder is dan een hotel in de buurt van het verhuurstation ging ik niet moeilijk doen om met een heleboel bagage en een kleine van 3 jaar via het OV daar te raken.
Als je weet uit welke hotels je kan kiezen kan je zelf via internet een kijken wat je kwijt bent aan die hoptels, wij hebben zelf altijd een betere prijs kunnen vinden dan het aanbod bij de camperhuur.
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Kun je door Moturis niet bij het vliegveld worden afgehaald?
Dan neem je de shuttlebus van het door jou gekozen hotel terug naar het vliegveld.
gr.
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Volgens mij staat bij alle camperverhuurders in de voorwaarden dat ze niet op het vliegveld ophalen alleen bij hotels, aan het eind van je reis brengen ze je wel naar het vliegveld (of hotel)
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Geen idee wat er mogelijk is met het OV, maar je hebt toch geen zin om na een lange vlucht en met een klein kind en veel bagage naar je hotel te moeten en dan de volgende dag weer met al je spullen naar Moturis?
Goed plan van Rob om zelf eens te kijken naar de prijzen van de hotels die Moturis voorstelt. En anders is voor die ene nacht 120 euro ook nog wel overkomelijk toch? Mooie tijd om te gaan, trouwens, in mei. Hebben jullie de route al uitgestippeld?

Marianne
CherylH1989
Amerika-ontdekker

Bericht door CherylH1989 »

Wat een herkenbare situatie, een paar weken geleden ben ik namelijk op LAX geland en heb ik een camper opgehaald bij Moturis. Wij verbleven de eerste 3 nachten in het LAX Mariott hotel. Het viel heel erg mee hoe duur dat is. 80 dollar per nacht (voor 2 personen) en het is een erg mooi hotel, mooie grote kamers met fijne bedden. Dus voor die prijs viel het heel erg mee. Ze hebben airport shuttle service, ideaal, en Moturis haalt je hier netjes op!
18 oktober gaat mijn droomreis naar USA van start!! 3 maanden rondreizen in één van de mooiste landen op aarde!
1xtimeUSA
Amerika-ontdekker

Bericht door 1xtimeUSA »

Ik zag inderdaad dat het Mariott 80 euro voor een nacht rekent !!!
Nou, dan gaan we verder ook niet moeilijk doen.....

Weer een stapje verder.
Dan gaan we ons de komende tijd maar eens buigen over de route.
Maar dat komt vast goed, want ik heb al heel veel suggesties en routes voorbij zien komen.

Bedankt allemaal !!
Groetjes
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Geweldig forum is dit toch :thumbup:
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

80 euro of 80 dollar is ook nog een verschil, maar let ook op dat als je een goedkoper hotel van het vliegveld af neemt, je ook 2x reiskosten/ov betaald, dan zul je merken dat het niet zo heel veel scheelt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer