Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
British Airways sale
British Airways sale
Toch maar een aparte topic aangemaakt.
Vorige week begon de ex-UK sale en nu is oa AMS in de sale.
British Airways sale
Travel to USA, Canada and Mexico destinations:
Selling period: from 27 December 2012 to 24 January 2013.
Travel period: from 27 December 2012 to 24 June 2013 and from 23 August 2013 to 30 September 2013.
Vertrek uit Amsterdam!!
Leuke prijzen en beter dan de sale van vorig jaar omstreeks deze periode.
Sale is ook veel eerder begonnen.
http://www.britishairways.com/en/nl/offers/holiday-sale
Vorige week begon de ex-UK sale en nu is oa AMS in de sale.
British Airways sale
Travel period: from 27 December 2012 to 24 June 2013 and from 23 August 2013 to 30 September 2013.
Vertrek uit Amsterdam!!
Leuke prijzen en beter dan de sale van vorig jaar omstreeks deze periode.
Sale is ook veel eerder begonnen.
http://www.britishairways.com/en/nl/offers/holiday-sale
- angelique100
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: British Airways sale
Hele mooie prijzen
vandaag geboekt
Bij vliegtickets.nl
AMS-MIA juli 25-aug 20
voor 555pp
vandaag geboekt
Bij vliegtickets.nl
AMS-MIA juli 25-aug 20
voor 555pp
2006 Orlando 2007 Napels+Orlando 2008 Cape Coral+Orlando 2009 Keys+Orlando 2010 Orlando+Marco Island 2011 Keys+Cape Coral 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim 2016 Keys
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Ams_las 29 juni_20 juli 558pp. Geboekt bij ebookers.nl.
geboekt bij supersaver.nl op 28 dec
ams-londen-tampa vv
vertrek 6 juli
retour 30 juli
517 euro pp superprijs voor zomervakantie
ams-londen-tampa vv
vertrek 6 juli
retour 30 juli
517 euro pp superprijs voor zomervakantie

1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
Aardige prijzen afhankelijk van welke dag je vliegt (weekend of door de week). Voor ons (vertrek op zaterdag en terug op vrijdag, AMS-DEN en max. 1 tussenstop) zijn de prijzen aan de hoge kant. Ik wacht nog wel op de aanbiedingen van connections.
Hey Harriesch,
gebruik eens deze site
http://www.jetcost.nl/
Leuke prijzen bij united/lufthansa.
Welke data gaan jullie?
Wij hopelijk op 8 september naar Denver, maar dit hangt nog af van Carlijn
gebruik eens deze site
http://www.jetcost.nl/
Leuke prijzen bij united/lufthansa.
Welke data gaan jullie?
Wij hopelijk op 8 september naar Denver, maar dit hangt nog af van Carlijn

Zou er ook een BA-sale komen voor Brussel ...
Zojuist een heel mooie deal gezien in het hoogseizoen van AMS naar Las Vegas ... maar AMS ligt toch wel heel ver van bij ons thuis ... :-/
Zojuist een heel mooie deal gezien in het hoogseizoen van AMS naar Las Vegas ... maar AMS ligt toch wel heel ver van bij ons thuis ... :-/
Ongeloofelijk!!!!
Zojuist onze reis geboekt 2 volw + 2 kids van do 04 juli tem 05 augustus voor totaalprijs incl reis/annuleringsverzekering : 2434 euro ( 608 euro/p)
Ik wist niet dat je zo'n prijs kon tegenkomen in het hoogseizoen
Bedankt poster!
Zojuist onze reis geboekt 2 volw + 2 kids van do 04 juli tem 05 augustus voor totaalprijs incl reis/annuleringsverzekering : 2434 euro ( 608 euro/p)
Ik wist niet dat je zo'n prijs kon tegenkomen in het hoogseizoen

Bedankt poster!
Ik denk het wel. Zou de eerste twee donderdagen van januari in de gaten houden.G.B. schreef:Zou er ook een BA-sale komen voor Brussel ...
Geen garantie nauurlijk.
Laatst gewijzigd door Hinko op 29 dec 2012, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- girliecathy
- Amerikakenner
Wij vliegen ook met BA heerlijk vanaf Rotterdam 

Hoi allemaal!
Een vriendin en ik zouden deze zomer (hoogseizoen..) naar NY vliegen. Het is onze 2e keer, maar wel de eerste keer dat we alles 'zelf' regelen. Aangezien we studenten zijn willen we natuurlijk zo goedkoop mogelijk vliegen, verblijven kunnen we daar gratis bij een vriendin.
Wij komen uit België en naar Amsterdam geraken is natuurlijk een omweg, maar we willen het risico niet lopen de goedkope vluchten te mislopen door te wachten op (goedkope) vluchten vanaf Brussel.. Wij hebben hier geen ervaring mee, denken jullie dat de goedkope vluchten tegen begin januari weg zullen zijn.. ? Op expedia zie ik nu een vlucht voor 535eu pp vertrekken in juli / terugkomen augustus maar wel vertrekken vanaf Amsterdam dan..
We twijfelen dus enorm of we meteen moeten boeken of wachten op eventuele vroegboekkortingen van connections,...
We zouden ook moeten overstappen op Gatwick. In plaats van naar Gatwick te reizen zouden we de Eurostar nemen naar Brussel. Kunnen we gewoon onze bagage nemen en naar St Pancras gaan, of komen we dan in de problemen? (aangezien we de vlucht vanaf Gatwick dan niet nemen naar Amsterdam..).
Als laatste vragen we ons af of het 'gevaarlijker' is te boeken via sites als expedia, ... -> is boeken via een reisbureau veiliger? Moesten we bijvoorbeeld onze overstap (heenreis) missen door vertragingen ed ?
Een vriendin en ik zouden deze zomer (hoogseizoen..) naar NY vliegen. Het is onze 2e keer, maar wel de eerste keer dat we alles 'zelf' regelen. Aangezien we studenten zijn willen we natuurlijk zo goedkoop mogelijk vliegen, verblijven kunnen we daar gratis bij een vriendin.
Wij komen uit België en naar Amsterdam geraken is natuurlijk een omweg, maar we willen het risico niet lopen de goedkope vluchten te mislopen door te wachten op (goedkope) vluchten vanaf Brussel.. Wij hebben hier geen ervaring mee, denken jullie dat de goedkope vluchten tegen begin januari weg zullen zijn.. ? Op expedia zie ik nu een vlucht voor 535eu pp vertrekken in juli / terugkomen augustus maar wel vertrekken vanaf Amsterdam dan..
We twijfelen dus enorm of we meteen moeten boeken of wachten op eventuele vroegboekkortingen van connections,...
We zouden ook moeten overstappen op Gatwick. In plaats van naar Gatwick te reizen zouden we de Eurostar nemen naar Brussel. Kunnen we gewoon onze bagage nemen en naar St Pancras gaan, of komen we dan in de problemen? (aangezien we de vlucht vanaf Gatwick dan niet nemen naar Amsterdam..).
Als laatste vragen we ons af of het 'gevaarlijker' is te boeken via sites als expedia, ... -> is boeken via een reisbureau veiliger? Moesten we bijvoorbeeld onze overstap (heenreis) missen door vertragingen ed ?
Ik zou als ik jou was gewoon een ticket Brussel-NYC zoeken. Met goed zoeken moet wel een goede prijs mogelijk zijn. Tickets vanaf Londen absoluut niet aan beginnen. Je wint er niks mee, hooguit stress. En via ticketsites boeken is absoluut niet gevaarlijk.
Boeken vanaf Londen ook niet enkel in terugkeren? Want dan hebben we eigenlijk wel veel tijd.. In doorvliegen kunnen we wel rechtstreek vanaf Amsterdam.. Maar ik ga nog eens goed zoeken of ik geen betaalbare tickets vanaf Brussel vind
Bedankt voor je antwoord!

Balen!
Net anderhalve week tickets gekocht (ik vlieg met BA), had me 100 euro gescheeld om ze nu te halen....
Net anderhalve week tickets gekocht (ik vlieg met BA), had me 100 euro gescheeld om ze nu te halen....
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Tot wanneer is deze sale?

British Airways sale
Het gaat om boekingsklasse Q. Ik weet wel dat niet bij alle vluchten deze klasse open/beschikbaar is. Tenminste op de vluchten waar ik naar kijk. AMS-DEN
Heenvlucht met Q, terugvlucht S.. en ik wil Q!!
Het gaat om boekingsklasse Q. Ik weet wel dat niet bij alle vluchten deze klasse open/beschikbaar is. Tenminste op de vluchten waar ik naar kijk. AMS-DEN

Das wel raar, wij hebben via die actie vluchten geboekt van 04/07 tem 05/08/2013 voor 558 euro/pHinko schreef: Travel period: from 27 December 2012 to 24 June 2013 and from 23 August 2013 to 30 September 2013.
nee hoor dat is niet raar. Dat is hogere vliegticketskunde.
De boekingsklasse is gewoon niet open, op andere vluchten wel, maar dan met 2x overstap. Deze (nog) niet.
Zie plaatje. Q = O
De boekingsklasse is gewoon niet open, op andere vluchten wel, maar dan met 2x overstap. Deze (nog) niet.
Zie plaatje. Q = O
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Waarom wil je Q dan?

omdat dat sale is!