Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Huren 4 x 4, bijv. Jeep Wrangler of Suzuki Jimmy.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Harley
Amerikafan

Huren 4 x 4, bijv. Jeep Wrangler of Suzuki Jimmy.

Bericht door Harley »

Hallo,
in mei en juni gaan wij opnieuw 2 maanden trekken in het westen. Normaal laten wij onze motor overbrengen met het vliegtuig maar omdat de prijzen zo erg gestegen zijn, overwegen we nu een alternatief. Huren van een H-D is nog duurder dus we dachten eraan om een 'jeep' te huren. Dat zouden zo wie zo een volgende keer doen. Met een 'jeep' bedoelen we iets zoals een Jeep Wrangler of een Suzuki Jimmy of iets dergelijks. Niet zo'n 4 x 4 de luxe. We willen echt rijden met open dak en niet met airco.
Weet misschien iemand van jullie waar wij terecht kunnen om zoiets te huren want mijn gezoek heeft nog niks opgeleverd? We landen in San Francisco.
Alvast bedankt.
Rita
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Re: huren 4 x 4

Bericht door ned in MO »

De enige jeeps in de verhuur bij de gewone verhuurders die ik gezien heb was op Hawaii. Het wordt of een cabrio of een suv dus.
laguna62
Amerikafan
Partner van: Lyan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door laguna62 »

Kijk eens op de site van Enterprise.com,ik zag dat je er wel een pick up kunt huren dus misschien hebben ze ook wel een Jeep wrangler oid.
Albert.
Harley
Amerikafan

Bericht door Harley »

bedankt maar ook enterprise heeft niks.
groetjes
Rita
TsiisSkaaf
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Huren 4 x 4, bijv. Jeep Wrangler of Suzuki Jimmy.

Bericht door TsiisSkaaf »

Harley
Amerikafan

Re: Huren 4 x 4, bijv. Jeep Wrangler of Suzuki Jimmy.

Bericht door Harley »

dank je wel. Dit lijkt me heel interessant. Ik ga in ieder geval prijzen vragen.
groeyjes
Rita
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer