Volgens mij zijn wij niet de enige die de komende zomer vanaf Düsseldorf naar Las Vegas (of andere bestemmingen) gaan vliegen. En we zullen zeker ook niet de eerste zijn

Ik ben nu al enkele dagen aan het kijken naar mogelijkheden om onze auto daar te parkeren. Nu blijven wij 31 dagen weg en dat lijkt wat beperkingen te geven. Ik kan bijvoorbeeld geen parkeerplaats via het vliegveld zelf reserveren voor het langparkeren spaartarief. Wel het langparkeren tarief, maar dat is heel veel duurder.
Nu zijn er veel meer mogelijkheden bij dat vliegveld om de auto te parkeren en als ik de vergelijkingsites moet geloven zijn ze bijna allemaal fantastisch goed. Als ik op de sites kijk en naar de annuleringsvoorwaarden zoek wordt het echter al heel veel stiller. Ook op mijn vraag per mail heb ik geen reactie gehad. Kan nog komen natuurlijk, want nog niet zo lang geleden verzonden, maar ik vind het wel vaak tekenend voor de servicegerichtheid van die bedrijven.
Een heel verhaal om te komen tot die ene vraag:
Welke ervaringen hebben jullie met welke bedrijven als het gaat om het parkeren in Düsseldorf?