Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
one way autohuur Newark - Atlanta
one way autohuur Newark - Atlanta
Voor onze komende reis willen we de auto ophalen op Newark Airport en weer inleveren in Atlanta (GA).
Als ik op de site van usareisen.de ga kijken rekenen die bij Alamo $500.00 drop off kosten en bij National $ 250.00.
Kijk ik op de site van Alamo.nl dan wordt daar gerekend met $250.00 drop off kosten.
En om het nog overzichtelijker te maken hebben we van het reisburo een offerte gekregen voor huur bij Alamo (gold)
waarin een bedrag aan achterlatingskosten van $300.00 word gennoemd.
Dus verwarring alom en nu vraag ik mij af of de drop off kosten afhankelijk zijn van het bedrijf waar je de auto huurt?
Als ik op de site van usareisen.de ga kijken rekenen die bij Alamo $500.00 drop off kosten en bij National $ 250.00.
Kijk ik op de site van Alamo.nl dan wordt daar gerekend met $250.00 drop off kosten.
En om het nog overzichtelijker te maken hebben we van het reisburo een offerte gekregen voor huur bij Alamo (gold)
waarin een bedrag aan achterlatingskosten van $300.00 word gennoemd.
Dus verwarring alom en nu vraag ik mij af of de drop off kosten afhankelijk zijn van het bedrijf waar je de auto huurt?
-
- Amerika-ontdekker
Re: one way autohuur Newark - Atlanta
Drop off kosten is volgens mij per verhuur maatschappij gerelateerd,
de maatschappij-tussenpersoon waar je je boeking doet zal deze kosten aan de huurder (klant) doorbereken.
'n verschil tussen deze 2 lijkt met niet correct
Stuur anders direct 'n mail naar Alamo, National e.d.
Dan hoor je precies wat ze ervoor rekenen.
Huur zelf bij Alamo in S.F./L.A. en heb ze al diverse keren gemaild en altijd netjes en duideklijk bericht terug gekregen.
de maatschappij-tussenpersoon waar je je boeking doet zal deze kosten aan de huurder (klant) doorbereken.
'n verschil tussen deze 2 lijkt met niet correct
Stuur anders direct 'n mail naar Alamo, National e.d.
Dan hoor je precies wat ze ervoor rekenen.
Huur zelf bij Alamo in S.F./L.A. en heb ze al diverse keren gemaild en altijd netjes en duideklijk bericht terug gekregen.
Ja, verschillende autoverhuurders vragen hiervoor verschillende tarieven. Daat gaat dit topic ook over.
-
- Amerika-ontdekker
Wat ik bedoel is dat bv. usareisen.de dezelfde kosten hoort te berekenen als b.v Alamo doorberekend bij directe autohuur !Hockey schreef:Ja, verschillende autoverhuurders vragen hiervoor verschillende tarieven. Daat gaat dit topic ook over.
Niet het verschil in kosten onderling bij de verhuur bedrijven.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
usareisen.de of een andere Europese tussenpersoon rekent niets door ze geven een indicatie van de (mogelijke)kosten, de one-way kosten moet je altijd ter plaatsen betalen bij het ophalen van de auto.
Maar dan blijft het toch vreemd dat de indicatie van de kosten bij usareisen het dubbele is van wat Alamo.nl op hun eigen site vermeld?
Ik heb inmiddels een mail gestuurt naar het reisburo met de vraag waarom hun offerte afwijkt van hetgeen Alamo aangeeft.
Ik heb inmiddels een mail gestuurt naar het reisburo met de vraag waarom hun offerte afwijkt van hetgeen Alamo aangeeft.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Waarom is dat vreemd? Het is maar net wat voor afspraken usareisen.de gemaakt heeft.
National is trouwens aan te raden voor one way rental vanwege de kosten van $ 250 (excl. tax). Ik heb er zelf ook al enkele keren gehuurd ivm one way rental. In 2010 de drop off kosten eraf kunnen praten bij een upgrade van Midsize SUV naar Convertible. Wordt een upgrade ineens heel aantrekkelijk.
Roland
National is trouwens aan te raden voor one way rental vanwege de kosten van $ 250 (excl. tax). Ik heb er zelf ook al enkele keren gehuurd ivm one way rental. In 2010 de drop off kosten eraf kunnen praten bij een upgrade van Midsize SUV naar Convertible. Wordt een upgrade ineens heel aantrekkelijk.

Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht