Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

reserveringssysteeem usa-reisen

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

reserveringssysteeem usa-reisen

Bericht door Nati »

Dit weekend hebben wij 2 reservaties gedaan voor de huurauto voor onze rondreis door het noord oosten.
De 1e reservatie is een middelklasse auto vanuit JFK voor 1 dag bij National en we zullen hen afleveren op Newark airport.Hiervoor kregen we onmiddelijk een bevestigingsmail van Usa-Reisen dat de reservatie in orde is.
Enkele minuten later wilden we dus een mid size Suv huren via Usa-reisen bij diezelfde National op Newark voor de volgende 22 dagen en konden alle normale gegevens invullen maar voor deze reservering kregen we een mail terug dat zij(usa reisen) enkel een tussenpersoon zijn en de reservatie dus nog geconfirmeerd moest worden door de verhuurmaatschappij. Na 3 tot 4 werkdagen zouden we hierop een antwoord krijgen.

Heeft iemand ook al eens zo een zelfde mail gekregen van Usa Reisen? en was dit dan in orde gekomen?
Hockey
Amerika-expert

Re: reserveringssysteeem usa-reisen

Bericht door Hockey »

Dat heb ik ook gehad voor de laatste reis naar de VS. Alles is toen prima in orde gekomen zonder dat ik actie hoefde te ondernemen.
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Na een dergelijke mail, binnen 24 uur de bevestiging gekregen; don't worry, be happy :wink:
Frl
Amerika-ontdekker

Bericht door Frl »

Wij hebben afgelopen zaterdagmiddag ook bij usa-reizen een mid-size suv gereserveerd bij National op Newark.
Ook vrijwel direct dezelfde bevestiging gekregen en gisteravond (maandag) de voucher en de rest van de papieren via de mail ontvangen. Ik kon alleen de mail niet bevestigen via de link maar heb dat als antwoord op de gestuurd mail gedaan.

Het huur bedrag is inmiddels ook al van de creditcard afgeschreven.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Nancy, die mail kregen/krijgen wij ook altijd hoor. Met hotelkamers boeken is dit ook zo.
Groetjes,
Carine
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Frl schreef:Ik kon alleen de mail niet bevestigen via de link maar heb dat als antwoord op de gestuurd mail gedaan.
Je hoeft die mail niet te bevestigen. In de mail wordt nl. het volgende geschreven:

Die Bestätigung müssen Sie nicht unterschreiben und auch nicht an uns zurücksenden!

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Nati
Amerikakenner

Bericht door Nati »

Inderdaad ,de bevestigingsmail en voucher van beide reserveringen zijn gisteren door Usa reisen naar ons toegestuurd. :thumbup:

Ik vond het alleen raar dat de reservering voor die ene dag op JFK wel direct aanvaard werd en dat we voor de andere reservering voor de mid size suv moesten wachten op bevestiging.

Ik ben mij daarna gaan afvragen hoe zo een reserveringssysteeem bij verhuurmaatschappijen eigenlijk in zijn werk gaat. Het is toch een kwestie van vraag en aanbod wat er die dag binnenkomt en buitengaat? Of zouden zij altijd een minimum aantal auto's van elke categorie voorzien?Heeft daar iemand een idee van?
Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Ta2 Gerrit »

Het systeem kijkt volgens mij wel degelijk naar het aantal auto's. Wij huren op MCO meestal een fullsize SUV, en die zijn er beperkt, en worden op de persoon gereserveerd. Daarvan moet usareisen eerst een bevestiging ontvangen voordat ze de voucher de deur uit doen.
Afgelopen Oktober moesten we een minivan huren. Die staan daar plenty, dus de voucher kwam bijna per omgaande.

Misschien is het aanbod van midsize SUV's op JFK schaars, en moest je daarom op de bevestiging wachten. Dat overkwam ons ook met de huur van een standard SUV op ABQ (fullsize kon niet eens). Daar duurde het bijna een week voordat we de voucher kregen.
Bij aankomst beleken er ook maar 3 te staan, wat volgens de medewerker ook vrij standaard de voorraad was.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
Frl
Amerika-ontdekker

Bericht door Frl »

Coyote schreef:
Frl schreef:Ik kon alleen de mail niet bevestigen via de link maar heb dat als antwoord op de gestuurd mail gedaan.
Je hoeft die mail niet te bevestigen. In de mail wordt nl. het volgende geschreven:

Die Bestätigung müssen Sie nicht unterschreiben und auch nicht an uns zurücksenden!

Roland
Tsja, dit is toch echt wat er bij mij in de mail vermeld is:

******************************************************************************************
Important: Please confirm that you have received this email A.S.A.P !!!
******************************************************************************************
We hope that you have a wonderful stay in North America.
If you have any questions or concerns don\'t hesitate to contact us.
Please confirm receiving this message by clicking on this Link.

Misschien dat er verschil zit in de afhandeling bij usa-reisen en Drive-usa.
Nati
Amerikakenner

Bericht door Nati »

Bedankt Frl voor je reactie :thumbup: We hadden dat zinnetje over het bevestigen van de mail over het hoofd gezien.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer