Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen parkeren luchthaven Düsseldorf

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Laura&Edwin
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Ervaringen parkeren luchthaven Düsseldorf

Bericht door Laura&Edwin »

Hoi,

Volgens mij zijn wij niet de enige die de komende zomer vanaf Düsseldorf naar Las Vegas (of andere bestemmingen) gaan vliegen. En we zullen zeker ook niet de eerste zijn :roll:
Ik ben nu al enkele dagen aan het kijken naar mogelijkheden om onze auto daar te parkeren. Nu blijven wij 31 dagen weg en dat lijkt wat beperkingen te geven. Ik kan bijvoorbeeld geen parkeerplaats via het vliegveld zelf reserveren voor het langparkeren spaartarief. Wel het langparkeren tarief, maar dat is heel veel duurder.

Nu zijn er veel meer mogelijkheden bij dat vliegveld om de auto te parkeren en als ik de vergelijkingsites moet geloven zijn ze bijna allemaal fantastisch goed. Als ik op de sites kijk en naar de annuleringsvoorwaarden zoek wordt het echter al heel veel stiller. Ook op mijn vraag per mail heb ik geen reactie gehad. Kan nog komen natuurlijk, want nog niet zo lang geleden verzonden, maar ik vind het wel vaak tekenend voor de servicegerichtheid van die bedrijven.

Een heel verhaal om te komen tot die ene vraag:
Welke ervaringen hebben jullie met welke bedrijven als het gaat om het parkeren in Düsseldorf?
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Ervaringen parkeren luchthaven Düsseldorf

Bericht door pumi1000 »

Wij hebben er afgelopen juli geparkeerd. De goedkoopste optie zat al vol, dus hadden we p5 geboekt. Dat was 110 euro voor 3 weken. Erg fijne parkeergarage, want die is overdekt en meteen tegenover de airtrain die je in de vertrekhal afzet. Dit was geboekt via de site zelf van de luchthaven.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
Maarten-Annique
Amerikakenner

Bericht door Maarten-Annique »

Overweging; overnachten nabij het vliegveld inclusief parkeren. (park & fly arrangementen) Vaak net zo duur of goedkoper dan alleen parkeren.
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Bericht door lyan »

Wij hebben dit jaar geparkeerd op P23, voor 34 dagen kostte dit ongeveer 90 euro, geboekt via internet, zeker een maand of 8 voor vertrek. Deze parkeerplaats is een van de goedkoopste, maar is wel snel vol gereserveerd. Sleep-park-fly hebben wij niet gevonden met 34 dagen gratis parkeren, dus dit was de goedkoopste optie.
Laura&Edwin
Amerikakenner

Bedankt voor jullie reacties! Wat me tot nu toe opvalt uit jullie antwoorden is dat er niemand bij een ander bedrijf heeft geparkeerd.

Wij kunnen nu niet reserveren voor P23 voor dat goedkope tarief. Zou ik misschien te vroeg zijn? We gaan tenslotte pas in juli.

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
analogkid
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door analogkid »

P23 is inderdaad de beste optie. Goedkoop en bijna voor de deur van de vertrekhal. Wij konden 2 weken geleden pas reserveren voor april, dus ik denk dat je idd nog even geduld moet hebben....
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
lyan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door lyan »

Hier kan je reserveren: http://parken.duesseldorf-international ... aetze.html
Ik weet niet precies wanneer jullie gaan maar van 1 juli tot 5 aug pakte hij gewoon. Helemaal onderaan biedt hij aan P23, P24 en P26.
Ik zou gaan voor P23 of P24.
Laura&Edwin
Amerikakenner

Wij vertrekken half juli. Ben dus waarschijnlijk te vroeg. We proberen het over enkele weken gewoon nog eens.

lyan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door lyan »

Goed in de gaten houden dan maar want het is vrij snel vol!
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Mag ik hierop aanhaken:
https://www.parkvia.com/book/select/sel ... 08c4af6ca3
Bekend met Park Airport Düsseldorf of ParkFlughafenDus ?
hke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door hke »

lyan schreef:Hier kan je reserveren: http://parken.duesseldorf-international ... aetze.html
Ik weet niet precies wanneer jullie gaan maar van 1 juli tot 5 aug pakte hij gewoon. Helemaal onderaan biedt hij aan P23, P24 en P26.
Ik zou gaan voor P23 of P24.
net geprobeerd.
12-7-2014 tot en met 2-8-2014
p23, p24 en p26 zitten vol (Leider schon ausgebucht) :(

p4 en p5 zijn dan de goedkoopste.
116 euro.

zou er nog wat vrij komen of werkt dat niet zo?
Laura&Edwin
Amerikakenner

hke schreef:zou er nog wat vrij komen of werkt dat niet zo?
En als dat niet het geval is, zijn er ervaringen met de andere aanbieders die toeterjo in de link laat zien? Die aanbieders zijn net zo goedkoop als het goedkoopste tarief (of nog goedkoper) en daar kan je nu wel boeken.

lyan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door lyan »

Dan zou ik dat doen, reken er maar niet op dat er nog weer iets vrij komt. P23 was niet erg groot, dus waarschijnlijk snel volgeboekt :(
toetjero
Amerikakenner

Bericht door toetjero »

We hebben ook net een parkeerplek geboekt, reviews waren best goed.
95 euro voor 31 dagen, annuleren gratis tot 1 dag voor vertrek.
elleng
Amerikafan

Bericht door elleng »

Twee jaar geleden vanuit Dusseldorf vertrokken. Ik meen ook van p23. Vlotte busreis naar luchthaven. Bij terugkomst was raam van 1 van onze auto's ingeslagen. Behoorlijk schade aangericht. Volgens de politie gebeurde dit veel vaker. Was flink balen na lange vertraagde terugreis. Wel een fantastische vakantie gehad.
2014 NW USA - W-Canada http://vriesde3.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 ZW USA http://vriesde3.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2006 Australie http://famdevriesdownunder.aroundtheglo ... australie/" onclick="window.open(this.href);return false;
De Buurman
Amerika-ontdekker

Bericht door De Buurman »

gisteravond voor p23 geboekt, 8 dagen 44 euro. Zie dat het ook maar 750 lopen is dus als er geen bus mocht rijden is dat nog wel te doen met de benenwagen.
De Buurman
Amerika-ontdekker

Bericht door De Buurman »

elleng schreef:Twee jaar geleden vanuit Dusseldorf vertrokken. Ik meen ook van p23. Vlotte busreis naar luchthaven. Bij terugkomst was raam van 1 van onze auto's ingeslagen. Behoorlijk schade aangericht. Volgens de politie gebeurde dit veel vaker. Was flink balen na lange vertraagde terugreis. Wel een fantastische vakantie gehad.
wil je dit soort berichten niet online gooien! :wink: wij laten altijd de kofferbak hoes open en voorin de opbergvakken ook om te laten zien dat er niets in de auto ligt wat van waarde kan zijn. autoradio is een build in dus daar heeft de gemiddelde dief niets aan. afdruk van de navigatie vegen we altijd met wat vochtige doekjes weg.
plescherken
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door plescherken »

toetjero schreef:We hebben ook net een parkeerplek geboekt, reviews waren best goed.
95 euro voor 31 dagen, annuleren gratis tot 1 dag voor vertrek.
Volgens mij klopt dit annuleren niet. Omwisselen naar een andere datum kan, maar terugbetalen doen ze niet. Lees hier:
Kann ich den Parkplatz stornieren oder umbuchen?
Sie können Ihre Parkplatzreservierung einmal kostenfrei umbuchen, jedoch nicht stornieren. Bitte beachten Sie bei der Umbuchung folgende Punkte:

Sie können eine Umbuchung bis zu 24 Stunden vor der gebuchten Einfahrtszeit vornehmen.
Wenn Sie eine Umbuchung vornehmen, achten Sie darauf, dass die neue Einfahrtszeit maximal ein Jahr nach der ursprünglich geplanten Einfahrtszeit liegt.
Sie können in eine andere Tarifzone umbuchen, sofern das neu gewählte Parkangebot dieselbe Zahlungsart („Vorkasse“ oder „Zahlung bei Ausfahrt“) wie das ursprünglich gebuchte Parkangebot aufweist.
Sie können bei Ihrer Umbuchung auch einen längeren oder kürzeren Parkzeitraum wählen als ursprünglich geplant.
Bei Umbuchungen in eine andere Tarifzone oder Änderungen des Parkzeitraums können zusätzliche Parkgebühren anfallen.
Sollten zusätzliche Parkgebühren anfallen, wird bei Produkten mit der Zahlungsart „Vorkasse“ Ihre Kredit- oder EC-Karte mit Abschluss der Umbuchung mit der entsprechenden Preisdifferenz belastet.
Bei Produkten mit der Zahlungsart „Zahlung bei Ausfahrt“ zahlen Sie die Parkgebühren direkt vor Ort an der Schranke per Kredit- oder EC-Karte. Die Parkgebühren berechnen sich nach Ihrem tatsächlichen Aufenthalt und werden vor Ort laut Tarifaushang des jeweiligen Parkplatzes berechnet.
Bitte beachten Sie, dass eine Rückerstattung nicht möglich ist.
toetjero
Amerikakenner

Bericht door toetjero »

Plescherken..uh..ik heb toch niet gezegd dat jij je geld terug kreeg dat maak jij ervan...wel dat je kunt annuleren.
En daar verstaat men dat men binnen 1 jaar wel van dit gebruik moet maken.
Begrijpend lezen is soms lastig.
katrienenluc
Amerikakenner
Partner van: Luke21
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door katrienenluc »

Annet, heb jij nu geboekt via Parkvia.com?
Op de engelstalige conditions staat dat wel degelijk een volledige refund bij annulatie tot 1 dag voor vertrek..??
waar miskijk ik me op, want wij willen ook gaan boeken....
Gr, katrien
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer