Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Preferred seats boeken bij Delta ?
Preferred seats boeken bij Delta ?
Hallo,
Het is de eerste keer dat we met Delta vliegen (tickets geboekt bij KLM via connections).
Spijtig genoeg hadden we geen plaats meer naast elkaar, vliegtuig compleet volzet.
Nu zie ik echter dat er nog steeds plaatsen vrij zijn op die vlucht bij connections en dat snap ik niet. (ze hebben geen stoelen meer !) Als ik rechtstreeks bij Delta die vlucht nogmaals wil boeken zie ik echter dat er nog verschillende "preferred seats" in het blauw staan. Ik heb die nummers genoteerd maar ik kan ze echter niet aanklikken wanneer ik onze stoelen wil wijzigen. Op die zitjes staat op mijn seatmap "unavailable" ? Ik had begrepen dat je hiervoor 30 € meer moet betalen en dat wil ik best doen om naast elkaar te zitten maar ik kan ze gewoon niet kiezen ?? Indien ze al volzet zijn waarom staan ze bij Delta dan nog in blauw ?
Preferred seats:
Bij KLM staat: te boeken TOT 48 u voor vertrek
Bij Delta staat: te boeken VANAF 30 u voor vertrek
Iemand een idee hoe dit nu zit ?
Groetjes,
Het is de eerste keer dat we met Delta vliegen (tickets geboekt bij KLM via connections).
Spijtig genoeg hadden we geen plaats meer naast elkaar, vliegtuig compleet volzet.
Nu zie ik echter dat er nog steeds plaatsen vrij zijn op die vlucht bij connections en dat snap ik niet. (ze hebben geen stoelen meer !) Als ik rechtstreeks bij Delta die vlucht nogmaals wil boeken zie ik echter dat er nog verschillende "preferred seats" in het blauw staan. Ik heb die nummers genoteerd maar ik kan ze echter niet aanklikken wanneer ik onze stoelen wil wijzigen. Op die zitjes staat op mijn seatmap "unavailable" ? Ik had begrepen dat je hiervoor 30 € meer moet betalen en dat wil ik best doen om naast elkaar te zitten maar ik kan ze gewoon niet kiezen ?? Indien ze al volzet zijn waarom staan ze bij Delta dan nog in blauw ?
Preferred seats:
Bij KLM staat: te boeken TOT 48 u voor vertrek
Bij Delta staat: te boeken VANAF 30 u voor vertrek
Iemand een idee hoe dit nu zit ?
Groetjes,
Re: Preferred seats boeken bij Delta ?
Dit is een bug in het systeem van KLM/Delta bij code-share vluchten. Ik heb dit al een aantal keren aan de hand gehad. Als je vlucht door Delta wordt uitgevoerd kan je het beste met Delta in Amerika bellen; je kan dan heel makkelijk telefonisch de stoelen reserveren. Mijn ervaring is dat het omgekeerd (vlucht uitgevoerd door KLM met Delta vluchtnr.) een stuk lastiger is: na lang aandringen via Twitter heeft de KLM mijn tickets toen omgezet, zodat er economy comfort stoelen gereserveerd konden worden.
we hebben het hier over 2 verschillende dingen. Economy comfort zijn stoelen met wat meer beenruimte en daar krijg je tijdens je vlucht gratis alcoholische dranken (alleen intercontinentale vluchten). Op de site van delta zijn dit de groene stoelen, waarvoor meer betaald dient te worden.
De preferred seats (blauw) zijn te boeken door mensen die elite status hebben bij de airline (KLM of delta) en kunnen die stoelen reserveren vanaf het moment van boeken.
Op het moment dat de checkin opent (24 uur voor vertrek voor delta), komen de nog vrije preferred seats beschikbaar voor iedereen.
Je kunt het beste een tweet naar @deltaassist sturen, en dan aangeven welke stoelen je zou willen hebben. Ze hoeven ze niet toe te kennen, maar als je het aardig vraagt, wie weet!
Als het niet lukt, dan op de minuut nauwkeurig inchecken zodra het kan, dan maak je nog de meeste kans om 2 stoelen naast elkaar te krijgen. Lukt dat niet, zorg dan dat je vroeg op het vliegveld bent en geef daar aan dat je graag 2 stoelen naast elkaar zou willen hebben. Meestal lukt het de gate agents wel dat voor elkaar te krijgen.
De preferred seats (blauw) zijn te boeken door mensen die elite status hebben bij de airline (KLM of delta) en kunnen die stoelen reserveren vanaf het moment van boeken.
Op het moment dat de checkin opent (24 uur voor vertrek voor delta), komen de nog vrije preferred seats beschikbaar voor iedereen.
Je kunt het beste een tweet naar @deltaassist sturen, en dan aangeven welke stoelen je zou willen hebben. Ze hoeven ze niet toe te kennen, maar als je het aardig vraagt, wie weet!
Als het niet lukt, dan op de minuut nauwkeurig inchecken zodra het kan, dan maak je nog de meeste kans om 2 stoelen naast elkaar te krijgen. Lukt dat niet, zorg dan dat je vroeg op het vliegveld bent en geef daar aan dat je graag 2 stoelen naast elkaar zou willen hebben. Meestal lukt het de gate agents wel dat voor elkaar te krijgen.
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Twee weken geleden schonken ze ook gewoon gratis alcohol bij Delta in economy dus daar zit geen verschil in.
Als het je niet lukt om twee stoelen naast elkaar te regelen dan is het zeker de moeite waard om dat bijde gate nog even te vragen en anders aan boord. Stewardessen zijn heel goed in een plekje naast elkaar regelen.
Als het je niet lukt om twee stoelen naast elkaar te regelen dan is het zeker de moeite waard om dat bijde gate nog even te vragen en anders aan boord. Stewardessen zijn heel goed in een plekje naast elkaar regelen.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Je zou eens kunnen proberen om in te loggen bij de Delta. Met je naam en boekingscode. Volgensmij moetbhet dan wel lukken om je stoelen te wijzigen. Je kan ze idd ook gewoon rechtstreeks mailen met je gegevens. Ze helpen je dan heel goed en snel. Ik vloog zelf ook met Delta geboekt via KLM en liep ook tegen iets soortgelijks aan. Succes.
Inloggen bij Delta heb ik al gedaan, dat lukt wel maar ik kan ook de plaatsen niet kiezen.
Ik ga hen een mailtje proberen sturen...en als dat niet goed komt, enkel nog hopen dat ik bij het inchecken nog wat kan regelen.
Ik ga hen een mailtje proberen sturen...en als dat niet goed komt, enkel nog hopen dat ik bij het inchecken nog wat kan regelen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 15 Reacties
- 2387 Weergaves
-
Laatste bericht door katrienenluc
-
- 19 Reacties