Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Chevrolet Camaro convertible huren?
Chevrolet Camaro convertible huren?
Hoi,
Ik ben nieuw op dit Forum.
In september ga ik voor de eerste keer naar Miami. Ben al 4 keer in de states geweest en ook altijd al een auto gehuurd daar.
Deze keer ga ik voor mijn huwelijksreis en had graag eens een speciale auto gehuurd, via Hertz kan ik voor een week een Chevy Camaro SS convertible huren voor 361 euro voor een week.
Dit lijkt me belachelijk goedkoop, alle verzekeringen zijn inbegrepen ENKEL staat er bij verlies of diefstal verlaagd eigen risico, je kan dit afkopen maar er staat geen prijs bij. Iemand enig idee hoeveel dit zou kunnen zijn?
Hoeveel zou de franchise zijn als ik dit niet zou afkopen?
Groeten,
Yves
Ik ben nieuw op dit Forum.
In september ga ik voor de eerste keer naar Miami. Ben al 4 keer in de states geweest en ook altijd al een auto gehuurd daar.
Deze keer ga ik voor mijn huwelijksreis en had graag eens een speciale auto gehuurd, via Hertz kan ik voor een week een Chevy Camaro SS convertible huren voor 361 euro voor een week.
Dit lijkt me belachelijk goedkoop, alle verzekeringen zijn inbegrepen ENKEL staat er bij verlies of diefstal verlaagd eigen risico, je kan dit afkopen maar er staat geen prijs bij. Iemand enig idee hoeveel dit zou kunnen zijn?
Hoeveel zou de franchise zijn als ik dit niet zou afkopen?
Groeten,
Yves
Re: Chevrolet Camaro convertible huren?
Waarom mail je Hertz niet om ze dit te vragen?
- Phillostar
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Niet geheel een antwoord op je vraag mbt de afkoop van je eigen risico, maaruh..
Als je toevallig een ING bankrekening hebt dan kan je het ING Royaal betaal pakket met ING Platinum creditcard aanvragen, deze biedt o.a. een dekking van het eigen risico bij autohuur tot 500 euro. En als je bij Hertz huurt dan krijg je 10% korting, gratis upgrade en een zogenaamde VIP behandeling.
Verder ben je met de Platinum card ook o.a. verzekerd voor bagage-en vlucht vertragingen (moet de ticket wel met de Platinum card aangekocht zijn).
Meer info op http://www.ing.nl/particulier/betalen/g ... yaalpakket
Als je toevallig een ING bankrekening hebt dan kan je het ING Royaal betaal pakket met ING Platinum creditcard aanvragen, deze biedt o.a. een dekking van het eigen risico bij autohuur tot 500 euro. En als je bij Hertz huurt dan krijg je 10% korting, gratis upgrade en een zogenaamde VIP behandeling.
Verder ben je met de Platinum card ook o.a. verzekerd voor bagage-en vlucht vertragingen (moet de ticket wel met de Platinum card aangekocht zijn).
Meer info op http://www.ing.nl/particulier/betalen/g ... yaalpakket
2023 - Phoenix roundtrip via LA - Yosemite - Bryce - Colorado Springs - Santa Fe - Phoenix
2022 - 2021 - 2019 - 2017 - 2016 - 2012 - 2011 - 2010
2022 - 2021 - 2019 - 2017 - 2016 - 2012 - 2011 - 2010
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Welke Hertz? .com/.nl ? Hertz.NL kun je gewoon zo bellen:

Verbruik: 11 Kilometers per liter
Zie op de Hertz.nl site de auto bij de Adrenaline collectie staan. Ik hoop dat je er niet teveel mee hoeft te rijdenReservation
Werktijden:: Mo-Fr 0800- 2000, Sa 0900-1830, Su Closed
+31 (0)20 201 3512

Verbruik: 11 Kilometers per liter
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 1602 Weergaves