Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

12 uur de tijd in Houston

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
technoaddict
Amerika-ontdekker

12 uur de tijd in Houston

Bericht door technoaddict »

Hallo allemaal,
Over 3 weken vliegen we naar West Amerika. De terugreis vliegen we vanuit LA naar Houston (george bush airport) waar we 12 uur moeten wachten tot de volgende vlucht ons naar Amsterdam brengt. Wat zouden jullie doen in die 12 uur? Nu ik dit aan het typen ben bedenk ik me opeens dat we rond midden nacht vertrekken, en dus rond 4 of 5 uur aankomen in Houston. Zouden we 5 uur aankomen, dan moeten we begin middag terug zijn op het vliegveld. Zouden jullie het vliegveld verlaten? En kan je de koffers ergens veilig plaatsen?
Bedankt voor de reactie.

Groet,
Andre
Bushmaster
Amerika-expert

Re: 12 uur de tijd in Houston

Bericht door Bushmaster »

maak je geen zorgen over je koffers, die zie je pas in Amsterdam terug.
Ik had vorige maand op de heenreis een stop van 7,5 uur in Philadelphia,
voldoende tijd om even van het vliegveld te gaan en de "Rocky stairs" en bijbehorende museum bezoeken.
Ik ga er vanuit dat Houston ook wel iets "leuks" heeft
technoaddict
Amerika-ontdekker

Bericht door technoaddict »

Ow, we lazen gisteren op de KLM site dat we de koffers opnieuw 'in moesten checken'. Maar als dat het geval is wordt het wel aantrekkelijker.
Het kost iets meer dan een uur om van het vliegveld in Housten te komen. Maar we hebben genoeg tijd denk ik zo.
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

Bagage opnieuw inchecken (eigenlijk is het alleen afgeven) is alleen op de heenreis naar de US
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Bagage opnieuw inchecken (eigenlijk is het alleen afgeven) is alleen op de heenreis naar de US
In 99,5% van de gevallen zal de bagage op de terugreis inderdaad rechtstreeks doorgelabeld worden tot op de luchthaven van bestemming.
Om zeker te zijn toch even navragen bij het afgeven van de bagage want als het 2 verschillende maatschappijen zijn die onderling geen bagageovereenkomst hebben zou het alsnog kunnen dat je de bagage moet ophalen en terug inchecken.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer