hallo
ik had de verwachting dat arke voor 2013 met spetterende low budget prijzen zou komen !
maar net gecheckt op hun site voor juni 2013 economy seat toch nog 859 euro van amsterdam naar las vegas
dat valt toch wel erg tegen toch maar blijven zoeken naar een goedkopere optie want we zijn warm gelopen na één keer
amerika en we willen in 2013 nog eens gaan
Het is inderdaad een beetje een tegenvaller de prijzen van arke vergeleken bij de prijzen van dit jaar! Ik heb bij icelandair gekeken en dat beviel mij beter!!
1999 NY, NV, UT, CO, AZ, CA, IL 2001 FL 2003 NV, UT, CO, WY, CA, AZ 2007 CA, NV, UT, AZ 2010 NY 2011 FL 2012 FL
Stomme vraag misschien, die misschien ook al aan bod is geweest, maar stopt ArkeFly met het vliegen naar Las Vegas?
Ik zie na de 2de week van oktober geen vluchten meer staan.
Ik zie bij bijv. Miami nog wel vluchten staan na die maand.
• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
Volgens mij vliegen ze alleen naar Las Vegas, Los Angeles en San Francisco in het hoogseizoen dus grofweg van mei tot oktober. De vluchten naar Florida gaan het hele jaar door.
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
Laredo schreef:Volgens mij vliegen ze alleen naar Las Vegas, Los Angeles en San Francisco in het hoogseizoen dus grofweg van mei tot oktober. De vluchten naar Florida gaan het hele jaar door.
Ahhh oke, bedankt voor de info
• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
Prachtige deal met Arkefly met vertrek op 19/9 naar Oakland en retour op 10/11 vanaf Las Vegas in Comfort class voor 475,- per ticket. Daar word ik nou eens vrolijk van
Staten bezocht sinds 1997: AZ,CA,CO,CT,DC,DE,FL,ID,IL,IN,LA,MA,MD,MS,MT,NJ,NM,NV,NY,OH,PA,RI,SD,TX,UT,VA,WA,WV,WY
Aantal keren naar USA: 22 (inclusief komende reis)
De oostkust is over het algemeen een stuk goedkoper dan de westkust. Vorig jaar betaalde ik voor de tickets naar Florida bij Arkefly nog eens 300,- meer dan nu naar de westkust. Een vriendin van mij werkt bij Arkefly dus ze kon het juiste momentum kiezen voor de prijs van het ticket. Geen korting gehad, maar gewoon een seintje van nu boeken. Wel prettig die connecties. Wat betaalde je bij Air Berlin naar FL?
Staten bezocht sinds 1997: AZ,CA,CO,CT,DC,DE,FL,ID,IL,IN,LA,MA,MD,MS,MT,NJ,NM,NV,NY,OH,PA,RI,SD,TX,UT,VA,WA,WV,WY
Aantal keren naar USA: 22 (inclusief komende reis)
Naar het oosten of westen?
Vorig jaar op LA gevlogen met Arke. Was toen nieuw in hun pakket vanaf de zomer 2012.
Goede ervaring mee gehad. kostte toen iets van 650 euro per ticket.
Tickets voor het einde van de maand zijn de laatstetickets van het seizoen, en inderdaad gaan die voor weinig weg.
Tickets voor 2014 komen vanaf oktober/november beschikbaar bij Arke, hopelijk wat leuke aanbiedingen voor Mei, want die periode willen we toch weer gaan.
SeeQ schreef:Ik had begrepen van een Arke stewardess dat Arke gaat stoppen met de vluchten naar Las Vegas. Het zou niet meer rendabel zijn.
Ik heb toevallig begin september geinformeerd bij ArkeFly naar vluchten naar Las Vegas in 2014, en kreeg dit antwoord:
Geachte heer XXX,
Vriendelijk bedankt voor uw e-mail over vluchten naar Las Vegas.
Las Vegas is een zomerbestemming van ArkeFly. Hier wordt op gevlogen vanaf april tot en met oktober. Eind oktober begin november is de zomer 2014 boekbaar. Ik raad u aan om rond deze periode onze website in de gaten te houden.
Zijn inderdaad zomerbestemmingen, en dat LV zou vervallen heb ik nog niet gehoord.
Ik weet wel dat de vluchten op LV goed vol zaten, maar of ze rendabel waren, geen idee.
Hopelijk blijven ze in ieder geval op Oakland en LA vliegen, want dat zijn voor mij de interessante vliegvelden, en ze hadden vaak scheepe aanbiedingen.
Afgelopen juni had ik voor 499 een retour LV, inclusief negen nachten Circus -Circus die ik niet heb benut, ticket op zich was met upgrade naar comfort class nog steeds onder de 525 euro, perfect.
Maar bij Arke moet je om van zo een aanbieding gebruik te maken toch altijd met zn 2 en gaan ? Als je alleen wilt gaan ( of ik heb niet goed gekeken ) betaal je de hoofdprijs.
Thelatinworld schreef:Ook LA en SF zijn zijn ook niet meer te boeken, dus klopt die informatie dat de hele vlucht naar het westen vervalt. Eind oktober is laatste vlucht.
Mijn bron op Schiphol bevestigd dat er volgend jaar zomer 2014 niet gevlogen wordt door Arkefly op LV, LA en SF. Bij boeken zijn deze bestemmingen al niet neer zichtbaar. Bij bestemmingen staan ze nog wel.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.