Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Naar Los Angeles met openbaar vervoer
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Naar Los Angeles met openbaar vervoer
hallo allemaal,
voor onze roadtrip zijn we bezig met de route. we rijden met een camper maar willen hiermee niet Los Angeles ingaan met alle drukte. Ik heb van een vriend begrepen dat het mogelijk is om vanuit Santa Barbara de bus naar LA te nemen. ik kan hier echter niks over vinden. Is dit wel mogelijk of moeten we de bus vanuit een andere plaats nemen? iemand tips of ervaring hier me?
voor onze roadtrip zijn we bezig met de route. we rijden met een camper maar willen hiermee niet Los Angeles ingaan met alle drukte. Ik heb van een vriend begrepen dat het mogelijk is om vanuit Santa Barbara de bus naar LA te nemen. ik kan hier echter niks over vinden. Is dit wel mogelijk of moeten we de bus vanuit een andere plaats nemen? iemand tips of ervaring hier me?
Rondreis West-Amerika 11 mei - 3 juni 2013/ Vancouver naar Calgary 31 augustus - 19 september 2014
Montreal naar Halifax 7 september - 27 september 2015/ Rondreis New England 27 augustus tot 17 september 2016
IJsland en New York 18 juni tot 28 juni 2017
Montreal naar Halifax 7 september - 27 september 2015/ Rondreis New England 27 augustus tot 17 september 2016
IJsland en New York 18 juni tot 28 juni 2017
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Naar Los angeles met openbaar vervoer
Wij hebben vorig jaar de hop on hop off bus genomen in LA. De camper hebben geparkeerd op een groot parkeerterrein naast de pier in Santa Monica.
Geen ervaring met een normale bus, maar dit was prima te doen. Parkeren kost 15 dollar per dag. Het kaartje voor de hop on hop off kun je kopen op de pier, en de bus stopt er vlak voor.
Geen ervaring met een normale bus, maar dit was prima te doen. Parkeren kost 15 dollar per dag. Het kaartje voor de hop on hop off kun je kopen op de pier, en de bus stopt er vlak voor.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1062 Weergaves
-
Laatste bericht door Jules40
-
- 11 Reacties