Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vliegtickets en autohuur via ebookers of ergens anders?
vliegtickets en autohuur via ebookers of ergens anders?
Hallo,
Om financiele redenen konden wij niet eerder beslissen om onze reis naar Amerika toch dit jaar nog te gaan maken. We willen op 8 juni vertrekken tot en met 28 juni.
Nu zijn we natuurlijk op zoek naar de beste deals mbt auto verhuur en de vliegtickets.
We hebben al heel wat websites afgelopen, maar komen bij Ebookers.nl na ons idee het goedkoopste uit. Echter vraag ik me af, hoe het zit met de verzekeringen die daar bij zitten.
Je kan namelijk een pakketdeal afsluiten, dus 2 vliegtickets en autohuur en dan krijg je 200 euro korting (zeggen ze). We komen dan steeds rond de 1800 euro totaal uit.
Heeft iemand ervaring met zo'n 'pakketdeal' bij ebookers.nl? Of geven jullie andere tips om te boeken?
Ik lees een hoop over usareizen.de.
Als ik de goedkoopste tickets nu even bekijk, via dusseldorf naar Las vegas, zit je op zo'n 650 euro pp en auto verhuur om 700 euro. Maar dan heb je wel alle verzekeringen erbij in zitten.
Laatst waren we een weekje op vakantie en keek ik via mijn mobiel op ebookers en waren de tickets incl auto nog maar 1300 euro! Dat scheelde dus 500.. alleen kon ik toen omdat we op vakantie waren niet boeken en daarna waren de prijzen natuurlijk weer flink gestegen. Het is dus elke dag in de gaten houden.....
Om financiele redenen konden wij niet eerder beslissen om onze reis naar Amerika toch dit jaar nog te gaan maken. We willen op 8 juni vertrekken tot en met 28 juni.
Nu zijn we natuurlijk op zoek naar de beste deals mbt auto verhuur en de vliegtickets.
We hebben al heel wat websites afgelopen, maar komen bij Ebookers.nl na ons idee het goedkoopste uit. Echter vraag ik me af, hoe het zit met de verzekeringen die daar bij zitten.
Je kan namelijk een pakketdeal afsluiten, dus 2 vliegtickets en autohuur en dan krijg je 200 euro korting (zeggen ze). We komen dan steeds rond de 1800 euro totaal uit.
Heeft iemand ervaring met zo'n 'pakketdeal' bij ebookers.nl? Of geven jullie andere tips om te boeken?
Ik lees een hoop over usareizen.de.
Als ik de goedkoopste tickets nu even bekijk, via dusseldorf naar Las vegas, zit je op zo'n 650 euro pp en auto verhuur om 700 euro. Maar dan heb je wel alle verzekeringen erbij in zitten.
Laatst waren we een weekje op vakantie en keek ik via mijn mobiel op ebookers en waren de tickets incl auto nog maar 1300 euro! Dat scheelde dus 500.. alleen kon ik toen omdat we op vakantie waren niet boeken en daarna waren de prijzen natuurlijk weer flink gestegen. Het is dus elke dag in de gaten houden.....
Groetjes Marie en Willem
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Re: vliegtickets en autohuur via ebookers of ergens anders?
Ik zoek meestal via http://www.skyscanner.nl en boek dan bij ebookers.
Autohuur meestal via sites als usareisen.de of alamo.co.uk/brits. Meestal is los boeken goedkoper.
Op holidaypirates.com staan wat goedkope aanbiedingen, als je flexibel met data en bestemming bent kun je nog wel een voordeeltje scoren.
Autohuur meestal via sites als usareisen.de of alamo.co.uk/brits. Meestal is los boeken goedkoper.
Op holidaypirates.com staan wat goedkope aanbiedingen, als je flexibel met data en bestemming bent kun je nog wel een voordeeltje scoren.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Ik heb afgelopen week ook vanalles in de gaten gehouden kwa prijzen. Ook via reisburo maar ook die was veruit het duurste.
Uiteindelijk gister geboekt bij http://www.britishairways.com. Die bieden vlieg en autohuur aan voor een leuke prijs.
Gisteren 22 dagen geboekt van 17 juli tm 8 augustus voor 2 personen incl. vliegtickets en autohuur voor 1183 euro per persoon.
Uiteindelijk gister geboekt bij http://www.britishairways.com. Die bieden vlieg en autohuur aan voor een leuke prijs.
Gisteren 22 dagen geboekt van 17 juli tm 8 augustus voor 2 personen incl. vliegtickets en autohuur voor 1183 euro per persoon.
- Edman!
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Wij hebben voor onze West-USA reis in juni zo'n pakketdeal bij ebookers gekocht.marie26 schreef:Heeft iemand ervaring met zo'n 'pakketdeal' bij ebookers.nl? Of geven jullie andere tips om te boeken?
Ze gaven inderdaad een grote korting op de autohuur i.c.m. met de vliegtickets. Ook na het vergelijken van andere autohuur sites (waaronder o.a. usa-reisen.de, eautohuur) bleken ze nog flink goedkoper.
We hebben een Standard auto (Chrysler 200 of similar) gehuurd bij Alamo. De volgende zaken zitten er bij inbegrepen:
- Time & Distance Included
- No Charge Distance Included
- Collision Damage Waiver Full Included
- Extended Protection Included
- Concession Recovery Fee 11.11 % Included
- San Mateo County Bus Lic 2.50 % Included
- Airport Access Fee 20.00/rental Included
- Tourism Fee 2.85 % Included
- Sales Tax (9.0%) Included
- Guaranteed Base Rate Included
- Unlimited Miles Included
Verder geen extra kosten voor drop-off of 2e bestuurder omdat we de auto in Californie ophalen en ook weer inleveren.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1439 Weergaves
-
Laatste bericht door Sandra22
-
- 14 Reacties