Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegtickets en creditcard

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
mindcircus
Amerika-ontdekker

Vliegtickets en creditcard

Bericht door mindcircus »

Wij willen deze week onze vluchten gaan boeken.
De totaalprijs voor deze vluchten valt zo rond de 3500 euro. Onze creditcard heeft een echter een limiet van 2500 euro, en iDeal lijkt niet mogelijk bij Expedia. Heeft iemand ervaring hoe dit opgelost kan worden? Ik neem aan dat dit probleem vaker voorkomt bij jongeren.

Vliegtickets per persoon apart bestellen doen we liever niet, aangezien we graag naast elkaar zitten tijdens de reis.
sharon-vb
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Vliegtickets en creditcard

Bericht door sharon-vb »

Gewoon geld storten op je creditcard, in jullie geval iets meer dan €1000,- Dan kan je de tickets gewoon betalen.
harryvanrooy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door harryvanrooy »

Je kunt je limiet tijdelijk laten verhogen voor enkele weken. Kun je aanvragen bij je bank.
mindcircus
Amerika-ontdekker

Dat is inderdaad precies wat ik zocht, bedankt! Ik wist niet dat dit mogelijk was.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Als je je tickets samen boekt, vormt dat nog geen garantie dat je stoelen naast elkaar hebt.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
goldenhills
Amerika-expert

Bericht door goldenhills »

Je kunt ook gewoon tegelijkertijd boeken, en zorgen dat je stoelen naast elkaar kiest. Dat doe ik altijd als ik met een collega op zakenreis ga.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Het gaat "wij" (TS) nog niet om stoelen, maar om allen iin dezelfde reservering te komen. Zou ik ook willen als ik met vrienden/collega's/ familie op pad zou gaan. Dat heeft igv vertraging oid voordeel. Met bv vier afzonderlijke boekingen kan je door omstandigheden gescheiden worden.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Naast bovenstaande opties kan je ook natuurlijk nog via een site boeken waar je wel met Ideal kan betalen, denk bijv. aan Cheaptickets.
harryvanrooy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door harryvanrooy »

Idd, het is belangrijk dat al ja tickets op hetzelfde ticketnummers staan, als er iets gebeurd met je tickets is het voor iedereen hetzelfde wat er gebeurd met je reservatie.
mindcircus
Amerika-ontdekker

Bedankt voor alle tips. Het ging er inderdaad om dat we op dezelfde reservering staan. We hebben uiteindelijk gewoon geboekt via overschrijving en niet creditcard, dus is allemaal goed gekomen.
Nieka
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Nieka »

Wij hadden dit probleem ook, limiet op CC te laag en via Maestro/ideal liep het ook verkeerd.
Door het een paar uur later nog eens te proberen waren we de goedkoopste tickets al kwijt.
Gebeld met cheaptickets en alles telefonisch kunnen boeken en overschrijven, was meteen in orde :thumbup:
JeroenB
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JeroenB »

En vergeet niet dat je bij een annulering vanwege omstandigheden alle tickets in dezelfde boeking dan onder de regels van de reisverzekeringen geannuleerd kunnen worden omdat je samen reist. Denk hierbij aan ziekte van een persoon in het reisgezelschap de niet rechtstreeks deel uitmaakt van het eigen gezin waardoor je besluit niet te gaan omdat niet iedereen van het beoogde reisgezelschap mee kan.

En zo zijn er natuurlijk nog meer situaties te bedenken. Voorbeeld bij ons is dat wij eind dit jaar met mijn schoonzus en zwager op vakantie gaan en door de vliegtickets op 1 boeking te zetten en ook de accommodatie gezamenlijk te boeken en dus op 1 boeking te hebben staan kunnen we bij annuleren beide reisverzekeringen aanspreken, als we ieder apart hadden geboekt kan de situatie zich voordoen dat er volgens de verzekeringsvoorwaarden er slechts 1 stel kan annuleren en dat de anderen dan wel moeten gaan.
Property Manager voor vakantie woningen in de Kissimmee area
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer